Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä toi liekki meinaa?

Vierailija
23.11.2011 |

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole logiikka, olen seurannut.

Ehkäpä ylläpito joskus valaisee asiaa... arvotaanko kenties vai saako sen joka viidestoista aloitus?

Ne ovat käsittääkseni luetuimpia ja kiinnostavimpia ketjuja, "polttavimmat aiheet". Siinäpä se logiikka.

Vierailija
2/4 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan ei tiedä; olen kysynyt samaa ja vastauksia tulee vaik mitä, muttei pidä paikkaansa.

Liekki voi olla asiassa missä on muuamia avauksia ja joitakin vastauksia tai satoja avauksia sekä kymmeniä vastauksia.

Ehkäpä ylläpito joskus valaisee asiaa... arvotaanko kenties vai saako sen joka viidestoista aloitus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta käsittääkseni kyseiseen avaukseen on tullut pienessä ajassa paljon klikkauksia tai vastauksia. Ehkä se mittaa vain alkuhetken kiinnostusta, kun ei mitenkään päde ketjuihi, joissa on oikeasti vilkas keskustelu.

Tiedä sitten, onko moderaattorin oma merkki siitä mitä kuvittlee kiinostavaksi aiheeksi.

Vierailija
4/4 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika vaikea olla huomaamatta sitä asiaa. Liekki tulee, jos on paljon vastauksia TAI jos joku avaus saa vastauksen tai vastauksia lyhyessä ajassa avaamisen jälkeen. Jälkimmäisessä tapauksessa liekki saattaa hävitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän