Vaimon fantasia?
Vaimo paljasti viinihiprakassa, että hänellä on yksi fantasia, joka olisi mukava toteuttaa. Vaimo haluaisi kerran elämässään ISOA.
Oma vehkeeni on 16 cm jäykkänä, ei mikään iso muttei pienikään. Silti vaimon paljastuksen jälkeen vehje tuntuu naurettavan pieneltä.
Kysyisin muilta naisilta, onko teillä fantasioita ISOISTA munista ja haluatteko toteuttaa fantasianne?
Kommentit (32)
exällä 27cm ja paksu, erittäin tyytyväinen olen kun on exä, seksi hänen kanssaan oli mulle ongelmallista, suuseksiä kammosin. Miehelläni 17cm ja normaalin paksuinen, unelma mulle. Kaikkihan siitä isosta fantasioi, mutta totetus onkin sitten eri juttu..
IHAN oikeasti. Olen elämässäni tavannut läheisemmin 10 kalua. Ja koska en koskaan kahta kerrallaan, perustuu arvioni muistikuvaan. Mutta väittäisin että 7 heistä oli suht saman kokoisia. Silti miehissä rakastajina oli valtavia eroja. Sitten on ollut kaksi pienempää. Eron huomasi lähinnä siinä, että kalun sai suuseksissä kokonaan suuhun ;-P Eroa oli rakastajissa muutenkin; toinen oli hyvä rakastaja ja toinen tuntikausia lykkivä tylsimys (vaikka muuten kiva mies). Sitten olen sattumalta tavannut myös ison kalun. Ei toivoakaan, että koskaan mitenkään olisin saanut sen kerralla suuhuni. Tykkäsin silti nuolla sitäkin, vaikka erilaista se toki oli. Rakastelu sen sijaan ei ollut erilaisempaa kuin niitten 7 normaalikokoisen kanssa. Ison omistaja luotti vähän liikaa siihen, että iso täyttää paikat ja muuta ei paljon tarvi tehdä.
Myönnän kyllä, että esteettisesti isoa on toki kivempi katsoa kuin pientä, mutta en todellakaan haaveile isosta kalusta vain siksi että se on iso. Luulen, että aika monet miehet luulevat naisten haaveilevan isosta, mutta se on itse asiassa mies itse, joka haluaisi olla iso!
Katsokaa vaikka miten seksilelut ovat muuttuneet, kun naiset ovat päässeet suunnittelemaan naisille leluja. Klittakiihottimet ja delfiinit, pienet dildot ovat supersuosittuja, koska nainen tietää mikä ja missä tuntuu hyvältä ;-)
Kyllä mä ainakin uskallan tunnustaa ! Tottakai olis kiva kokea joskus se iso ! Sit ainakin vois vahvistaa ehkäpä sen, ettei se nyt niin erikoinen ole..Mä olen kyllä nähny vähän kuin vahingossa kerran erään kaverini poikaystävän kalun ja jessus sentään että se oli iso, vaikka näinkin sen velttona.. Jumankiste, se oli lähes puoleen reiteen !!! huh jos TOLLANEN vielä edes hiukan kasvaa jäykistyessän :O ! Apua , kenen sisään toi mahtuis..koskaan en kysynyt kaverilta, että miltä se tuntui, ei ne kyllä kauaa olleetkaan kimpassa.
Mies osti mulle ison dildon, enkä tykkää siitä yhtään. 20 cm pituutta on mulle maksimi.
Oletko vähän yksinkertainen?
Vierailija:
Mies osti mulle ison dildon, enkä tykkää siitä yhtään. 20 cm pituutta on mulle maksimi.
Mitäs sillä aidolla isolla sitten tekee? Jos se ei sisään mahdu. Muljuttaa terskaa pillunhuulilla? Hieno homma.
saa " vaihteeksi" sitä isompaa. Mutta itselleni riittää kyllä mainiosti miehen keskikokoinenkin, mies niitä dildoja meille ostelee. Kunpa vain saisi vähän pidempään, miehelläni on kestokyky todella lyhyt.:-( Mutta suuseksiä ym. sitten enemmän...
Mun fantasia on kahta miestä samaanaikaan sisään eli toista pimpsaan ja toista anukseen. Sen voi toteuttaa kyllä dildo + mies yhdistelmälläkin. En lähtisi toteuttamaan reaalisti fantasioitani. Oman miehen kanssa sovelletaan kummankin fantasioita niin hyvin kuin pystytään ilman vieraita sängyssä.
Mulla on ISO muna ja aina naiset ovat olleet siitä innoissaan. Nykyinen vaimoni saa häätää tuttavapiirin naisia luotani: tulevat istumaan syliin ja keikuttamaan takapuoltaan sekä muuta ihmeellistä...ilmeisesti sana on kiirinyt..
Vierailija:
Mulla on ISO muna ja aina naiset ovat olleet siitä innoissaan. Nykyinen vaimoni saa häätää tuttavapiirin naisia luotani: tulevat istumaan syliin ja keikuttamaan takapuoltaan sekä muuta ihmeellistä...ilmeisesti sana on kiirinyt..
JUU, niin varmaan ! :))))))))))))
Naapurin eukko tuli juhlissamme syliini istumaan hiprakassa ja vatkasi sylissä istuessaan takapuoltaan melaani vasten. Vaimon paras kaveri on jopa tarttunut letkuun kiinni muka piloillaan - ilmeisesti halusi testata onko se niin iso kun tarina kertoo....
Ihan turha kuvitella naisista mitään ylevää. ISON perässä ne juoksevat.
jossain parakkien spurgupiireissä. Käytöstavat sitä luokkaa naisväellä
oli sitten ylempää keskiluokkaa, korkeakoulun käynyt tai amis. Mies tai nainen. Sitä se viina teettää, poistaa estot joillakin kokonaan. Kertoo ihmisestä sen, mitä järki ei myönnä, mutta alitajunnassa on piilossa todellisuus.
on iso. Hän kun on ollut kavreittensa kanssa saunassa,niin jokaikisen saunareissun jälkeen kaverit jaksavat kehua, kuinka iso vehje miehelläni on. Tästä suivaantuneena kavereiden vaimot,ovat minulle kateellisia. Jaksavat kännipäissään valittaa, että hyvähän minun on kehua, kun miehellä on iso kalu. MInä en kehu makuuhuone elämäämme, vaan mieheni kaverit ovat kehuneet mieheni vehjettä sen saunassa nähdessään... miehet siis kyttäävät toisten vehkeitä saunassa ollessa:))
Itse olen tyytyväinen että olen saanut iso kaluisen miehen, ja kokemusta minulla on noin 25 eri kalusta vuosien varrella... iso se pitää olla!
Tosi on, pitempiaikaisen seuralaisen kalun koosta siirtyminen pienempään ei oikein miellytä. Taas isompaan siirtyminen arvelluttaa aluksi ja vaatii totuttelua ja jopa hieman eri tapojakin. Yhden illan suhde isompikaluisen kanssa ei johda petihommiin, kun vaan ei uskalla vaikka himottaisikin.
Minä olisin tyytyväinen jos meidän rva fantasioisi edes jostain.
Hänestä on tullut tylsä TV:n katsoja...ja siitä sitten nukkumaan.
Meillä rouva lähinnä haaveilee, että saisi olla rauhassa.
Minun vaimolla on fantasia isosta ja miehen tai hänen mielestä pitäisi olla useampi musta mies , kysyinkin montako olisi hyvä niin vaimo vastasi , ehkä 3 -5 miestä ja kaikki naisivat häntä vuoronperää isoilla kaluillaan ,
Väitän, että suurin osa naisista haluaisi ainakin kerran elämässään isoa. Outoa, mutta vain harva uskaltaa sanoa sen ääneen...