Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teimme ÄO-testejä netissä ja mies sai huonommat pisteet kuin minä

Vierailija
24.11.2011 |

Olen ajatellut että olemme varmaan suunnilleen yhtä älykkäitä, molemmat korkeasti koulutettuja jne. Teimme netissä ihan huvin vuoksi yhden ÄO-testin...sitten toisen ja kolmannen. Kaikissa testeissä minä sain korkeammat pisteet (mensan rajan ylittävät!) Mies sai vain vähän keskivertoa paremmat pointsit. Nyt se on ihan häpeissään. Minä pohdin mitä tämä tarkoittaa.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se on aina pitänyt itseään jostain syystä keskivertoa älykkäämpänä. On myös sanonut että minussa häntä viehättää älykkyys, itse en itseäni kovin kummoisena pidä. Mutta kaksi testiä tehtyämme, mies oli mulle kuin vihainen. Mä sain molemmista yli mensan rajan tuloksen ja mies vain hieman yli keskiverron. Muahhahhaaahaa!! Mua oikeesti nauratti vaan. Mies oli kuin mikäkin lapsi kun yritti selittää, että ei nää nettitestit ole luotettavia ja että mä muka hänen olkansa yli luin testiä samalla kun hän sitä teki ja että häiritsin häntä. Puh pah!

Vierailija
2/13 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te ette sovikaan yhteen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa nuo nettitestit ei ole kovin luotettavia, itse mm. täyttelin joskus nuorempana jotain testiä jossa oli aikarajoitus (pitkä vastausaika huononsi tuloksia). En vastannut läheskään kaikkeen (eli tyyliin monta sivua jäi vastaamatta koska oli tosi pitkä testi) ja lisäksi viikkasin pyykkejä välillä (aikaa kului reilusti). Tuloksena kuitenkin joku hyvinkin keskivertoa parempi pistemäärä. Tästä jo monta vuotta, mutta muistelisin luokkaa 140-150.

Monethan noista ilmaistesteistä kerää rahansa sillä, että postittavat diplomeita, jonka voi sitten nakata seinälle notta minun äääooo onki 169. Ja kukapa tilaisi diplomia jos tulos olis 101...

Eli ei niistä kannata mitään kovin suuria johtopäätöksiä omasta älykkyysosamäärästään vetää. ;) Mutta näkeehän siitä toki sen suhteen, että toinen ei senkään vertaa osannut.

Vierailija
4/13 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaajat ovat huippuälykkäitä. :))

Mitenkään epäilemättä esim. Valittujen Palojen testejä, niin ehkäpä kannattaisi mennä Mensan viralliseen testiin...

Vierailija
5/13 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa että miehelle otti niin kovasti kunnian päälle. Naisellehan ei ottaisi.

Vierailija
6/13 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä pidä ottaa liian vakavasti.

Jotkut testaa pikkunippelitietoo, eikä mitään varsinaista matemaattista/lookista ajattelukykyä tai varsinaista älykkyyttä.

Mutta ole iloinen omasta hyvästä tuloksestasi, ja toimi myös viisaasti eikä kuten joku aivokääpiö :)

Vierailija
7/13 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse tein joskus jonkun eurooppalaisen äo-testin ja sain tulokseksi 159 (!!) eli reippaasti yli mensan tason. kuitenkin virallisissa mensan testeissä tulokseni oli vain 135.. eli jäin kyseisen kuppikunnan ulkopuolelle. olen kuitenkin ihan hyvin pärjännyt elämässäni siitäkin huolimatta :).

tiedän yhden tyypin, jonka äo on vain 110, mutta on taiteellisesti huomattavan lahjakas.

Vierailija
8/13 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkääpä oikeisiin Mensan testeihin ja katsokaa mitkä ovat tulokset. Siitäkin voidaan tietenkin keskustella, mittaavatko nekään luotettavasti mitään.

Vierailija
9/13 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Looginen.

Vierailija
10/13 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen älykkäämpi kuin mies!?! Nöyryyttävää, täytyy olla todella hölmö mies!

Vierailija
11/13 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ap on verrannut itsensä ja miehensä älykkyyttä suhteessa toisiinsa. Varsinkin kun tulos on ollut sama kaikissa kolmessa testissä. Se kertoo jotain heidän älykkyyseroista.

Vierailija
12/13 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Looginen.

Kielioppi tärkeempää kuin asia.

Pikku nihilisti/kerrostalokyttääjän alkuhan se siellä:)

Vierailija
13/13 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi