Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen hetero, mutta silti haluaisin rakastella naista...

Vierailija
24.11.2011 |

Olen itse nainen ja ah, miten niiiiin haluaisin kokeilla miltä tuntuu rakastella naisen kanssa... En halua itse suhdetta, olen naimisissa miehen kanssa ja haluan ollakkin. Mutta haluaisn tunteamiltä olisi olla naisen kanssa..Mistä löytäisn semmoisen yhden kerran kokeilija?

Onko muilla samoja fiiliksiä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

unelmoin naisen kosketuksesta...

Vierailija
2/8 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samassa tilanteessa ollaan, vaikkakin koen olevani biseksuaali, eli jos elämäni nainen olisi tullut vastaan ennen elämäni miestä, voisin olla myös lesbosuhteessa. Itse olen vain sen näköinen, ettei minua kukaan huolisi seksin takia. :S

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saisinko naisen tyydytettyä. Hyväillä rintoja hitaasti, seurata, mistä nainen nauttii. Sivellä reisiä, tunnustella kosteutta, hakea herkimmät kohdat ja saatella hellästi orgastiseen olotilaan.

Eikä haittaisi yhtään, jos saisin kuunnella nautinnon ääniä ja pyydettäisi lisää..

Vierailija
4/8 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse nainen ja ah, miten niiiiin haluaisin kokeilla miltä tuntuu rakastella naisen kanssa... En halua itse suhdetta, olen naimisissa miehen kanssa ja haluan ollakkin. Mutta haluaisn tunteamiltä olisi olla naisen kanssa..Mistä löytäisn semmoisen yhden kerran kokeilija?

Onko muilla samoja fiiliksiä?

No et tosiaan ole hetero

Vierailija
5/8 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta haluaisin kokeilla samaa joskus.

Olen pohtinut asiaa monesti. Siihen tarvittaisiin kyllä jonkinlaista kemiaa kahden naisenkin välillä.

Vierailija
6/8 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ihastuu, rakastuu, haluaa jakaa elämänsä ainoastaan toisen sukupuolen edustajan kanssa.

Itse naisena tykkään seksistä myös miesten kanssa, mutten ole koskaan ollut kiinnostunut parisuhteesta miesten kanssa. Ystävinä ja kavereina minulla kyllä on miehiä siinä missä naisiakin. Jos joskus tulen elämään rakkaussuhteessa, uskoisin tekeväni sen naisen kanssa, joskaan koskaan ei millekään mahdollisuudelle kannata ehdotonta eitä sanoa :)

Vierailija
7/8 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä keskustelu on oikein... Kiih... Miellyttävä :D Olen luultavasti bi (?), mutta seksuaalista vetoa tunnen enemmän naisiin, mutta suhteessa haluan yleensä olla miehen kanssa. Olen suhteessa transun kanssa, joten tavallaan kekseliäs kompromissi, mutta silti himoitsen naisia jatkuvasti. Puolisoni tietää kyllä tästä ja hänestä se on ok. Kunhan se on vain seksiä eikä mtn syvempää. En tiedä voisiko se olla. En oikein erota rakkautta ystävyydestä, kun rakastan ystäviänikin yhtä paljon kuin rakastettujani. Ja siten tavallaan seksi on ainoa erottaja ystävän ja kumppanin välillä. Joten voisi olla riskialtista olla naisen kanssa, koska en tiedä, millaisia tunteita se herättäisi. Aloin kiinnostua pojista vasta 19-vuotiaana kun menetin neitsyyteni (joka tapahtui harvinaisen myöhään siis, koska olen ruma). Sama rumuus on syynä siihen, etten ole kuitenkaan koskaan tavannut naista, joka olisi ollut kiinnostunut, joten en voi tietää, olisinko valinnut mieluummin naisen, jos olisin saanut valita. Ja hän olisi valinnut minut, mikä on yhtä todennäköistä kuin helvetin jäätyminen. Varsinkin kun ei usko helvettiin :D

Kaikkihan tiedämme, että etenkin nuoret, kiehtovat ja hyvännäköiset naiset ovat paljon nirsompia kuin nuoret miehet ja vaativat ainakin älyä ja persoonaa, kun ainakin tuntemani nuoret miehet naivat kaikkea missä on aukko. Kaunis nainen saa nimittäin valita parhaan ja usein hän valitseekin eikä tyydy arvosteikolla matalampiin. Naisista kiinnostuneille naisille nimittäin löytyy tyttöjä. Ikävä kyllä niitä ei ole löytynyt mun sängystä, vaikka kuinka olen lakanoista etsinyt.

Vierailija
8/8 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin sanoa, etten aidosti tiedä, minkä sukupuolen kanssa haluaisin jakaa elämäni. Luultavasti sukupuolella ei ole niin suurta väliä ja haluaisin vain yleisesti jakaa sen jonkun kivan kanssa :) Sielunkumppanuudella ja sillä että tajuaa mua ja on samanlainen, on suurempi merkitys kuin sukupuolella. Eli kaikki käy intersukupuolisista ties mihin. Naisista silti tällä hetkellä olen eniten kiinnostunut, mutta mulla on paha tapa ihastua sellaisiin, jotka on täysin "out of my league" eli saavuttamattomia ja eri tasolla haluttavudessa kuin mä. Tyyleistä eniten tykkään kohtalokkaista goottikuningattarista, koska olen itsekin vähän sellainen. Tällä naamalla ei kuitenkaan voi olla nirso. Enkä tavallaan haluakaan olla. Voisi hyvä suhde mennä ohi suun ulkonäöllisten seikkojen vuoksi. Olen kuitenkin hyvässä parisuhteessa ja kumppani palvoo maata jalkojeni alla. Meillä on myös kissa ja kaloja (jotka kissaa hurjasti miellyttävät) enkä niistäkään haluaisi luopua, jos löytäisin jonkun muun ja eroaisimme. Mutta silti mulla on kaipuu jonnekin muualle. Ehkä olen liian seikkailunhaluinen ihminen enkä pysty asettumaan aloilleni ennen kuin löydän jonkun täydellisen sielunkumppanin. Kumppanini kuitenkin murtuisi jos lähtisin ja samalla minäkin. Olemme olleet yhdessä kauan, yli 2 vuotta. Hän tietää seikkailunhalustani.