Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita elokuisia 2012?

24.11.2011 |

Moikka!

Onko vielä muita elokuisia? Tein itse tänään plussatestin ja olo on vähän epätodellinen. Yritystä kuitenkin takana 2,5 vuotta ja 1 inseminaatio. Toivottavasti kaikki menee hyvin.

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä odotellaan toista lasta. LA 18.8 laskureiden mukaan, tosin veikkaan että muuttuu ultrassa. Esikoinen täytti juuri kaksi. Yritystä takana kaksi kiertoa ennen kun tärppäsi. Ensimmäinen neuvola on tällä viikolla ja ultra ensi kuun alussa.

Vierailija
62/63 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi jolla laskettu aika elokuussa.. =) Toinen tulossa, esikoinen 8v, tätä toista toivottu reilu 3 vuotta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitanpa viestin tännekin puolelle koska kuulun teidän joukkoon. :-) LA 12.8.

Onko kenelläkään vastaavaa kokemusta?

Olen raskausviikolla 11+1. Pe, jolloin viikkoja ultran mukaan noin 10+5 kävin neuvolassa ultrauttaan, koska olen ollut huonovointisempi noin viikon ajan. Tähän mennessä pahoinvointia ollut vähemmän kuin aiemmissa raskauksissa, mutta nyt siis viimeisen viikon aikan olen voinut huonommin. Epäilin onko kaikki hyvin. Neuvolahoitaja ultrasi ja vauvalla kaikki näytti olevan hyvin, mutta siinä kohtaa missä napanuora kiinnittyy alkavaan istukkaan oli nesteen täyttämä rakkula, kooltaan n. 18mm x 14mm. Sitä ei ollut vielä kaksi viikkoa sitten kun ensimmäisen kerran kävin neuvolassa ja ultrattiin.

Molemmat hoitajat olivat ihan ymmällään, että mikä tämä on. Onko kenelläkään vastaavaa kokemusta?

Vaihtoehdoiksi arveltiin

- kaksoisraskautta, josta toinen olisi kuihtumassa pois (mutta ei todennäköistä, koska kaksi viikkoa aiemmin ultrattiin eikä silloin ollut vielä mitään nähtävissä ja oikeen vartavasten hyvin ultrasi silloin ja katsoi, ettei ole kahta),

- kaksoisraskaus, jossa toinen olisi hedelmöittynyt myöhemmin (tässä tapauksessa noin 3-5vkoa myöhemmin, eikä sydän äänet vielä näy)

- tai joku istukkasyövän alku. (ei rypäleraskaus!)

Olen kiitollinen jos voitte kommentoida, mikäli kokemusta on!

Ens lauantaina olen menossa tarkempiin sikiötutkimuksiin (aika varattu jo aiemmin), mutta kyllä tämä on vähän ahdistavaa odotella sinne asti...