Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

pahimmat pyrkyrit ja snobit ovat usein kasvaneet tavallisissa duunariperheissä..

Vierailija
24.11.2011 |

joissa rahalla ei ole mässäilty. Sen takia ne raukat luulevat, että väylä täydelliseen onneen on varakkuus ja sosiaalisen statuksen hankkiminen, ja tekevätkin kaikki elämänvalintansa niiden perusteella. No, ei tietty siinäkään mitään pahaa ole, mutta kun sitten nämä nousukkaat alkavat esittää jotain saamarin performanssia, kuinka ollaan nyt "niin paljon parempaa väkeä, kuin lähiöiden white trash". ...Ja oikeasti ne vielä puhuvat termeillä "ne lähiöihmiset" ja "white trash". Tälläkin palstalla olen useita aloituksia lukenut näiltä sivistymättömiltä wannabe-elitisteillä, että ihan hirvittää.

Tahdotaanko Suomeenkin luoda väkinäistä luokkajakoa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka pyrkii yhteiskunnassa ylöspäin. Ja jotta muutkin huomaisivat se, haluaa näyttää sen vaatteilla, koruilla ja sisustuksella.

Vierailija
2/4 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

raha kyllä ehdottomasti lisää onnellisuutta. Ja varmaan heillä on mielekäs ja hyvinpalkattu työ sen lisäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisten jotenkin saada todistettua paremmuutensa itselleen ja muille. Olkoon se sitten tietyn merkkinen auto tai merkkivaatteet. Suodaan tämä oikeus heille.

Luokkajakoa on ja tulee varmaan aina olemaan. Onneksi duunarista akateemiseksi on nykyään helppo "nousta".

Vierailija
4/4 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiettyyn rajaan asti. Kun ihmisen perustarpeet on tyydytetty + vähän jää ylimääräistäkin käytettäväksi, voi olla ihan yhtä onnellinen (tutkimusten mukaan siis) kuin rikas ihminen. Minä ainakin olen huomannut tämän ihan käytännössä.

t. downshiftaaja

raha kyllä ehdottomasti lisää onnellisuutta. Ja varmaan heillä on mielekäs ja hyvinpalkattu työ sen lisäksi.