Muita elokuisia 2012?
Moikka!
Onko vielä muita elokuisia? Tein itse tänään plussatestin ja olo on vähän epätodellinen. Yritystä kuitenkin takana 2,5 vuotta ja 1 inseminaatio. Toivottavasti kaikki menee hyvin.
Kommentit (63)
Ajattelin, että en lähde tähän palstahommaan mukaan ollenkaan, mutta en näköjään voinut vaatustaa.:) Plussan tein itse 5.12. nyt rv. 7+6. Olen ihan uskomattoman innoissani tilanteesta ja hienoa, jos paikalla on muitakin samalla tavalla tuntevia! Tutuille en ole vielä halunnut kertoa.
Oletteko muut kärsineet ajoittain tosi voimakkaistakin vatsakivuista? Jotain vähän menkkamaista, mutta ei ihan kuitenkaan.
Moikka!
Täälläkin yksi elokuinen ilmoittautuu mukaan.. :)
LA menee ihan elokuun lopulle, 24.-25.8. aikoihin.
Kotona reilu 2,5v poika. Tyttö olisi nyt toiveissa, mutta kunhan mukana pysyy niin onnellisia ollaan.. :) Vasta kolmas raskaus kesti loppuun saakka ekalla kerralla, nyt jännittää miten käy toisen kanssa.
Onnea kaikille muillekin odotukseen! :)
Moi kaikille!
Muutama tuttu elokuisten kuumeilija täällä näyttää olevan :) Itse tein testin itsenäisyyspäivänä, laskeskelin että about 6+3 on tällä hetkellä.
Oireita on ollut rinnat kipeet jo pidemmän aikaa, vatsakipuja oli enemmän joku viikko pari sitten. Ällötystä on vähän vaihtelevasti. Sen oon huomannut että 2-3 h välein on pakko syödä jotain pientä. Muuten menee huonoksi olo. Niin joo, ja väsymys, sietämätön väsymys..
Joku kyseli peloista yms. Mulla tää on toinen lapsi, eka on pikkasen vajaa 2v. Mulla ainut pelko on oikeestaan se elämä sit kahden kanssa. Ekasta olin tosi väsynyt ensimmäisen puoli vuotta ja nukuin huonosti, niin se vähän jännittää et miten kahden kanssa jaksaa. Tietty ylipäätään se jännittää et onko siellä ketään, ultra menee johkin tammikuun lopulle asti. Neuvola on mulla parin viikon päästä.
Mutta nyt nukkumaan....
Niin oliko jossain joku suljettu ryhmäkin?
Marbula
Clearbluen digitaalinen ilmoitti eilen raskaana 3+
Laskettuaika on noin 22-28.8, riippuen miten laskee.
Muttis
laskettu aika olis elokuun 2. ja viides tulossa minulla ikää 26v. oireita on kamala olo ja koko päivän kestävä oksentelu eikä pysty edes syömään vaikka pitäs! viikoita en tarkalleen tiedä ehkä 8 tai 9? neuvolassa en oo vielä käyny.
Moi!
Täällä myös yksi odottaja lisää, ilmoittautuu joukkoonne! :) LA olisi 15.8 ja hän olisi toinen lapsemme. Entuudestaan meillä on pieni poika, joka on syntynyt 04/2010. Ensimmäinen neuvolamme on 30.12, jännittää, vaikkakin tietää mitä odottaa. Ei olla niin tulisilla hiilillä, kuin ykkösen kanssa. ;)
Esikoinen 1v 3kk ja odotan toista syntyväksi elokuussa. :) Toivottavasti kaikki menee hyvin. Ite plussasin ekan kerran 20.12 ja laskettu aika menee sinne elokuun loppuun ja koska mulle tod. näk. tehdään tälläkin kertaa sektio, niin aika varmasti sit elokuussa syntyy, ellei sitten synny ennen aikojaan.
Ja ONNEA teille raskaudesta, varsinkin kun on noin pitkän yrityksen tulos!!! Ja onnea kaikille muillekkin odottajille! :)
Mulla kans ollu tän raskauden kanssa ristiriitasia tunteita ja tunteet tosiaan menny ihan vuoristorataa! Esikoisen odotuksessa ei ollu mitään mielialaheittelyitä! Esikoista yrittämällä yritettiin (yhdynnässä joka päivä) yli vuosi, mutta tää tärppäskin heti ekalla kierrolla! En osannu odottaa, että onnistuis näin helposti! Ja en siis todellakaan osannu mitenkään aistia raskauttaa ennen testausta. En koe oikeastaan vielä nytkään millään tavalla olevani raskaana, tuntuu vielä tosi epätodelliselta. Oon tehny testin joka päivä ja tuijottelen niitä kahta viivaa joka päivä, että tajuisin että meille on toinen tulossa. Esikoisen odotusta en myöskään havainnu mitenkään ennen testiä. Sillon oli kuukautiset jo viikon myöhässä, mutta en mitenkään silti aavistanu sitä raskautta. Pahoinvoinnit sun muut tuli vasta sen jälkeen.
Haluatko kokeilla uusia tuotteita ilmaiseksi ja jakaa testipakkauksia kavereillesi?
Buzzador hakee ensivuoden kampanjoihin uusia testaajia. Kun olet kokeillut tuotetta, raportoit mielipiteet netin kautta. Helppoa ja täysin ilmaista. Jokaiseen kampanjaan osallistuminen on vapaaehtoista.
Buzzador hakeee testaajia kohderyhmistä:
* Vuonna 2011 syntyneet lasten vanhemmat
* Raskaana olevat!
* Teinit vuosimallia 94-97
Rekisteröidy linkkini kautta, niin minä saan buzzador pisteitä ja pääsen helpommin ensi vuonna myös kampanjoihin mukaan.
Linkki: http://www.buzzador.com?refstr=vw1309
(jos jossain vaiheessa kysytään minun tunnusta, niin se on vw1309)
Olen itse aiemmin päässyt testailemaan mm. vaippoja, shampoota, lihaliemivalmistetta, lastenruokia jne jne. :)!
Tässä vielä buzzadorin virallinen ilmoitus:
Hei!
Tarvitsemme jälleen apuasi!
Moni yritys on kiinnostunut toteuttamaan kampanjoita kanssamme vuoden 2012 keväällä. Raskaana olevat, vauvojen ja pienten lasten vanhemmat sekä teinit ovat erittäin suosittu kohderyhmä - osaksi sen vuoksi, että moni asiakkaistamme toimii kyseisellä sektorilla, mutta osaksi myös sen vuoksi, että pienokaiset "vanhenevat" nopeasti ja tämän vuoksi meidän täytyykin värvätä ja täydentää jäsenrekisteriämme jatkuvasti.
Pyydämme apuasi seuraavien kohderyhmien värväyksessä:
• Raskaana olevat ja vanhemmat joiden pienet lapset ovat syntyneet 1. tammikuuta 2011- 31. joulukuuta 2011 välisenä aikana
• Teinit jotka ovat syntyneet vuosina 1994-1997.
Mitä enemmän meillä on oikeaan kohderyhmään kuuluvia Buzzadoreja, sitä enemmän voimme toteuttaa laajempia ja hauskempia kampanjoita näille kohderyhmille!
Tunnetko pienten lasten vanhempia tai teinejä?
Arveletko, että heidän mielestä olisi mukavaa toimia Buzzadorina ja saada mahdollisuus kokeilla mielenkiintoisia tuotteita ja palveluja sekä tietysti keskustella niistä ystävien kanssa?
Värvää heidät Buzzadoreiksi!
Käytä alla olevaa linkkiä värvätessäsi:
http://www.buzzador.com?refstr=vw1309
Värväyskampanja on voimassa tästä päivästä alkaen 15. tammikuuta 2012 asti.
Moikka kaikille!
Kirjoittelin täällä aikanaan lokakuisissa -08 ja nyt on taas aika palata palstalle, tein positiivisen testin joulupäivänä. Näillä näkymin laskettu aika olisi 30.8., eli juuri ja juuri mahduin mukaan. :) viimeksi LA oli lokakuun ensimmäinen päivä ja nyt sitten näin. En uskalla vielä olla kovin iloinen, tulin niin helposti raskaaksi (toisella kierrolla), pelottaa, että ei meillä voi olla näin hyvä onni, iloitsen ultran jälkeen sitten...
Olen vielä selvinnyt pienillä oireilla, rinnat on arat ja ajoittain on hyvin vähän pahoinvointia ja närästystä, muuta ei ole ollut, mutta onhan tämä todella alussakin. Viimeksi alkuraskaus oli aika vaikea, olin niin väsynyt ja huonovointinen monta viikkoa, että se todella haittasi elämää ja arkea, toivon, ettei tästä tule niin vaikeaa. Neuvolaan varaan ajan ensi viikolla tai sitä seuraavalla, onko kaikki muut jo varanneet?
Mukavaa uutta vuotta kaikille!
Lillian33, 5+2
meillä on entuudestaan tyttö 07 ja 10, nyt olis siis kolmas tulon päällä. vähän sekavat fiilikset kun ei ihan vielä pitäny.... laskettuaika olis 30.8 ja jos menee niinkuin muutkin niin menee sen 2vkoo yli eli taitaa tulla kumminkin tuolla syyskuun puolella
Itse tein testin 14.12 ja plussaahan tuo näytti. Ollaan kyllä miehen kanssa hurjan innoissamme ja onnellisia. Ensimmäinen tulossa, itsellä ikää tänä vuonna 26 ja mies kohta 31. Nelisen kuukautta yriteltiin raskautua ja sit tärppäs :)
Oireita on ollut laidasta laitaan. Ensimmäinen oire varmastikin se, että jotenkin tiesin jo ennen testin tekoa olevani raskaana. Sen vaan jollain kummalla tavalla tunsi. Heti alusta alkaen alkoi myös vaivaamaan järjetön väsymys. Haukottelin ja haukottelen koko ajan ja jatkuvasti. Muita oireita jatkuva, siis lähinnä koko ajan vaivaava nälkä. Syödä puputan jatkuvalla syötöllä ruokaa ja lämpimiä aterioita, kun ennen en oikeastaan kaivannut yhtäkään.
Aamuisin ei oikein mikään muu maistu kuin tuoremehu ja banaani. Paha olo vaivaa eniten siinä 9-12 välillä. Oksuja ei vielä ole tullut, mutta lähellä on ollut. Tänään aurajuuston haju sai melkein yökkäämään, vaikka normaalisti himoitsen sitä :) ekoilla viikoilla olin myös hirveä raivomamma, räjähtelin ties mistä syystä...
Nyt siis vk 7, ens viikolla neuvola. Täytyy kyllä todeta, että kaikesta ihanasta huolimatta pelottaa ja huolestuttaa, että onko siellä masussa oikeasti joku.. Ja jos on, niin pysyyhän se mukana loppuun asti. Huoh.
Mutta laskettu aika siis siinä 20.8.2012 :)
Onnea kaikille teille raskauteen!
Kai minäkin tänne uskaltaisin jo liittyä..
Tein raskaustestin 29.12, ja se näytti plussaa. Tulos oli pieni sokki siitäkin huolimatta, että minulla oli jo useamman viikon ollut "tunne" siitä että vauva on tulossa. Ei mitään fyysistä tunnetta, vaan ihan vain ajatuksissa. Ei ole myöskään ollut mitään oireita, lukuunottamatta jatkuvaa kylmyyttä (on siis koko ajan kylmä), mitä en kyllä osannut heti ensimmäiseksi yhdistää raskausoireeksi. Olin kyllä tehnyt testin muutama viikko aikaisemminkin (itseasiassa kaksikin), mutta näytti negaa. "Tunne" vain jatkui ja voimistui voimistumistaan.
Vauvaa emme ole yrittäneet, täysi vahinko siis, syön (tai siis söin..) pillereitä. Lapsia olemme kyllä aina halunneet, mutta nyt ajankohta on ei-niin-paras-mahdollinen. Sulattelun ja harkinnan jälkeen kuitenkin ajattelimme pitää lapsen, mieheni sanoin "jos ne kaikki muutkin ihmiset on pärjänneet niin miksei mekin..?".
Olemme ensivuonna (vauvan synnyttyä) 22 ja 23v pari, seurustelleet siinä vaiheessa melkein 8 vuotta.
Pakko myöntää että tulevaisuus jännittää ja paljon. Nyt olen aika pelon ja onnen sekaisin tuntein.
Perheillemme ei olla vielä kerrottu, varmaan kerrotaan siinä vaiheessa kun ensimmäinen kolmannes on turvallisesti takanapäin. Kertominen jännittää TOSI paljon, vaikka tiedänkin että suku molemmin puolin ottaa tulokkaan avosylin vastaan (on jo useampaan kertaan meille vihailtukin perheenlisäyksestä..).
Raskaus on tällä hetkellä arviolta viikoilla 6-7, olen käynyt ultrassa jossa sikiön ikää yritettiin arvioida ja lääkäri pääsi tuohon lopputulokseen.
Saimme parhaan mahdollisen joululahjan, kun plussasin jouluaattona!:) Heti ekalla kerralla tärppäsi, vaikka olin kovasti jännännyt asiaa ennakolta. Esikoista odotellaan, LA on 28.8., nyt viikkoja 6+4. Vatsaa on jo nipistellyt kovasti ja rinnat tosi arat ja turpeat. Ehdin jo iloita, ettei pahoinvointia tulekaan, mutta taisi olla liian aikaista...! Reilun viikon päästä olisi varhaisultra. Jännittää kovasti, onko siellä todella joku ja ettei vain monikossa!
Helpottavaa kuulla, että muillakin on ristiriitaisia tunteita. Vauva on kyllä toivottu, mutta suuri elämänmuutoshan se on ja oma pärjääminen mietityttää. Onko oma elämä nyt menetetty lopullisesti? Eiköhän se onneksi vain muuta muotoaan!;)
Kuka sitä suljettua ryhmää nyt hallinnoikaan, niin liittyisin mielelläni iloiseen joukkoonne! Ja onnittelut myös teille kaikille uusille ja vanhoille tuleville äideille!
Täällä ilmottauttuupi kahen lapsen, 21-vuotias äiti, ja joulukuussa saattiin miehen kanssa tiettää että kolomas olis tulossa! :) laskurin mukkaan olis LA 6.8.2012, mutta kävin jo ultrassa kovien vatsakipujen takia pari viikkoa sitten, sillon viikkoja piti olla 8+4, vaan näytti pienemmältä ja vastas viikkoja 7+5, mutta laskettuaika varmisttuu sitten vasta 12 viikon ultrassa tämän kuun lopulla, eli menkkojen mukkaan nyt mennään viikoilla 10+2..
Onnittelut kaikille muillekkin elokuun odottajille! :)
eilen käytiin ultrassa ja me siirrymme heinäkuun puolelle. kaksoset sieltä on tulossa joten sen takia olokin on ollut niin kamala. onnea kaikille ja hyvää jatkoa! =)
Itse plussasin jo ennen joulua, esikoisesta kuitenkin kyse ja menkat kaksi viikkoa myöhässä.:) Me avomiehen kanssa yritettiin puolitoista vuotta ja kun yht'äkkiä tärppäsi, ei meinannut uskoa raskaustestin tulosta. Nyt on eka neuvolakäynti ja labrat takana ja ensimmäinen ultra olis kuun lopulla. Kauhea väsymys ja hirveä aamupahoinvointi, joka nyt viikon ajan on ennemminkin ollut vuorokauden ympäri olevaa pahoinvointia.:(
Tein testin uutena vuotena, oli positiivinen. Ei ollut yllätys, kun ainakin pari viikkoa oli sellanen tunne/oireet =). Miehen kanssa ei nyt kummemmin yritetty lasta, mutta 2v siinä meni ennenkuin se tärppäsi (en siis käyttänyt ehkäisyä). Olin jo uskossa, ettei koskaan lapsia saataisikaan =(
Eli nyt ollaan onnesta soikeina! Välillä tulee pakokauhu, sit taas oon niin onnellinen.
LA noin elokuun 18-22. Neuvolaan menossa ensi viikolla. Kyllä se tästä!
Meilläkin on ylläpi ja "vahinkovaavi" tulossa. Tai mä toivoisin että tulisi, isäntä toivoo että menisi kesken tai nt-ultrassa löytyisi jotain joka antaisi ison syyn keskeyttää...
Alkuun tämä tilanne oli hirvittävä shokki mullekin ja varasinkin ajan keskeytykseen :( Mutta kun toki siinä ultrataan ensin, että poistettava kohde on oikeassa paikassa, niin en sitten kyennytkään ottamaan niitä keskeytyslääkkeitä kun kohdussa näkyi pieni papu jolla sykki sydän. Ei musta ole tappajaksi.
Eli nyt mennään siis viikolla 8+4 ja reilun viikon päästä (10+1) on se nt-ultra.
Laskettu aika on siis 22.8. ja tämä olisi meille neljäs lapsi. Esikoinen täyttää kesällä 12, keskimmäinen täytti jokin aikaa sitten 10 ja nuorin täyttää kesällä 5. Itsellä ikää jo varsin valtavasti; 38 joten en mene niin kovin luottavaisin mielin tuonne nt-ultraan. Keskenmenoja on ollut kaikkiaan neljä, ensimmäinen ennen esikoista ja kolme kuopuksen jälkeen. Mutta fakta on tällä hetkellä se, että en jaksaisi vakavasti sairasta lasta näiden kolmen lisäksi.
Tulin siis "ilmottautumaan" ja toki toivon että kaveri pysyisi kyydissä ja olisi terve :)
Ilmoittaudun myös joukkoonne :) Plussasin tuossa viikko takaperin, LA olis laskureiden mukaan 20.8. ja rv olis vasta 5+1 .
Kyllä tätä on yritettykkin ja odotettukin (8kk), toivottavasti kaikki menee hyvin niin täällä meillä kuin teillä muillakin. :)