Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saatko kehuja mieheltäsi?

Vierailija
23.11.2011 |

mitä kehuja saat?

Mun miehelle on jotenkin tosi vaikeaa toi kehuminen.., ja jos pyydän häntä sanomaan jotain kaunista minulle, vastaus on "sä oot kiva"

kohtalotovereita?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vimeksi ruokapöydässä tänään, meni jotenkin näin: "Miten mä olen saanut naisen, joka on suomen paras kokki ja vielä niin hemmetin kaunis" :)

Tein tosin oikeasti hyvää ruokaa tänään. Kyl tuo kehuu aika ajoin usein, tosi kauniistikin, mutta itse olen välillä idiootti enkä osaa ottaa kehuja vastaan.

Vierailija
2/12 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten sun mies. Kehutko sinä häntä? Tai hänen esimiehensä? Kysy. Ja kysy tuntuuko se kivalta tai haluaisiko hän sitä? Koittakaa yhdessä.

Mun mies kehuu että näytän koko ajan paremmalta mitä vanhemmaksi tulen ja että varmaan kaikki nuoret miehet kuolaa mun perään ja että mun kanssa on hauskaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan oikein osaa ottaa kehuja vastaa.

Vierailija
4/12 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehuu seksikkääksi, kauniiksi, huumorintajuiseksi, älykkääksi, ihailee nuottikorvaa ja milloin mitäkin. Tuntuu kieltämättä hyvältä, mutta hän saa samalla mitalla takaisin. Muistan sanoa rakastavani, kerron miten ihailen hänen lämpöään lapsia kohtaan, kiitän kun jaksaa käydä töissä ja huolehtia perheestä.

Tämäkään ei ole tullut ihan itsstään. Olemme keskustelleet siitä mitä toiselta kaipaamme, että olo tuntuisi rakastetulta. Olen sanonut miehelle, että tarvitsen ääneen sanottuja sanoja. Mies on sanonut, että hänestä seksi tuntuu parhaalta rakkaudenosoitukselta!

Mutta sinulle, ap: sanat eivät ole kaikki. Mieti millainen ihminen hän on, millaisia tekoja tekee, miten sinua katsoo, miten huoehtii lapsista. Teot puhuvat puolestaan :)

Vierailija
5/12 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyiseltä miesystävältäni sen sijaan saan kuulla olevani ihana ihminen, hyvä äiti, uskomattoman viitseliäs, kaunis, söpö jne :)

Kyllä vaihtamalla parani!

Vierailija
6/12 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään esim kävin kampaajalla, kun tulin kotiin niin mies sanoi; "Kyllä sitä nyt ollaan taas niin..." ja hymyili. Tuo siis tarkoitti että olen nätti ja hiukset on hyvät. Sitä on pitänyt oppia lukemaan.

Mä monesti valitin kun mies ei oikeen kehunut ja sitten mies sanoi, että hän on niin huono kehumaan, tänäänkin töissä taas ajatteli, että kuinka kaunis ja ihana vaimo mulla onkaan, kuinka onnellinen on minusta. Kertoi että päätti sanoa sen minulle kun tuli kotiin, mutta ei sitten kuitenkaan osannut sitä sanoa.. Höpsö mies, mutta niin ihana. Ja kehuu sitten omalla tyylillään.. :)

Vierailija
7/12 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies kiittää hyvästä ruuasta ja kehuu sitä. Halii ja ottaa syliin, hymyilee mulle nätisti silmiin katsoen, pyytää illalla kainaloon nukkumaan. En kylläkään mene usein koska on niin kuuma petikaveri.

Minäkin kehun, halaan ja pussaan ja silittelen tukkaa kun sitä kerran on vielä vähän:) Itseasiassa opetin mieheni tavoille -opeta sinäkin ja aloita heti yllätyshalilla!

Yes ollaan oltu naimisissa muutama kymmenvuosi:))

Vierailija
8/12 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän kehuu kauniiksi, aina kun näytän karmealta. Siis vaikka krapula-aamuna tullessani oksentamasta. Tai kun tukka on pystyssä, hän vilkaisee sitä, ja kehuu kuinka kaunis olenkaan.

Myös ruokani on maailman parasta. Siis "maailman paras voileipä" tai "maailman parhaat paistetut nakit ja tölkkipavut"..

Usko pois ap, et sä tätäkään haluaisi..

Vierailija
9/12 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

avittaa ap:tä.

Ja sinä jonka miehestä seksi on paras kehu -voi miten hauskasti ja suoraan sanottu!:)

Vierailija
10/12 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan me keskusteltuki siitä ja olen kanssa sanonut, että tarvitsen kuulla sanoja häneltä, jaksaisin paremmin kotona lasten kanssa ja kokisin olevani rakastettu ja arvostettu..mies aina sanoo että yrittää mutta ei sit jaksa tai ei ole halua..

ääh..väsynyt tähän..:(

Vierailija
11/12 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en saa kehuja ja olemme tästä paljon meiheni kanssa puhuneetkin. Ja aina keskustelu on päättynyt siihen, että mies "yrittää muistaa". Mutta ei se muista tai sitten minussa ei vain ole mitään kehuttavaa :) Hyvin meillä siltikin menee ja on mennyt jo 18-vuotta. Silti kyllä myönnän, että jos luen tällaista ketjua ja joku kertoo mitä kauneuksia saa kuulla, niin koen oloni jotenkin surulliseksi ja vähän kateelliseksikin.

Mieheni ei ole tottunut kodissaan tähän tapaan. On tehnyt hienon uran ja reilu vuosi sitten väitteli. Muistan, että ennen väitöspäivää ajattelin, että mitähän vanhemmat tuumaavat tai kuinka onnittelevat tai miten isä puhuu puheessa. Silti se onnittelu oli suunnilleen "Onnea!". Ovat siis mukavia ja järkeviä ja hyvissä väleissä poikansa kanssa. Hieman oudolta se minusta silti tuntuu. Ja se, että anoppi on kyllä antaa kaunista palautetta minulle esim syntymäpäiväkorteissa.

Näin... mutta ymmärrän kyllä harmituksesi.

t. kohtalotoveri

Vierailija
12/12 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

avittaa ap:tä.

Tein leivitettyä possunpihviä, ranskalaisia, suppilovahverokastiketta ja kylmäsavulohta. :)

-2-