Jos anoppi ostaa sinulle joulukalenterin mitä ajattelet?
Mun oli pakko ostaa miniälle prinsessakalenteri kun Muumikalentereissa ei ollut kuin Pikku Myy-tytöille ja muut olivat niin kalliita että en raaskinnut kuutta ostaa. Siis kahdelle tyttärelle, yhdelle pojalle, kahdelle vävylle ja yhdelle miniälle, ensi vuonna saan ostaa 7 kalenteria.:)
Kommentit (10)
Ei mulla ole ollut joulukalenteria enää kahteenkymmeneen vuoteen. Söisin suklaat varmaan kerralla jonkun makean himon iskiessä.
Se ei ole lainkaan jouluihminen.
Me ei olla väleissä.
Pikkasen ehkä miettisin, että mitä nyt haluaa. Tai olisiko se muuta kuin rahaa tai viinaa.
Kiva tapa anopilta, mä ainaskin tykkään.
Mulle anoppi on ostaa aina veikkauksen raaputettavan joulukalenterin. Oikein jo taas odotan sitä. Parasta muuten, että edellisjouluna raaputin juuri tuosta anopin antamasta kalenterista 200 € voiton. Jes!
Tosin minun makuuni olisi ennemminkin kuvallinen kalenteri, koska joulukalanterien suklaat eivät ole mielestäni suklaata. Pidän hyvälaatuisesta tummasta suklaasta.
on Afrikassa asuva arabimuslimi :D
uskonnon tapoja? Tai toisen uskonnon kaupallistamista?
Mun oli pakko ostaa miniälle prinsessakalenteri kun Muumikalentereissa ei ollut kuin Pikku Myy-tytöille ja muut olivat niin kalliita että en raaskinnut kuutta ostaa. Siis kahdelle tyttärelle, yhdelle pojalle, kahdelle vävylle ja yhdelle miniälle, ensi vuonna saan ostaa 7 kalenteria.:)
Ilahtuisin ja kiitäisin kauniisti. En ihmettelsisi ollenkaan, jos saisin, sillä anoppi on ihana, iloinen ja huumorintajuinen ihminen. Ikävää on vain se, että on entinen.
Siitä huolimatta ollaan hyvissä väleissä ja käyn anoppia tervehtimässä säännöllisesti ja aina olen yhtä tervetullut.
mutta kun mulla on kiihkouskovainen anoppi, niin ei mitään turhuuksia ja vääräuskoisuutta harrasteta
Anoppi kuoli ennen syntymääni... ( olen nähnyt vaan jonkun kuvan...)