Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hoitajat, löydättekö itsenne Terhikistä?

Vierailija
24.11.2011 |

Miksi minä en löydä nimellä itseäni? Olen valmistunut v.2000. Mitä ihmettä!!!?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä miksi ei löydy, koska koululta tiedot ovat kyllä lähteneet - tai ainakin niiden piti lähteä.

...niin ei välttämättä vielä näy. Päivittyy hitaasti. Siksipä sinun täytyy ensimmäisessä työpaikassasi näyttää se paperitodistus rekisteröinnistä (saithan sellaisen todistuksesi mukana tai postissa suoraan Valviralta??). Jos et ole saanut paperistakaan todistusta niin jokin on mennyt pieleen.

Tietäväthän kaikki hoitajat, että koulu EI VOI tehdä ilmoitusta puolestanne, vaan teidän täytyy itse täyttää paperi ja maksaa maksu, koulu kylläkin voi laittaa paperit menemään könttänä mutta ne täytyy ensin itse täyttää. Jos et ole täyttänyt, et ole rekisteröitynyt!

Vierailija
2/22 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä sen voi hakea?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on oikea paikka

Vierailija
4/22 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain 2010 todistusta merkitsemisestä terveydenhuollon ammattihenkilöiden keskusrekisteriin. Kirje lähetetään postiin, josta sen haet. Hinta näky omassa kuoressani olevan 72,25

Vierailija
5/22 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kokeilemassa hakua omalla nimellä, niin pelkällä nimellä ei antanut hakutuloksia. Mutta rekisterinumerolla ja nimellä kyllä löytyy, sen numeron saat siitä todistuksesta mikä sulla pitäisi itselläsi olla

Vierailija
6/22 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseni. Olen valmistunut lähihoitajaksi 2002.

Vierailija
7/22 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä miksi ei löydy, koska koululta tiedot ovat kyllä lähteneet - tai ainakin niiden piti lähteä.

Vierailija
8/22 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se miss Suomikin pitäsi tuolla olla. Ei löydy. Aivan turha palvelu. Miten helvetissä potilas tuolta voi hakea kun hoitajista ei ole tiedossa edes heidän sukunimeään yleensä.

Tuttua THL laatua.

Vierailija
9/22 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähihoitajien pitää erikseen haluta sinne.

Vierailija
10/22 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen esimies ja joudun tarkistamaan kaikki keikkalaisetkin. Jokainen on löytynyt sieltä.

Vierailija
11/22 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmistuin sh:ksi -97

Vierailija
12/22 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti! Nyt tuli paniikki. Olen valmistunut kai nyt sen tiedän. Olisiko minun pitänyt itse ilmoittaa tai hakea laillistusta valmistuttuani? Stressi iski nyt:/ ap

Vierailija
13/22 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki tutut sairaanhoitajat (itse en ole) kyllä. Oletko vaihtanut hiljattain sukunimeä?

Vierailija
14/22 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta yhtä meidän erikoislääkäriä en löydä. Eikä voi olla valelääkäri.

Siellä on jotain häikkää. Ota yhteyttä ja kysy miksi tietojasi ei löydy.

Vierailija
15/22 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko itse tai yhteishakemuksella oppilaitoksesta. Mutta haettava on, ei se pelkkä tutkintotodistus laillistusta tuo.

Vierailija
16/22 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai itse mun piti ilmoittaa ja maksaa se maksu.

Vierailija
17/22 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien AMK:sta valmistuneiden täytyy hakea laillistusta terveydenhuollon ammattihenkilöiksi. Lähihoitajat saavat hake jos haluavat, mutta eivät ole lain tarkoittamassa mielessä terveydenhuollon ammattihenkilöitä kuten sh, th, kätilö, ensihoitaja AMK yms.

Vierailija
18/22 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien AMK:sta valmistuneiden täytyy hakea laillistusta terveydenhuollon ammattihenkilöiksi. Lähihoitajat saavat hake jos haluavat, mutta eivät ole lain tarkoittamassa mielessä terveydenhuollon ammattihenkilöitä kuten sh, th, kätilö, ensihoitaja AMK yms.

nimikesuojatuistakin, kuten lähihoitaja, menee rekisteröinti Valviraan.

Vierailija
19/22 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa ottaa heihin yhteyttä. Meiltä muutamia lääkäreitä puuttunut ja ovat päivittäneet kun asiaa kyselty. Toivottavasti oikeasti selvittäneet myös, koska epäilyjen vuoksi niitä tiedusteluja tehty...

Vierailija
20/22 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja rekisteriin ilmoittautuminen täytyy hoitaa itse. Täytyy lähettää itse täytetty ilmoittautumispaperi ja maksaa ilmoittautumismaksu (muutama kymppi).

Koululta yleensä kerrotaan milloin tämä täytyy tehdä ja voi saada niitä papereita, mutta itse se pitää hoitaa.

Jos et ole hoitanut, et ole rekisteröity etkä saisi toimia sairaanhoitajana. Mutta soita Valviraan ja selitä, en usko että tulee seuraamuksia ja ilmoittaudut rekisteriin nyt heti.