Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yöök! Mitro Repo on alhainen irstas lääppijä!

Vierailija
23.11.2011 |

Ylen ohjelmassa nyt. Mepit saaneet antaneet palautetta toisistaan ja arvosanan työosaamisesta ja työilmapiiristä ja yhteistyökyvyistä.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta!

Ihmisten läheisyys ja kosketukset aiheuttavat helposti väärinkäsityksiä. Liika etäisyys tulkitaan usein kylmyydeksi tai ylimielisyydeksi kun taas liika läheisyys tungettelevaksi tai häiritseväksi.

Yksilölliset reviirisäännöt vaihtelevat suuresti riippuen tilaisuudesta ja vuorovaikutuksessa olevan henkilön iästä, sukupuolesta ja tuttavuusasteesta.

Siinä missä joku 30-vuotias eu-virkanainen kokee Mitro Revon olkapäille taputuksen ahdisteluna ja fyysistä koskemattomuuttaan loukkaavana, tuntemus ei välttämättä ole sama, jos koskettava käsi kuuluu Johnny Deppille.

Vierailija
2/37 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tuonne saakka pääsee sellainen tyyppi joka ei osaa käyttäytyä. Ja vielä kirkonmies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee sellainen olo että olen huumorintajuton niuhottaja. Vaikka oikeastihan se niiden kaksimielisyyksien ja vihjailujen puhuja on se syyllinen. Vaikea puhua asiasta syylliselle vaan itse joutuu häpeämään omaa huonommuuttaan salassa.

Vierailija
4/37 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kuuntelin, että yli kymmeneltä naiskollegalta tai virkamiehistöön siellä kuuluvalta naiselta tosi rajua palautetta jatkuvasta monimielisyydestä, koskettelusta, ehdottelusta, seksivitseistä jne.

Ja muka selibaatissa elävä kirkonmies!

Tais todellinen luonto paljastua aika pakanaksi: raha, kalliit autot, design-kaavut, valta ja herkut olla ne todellinen kutsumus, ei vaatimaton työ luojan palvelijana.

Vierailija
5/37 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koittakaa ymmärtää että kundi ollut 50 v selibaatissa. Aika pientä jos vähän nipistelee.

Vierailija
6/37 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa ruoka maistua Brysselissä. Hyvät ravintolat tuolla

Vierailija
7/37 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan rohkeesti vain sitte kävis punaisten lyhtyjen kujilla helpottamassa paineita ;)

Vierailija
8/37 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kehtaa vielä esittää jotain köyhien auttajaa. Ihan perusdemari.

Taitaa ruoka maistua Brysselissä. Hyvät ravintolat tuolla

Vierailija
9/37 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ortod. papit saa kyllä avioitua jos tekevät sen ennen pappisvihkimystä. Mitrolla ei ole vaimoa. On aina sanonut, että seurakunta on hänen perheensä.

Hieman äklöä toi lääppiminen tässä valossa. Hiplaako hän vaimoa vai tyttäriä...

Vierailija
10/37 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä enemmän kuin Paavo Väyrynen.

Vierailija
11/37 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä kun pidin sitä niin symppiksenä ja ihquna. Tosin aattelin vähän, että vois olla ennemmin sinne toiseen suuntaan kallellaan.

Vierailija
12/37 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitro on täydellinen demari, vieraat naiset kuuluu minulle. Tuotahan ne ovat tehneet demariaatteen syntysijoilta saakka, välillä kommunismin ihannointi antoi vielä lisämahdollisuuksia.

MIkä on minun, on minun. MIkä on sinun, on minun. Mitro on näemmä innostunut kähmimään naisia ja Ambrosius miehiä.

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/rajua-tekstia-mitro-revosta-a-studios…

Homot Metropoliitta Ambrosius ja edesmennyt Finanssioikeuden Professori Kari S. Tikka oikaisivat Vanhankirkonpuiston läpi, matkallaan Homoravintola Herculeksesta DTM:ään ja takaisin. Ei ole silminnäkijähavaintoja tekikö Metropoliitta ristinmerkin kirkon ohittaessaan vai ei. Tikan kuoleman jälkeen Ambrosius muutti Helsingin ulkopuolelle vetämään Kulttuurikeskus Sofiaa. Sinne hän aikoo kuollakin, omien sanojensa mukaan ja samassa Suomen Kuvalehden artikkelissa hän totesi maailman talouden tilasta, ettei tämä ole lama, vaan finanssikriisi. Toivottavasti teologiapuoli on paremmin hänellä hallussa kuin ekonomia.

Silloin vielä Piispa, Ambrosius jäi kiinni Eestiläisessä puistossa kesken parittelun Virolaisen munkin kanssa.

Asiasta vaikeneminen teetti työtä diplomaateille ja ulkoministeriön ihmisille ja juuri kukaan ei ole tästä asiasta ennen kuullut, tai ainakaan julkisesti puhunut.

Mutta minun tarkoitukseni on käyttää kaikessa saamaani sananvapautta, sitä joka aina on ollut orjankin oikeus ja kertoa tietämänsä eteenpäin. Ennen lehdistöä se oli juuri sitä tiedonvälitystä.

Ja juoru on myös ajattelun levittämistä niistä henkilöistä, jotka luulevat olevansa ajattelun tuolla puolen. Kuten Ruotsin kuningas, siksi ettei hän tyhmänä Bernadottena osaa itse ajatella.

Vierailija
13/37 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin ennen, oli suorastaan valloittavan symppis, mutta sitten:

*esiintyi seksiexperttinä mauttomassa seksiohjelmassa kaapuineen

*esitteli ihaillen auto-ohjelmassa uutta audiaan tms kuinka ihana on kallis auto jolla pääsee kovaa

*heittäyty politiikkaan

*kaapusekoilu meppinä

*rivoilu- ja ahdistelusyytteet eu parlamentissa

jne

Mulla aukeni silmät: se kaikki "söpöys" onkin kulissia ja takana on häikäilettömän ahne ja irstas vanha mies

ap

Vierailija
14/37 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina pitänyt ko. henkilöä itserakkaana p-kiaisena, mutta totuus oli vielä karmeampi.

Vierailija
15/37 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisiä jotka viitsii kirjoittaa tällaista: "Mitro on täydellinen demari, vieraat naiset kuuluu minulle". Siis että mitä helvettiä? Miten kukaan voi vieraantua todellisuudesta näin vain ihanko vaan lämpimikseen näitä tällaisia typeryyksiä kirjoitellaan palstalla vähän väliä? En ole demarien kannattaja mutta samallaisia idiotismeja näkee koeskien kaikkia puolueita ja aatesuuntia.

Mitä tulee Repoon niin olen sitä mieltä, että selibaatti on täysin sairas idea eikä siitä seuraa mitään muuta kuin juuri tällaista. Seksuaalisuus puretaan jonnekin, jos sitä ei saa parisuhteessa purkaa.

Vierailija
16/37 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...että hänellä on lähtenyt julkisuuden ja huomion ja tärkeän aseman vuoksi mopo käsistä ja luulee, että on suurempikin karismaatikko ja ajattelija kuin oikeasti on.

Hän on nyt vilpittömän kummissaan, että kuinka on loukkaannuttu eikä olla ymmärretty että hänhän vain vitsillä! Että ihan positiivistahan se hänen huomionsa on ollut, sellaista setämäistä ja viatonta lämpöä ja seksi tietysti pelkkää huumoria hänhän on kirkonmies.

Voi yäks mikä typerys.

Vierailija
17/37 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Tosin aattelin vähän, että vois olla ennemmin sinne toiseen suuntaan kallellaan."

Onhan noita juoruja kaupungilla.

Vierailija
18/37 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun uutisen aiheesta, ja jos se on pikkuisen selkää silitellyt tai käden polvelle laittanut, niin eihän tuo mitään ahdistelua ole? Kaksimieliset vitsit sitten.. No joo, en oikeasti ymmärrä, miten jotkut naiset niistä vauhkoontuvat.

Vaikka tietysti se saattaa vähän riippua itse vitsistä tai tilanteesta, että meneekö se yli, luulisin, mutta sinällään, ei nyt yks heitto silloin tällöin mun mielestä ahdistavaa ole.

Nykyään vaan tuntuu, että numero tehdään ihan mistä hyvänsä.

Vierailija
19/37 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään vaan tuntuu, että numero tehdään ihan mistä hyvänsä.

Ja tuollaista vastaan on aika mahdoton puolustautua, vaikka voisi olla aihettakin. Tuomio on täälläkin jo julistettu.

Vierailija
20/37 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aina ollut ällöttävä. Rakastaa itseään ja omaa ääntään niinkuin useimmat papit.

Pahempi valehtelija kuin Paavo Väyrynen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi