Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi isoja huulia ihannoidaan?

Vierailija
23.11.2011 |

onko niillä parempi pussata?

onha ne muhkean näköset jne..

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisen vajakin jolla huulet lörpöttää.

Vierailija
2/37 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vajakin näköinen, kiitos vain :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisen vajakin jolla huulet lörpöttää.

Itsellä on isohkot huulet, ihan syntymälahjana saatu. Ei nyt mitkään jätit, mutta isot kuitenkin. En ole eläissäni pitänyt niistä, mutta ei niitä voi muuttaakaan. Onneksi en ole mikään vajakki.

Vierailija
4/37 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/news/3954506/Pout-of-control.html

Huh, varmaan tosi kaunista kun tyttö tuosta vanhenee. Vieläpä silikonia laitettu, joten ei taida haihtua itsestään. Miltäköhän tuo näyttää vaikka kolmenkymmenen vuoden päästä viisikymppisenä...Venäjällä tuohon vielä suostutaan, mutta ei varmaan suomalaisilta klinikoilta saisi vastaavaa huuliparia.

Vierailija
5/37 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut aina ihannoidaan isoja huulia, suuria silmiä ja etenkin suuria rintoja. kait ne on herkullisempia

ap

Vierailija
6/37 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tod. näytä vajakilta, vaan aistikkalta. Jo nuorena miehet ihailivat erityisesti huuliani (no en ole ruma muutenkaan)ja olen itsekin ollut niihin aina tyytyväinen.

Jostain syystä ylä-asteella muutama tyttö kiusasi minua huulieni takia - miksiköhän: kumpikin huulettomia...

Myös itse tykkään miehellä isommista huulista, mielestäni ne tuovat aistikkuutta ulkonäköön (huom. ei mitään Jorma Uotis-tyyliä!) ja ennenkaikkea suuteleminen on aivan huippua! Omalla miehelläni on ihanat sopusuhtaiset, mutta isot huulet.

:oD :oD Arvatkaapa vain, millaiset huulet maailman suloisimmalla pojallamme on...?

Vierailija
7/37 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihana pussata:) Kun itse olen tällainen ohut- ja eriparihuulinen, niin on kivaa, että lapsetkin on perineet isänsä huulet.

Vierailija
8/37 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kropassa kuin huulet. Ei tartte valesuurentaa huulipunalla, eikä laitattaa mitään piikkejä.

Ja en oo vajakki :D

Vierailija
9/37 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kylla ymmarra etta miksi pumpata mommoa huuliin..??

Vierailija
10/37 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat huuleni ovat kyllä kohtuumuhkeat, joten se saattaa vaikuttaa kokemuksiini. Jos huulet ovat kovin kapeat ja ohuet, ei jää niin mukavan pehmoista pintaa pussattavaksi kuin isompihuulisilla.

Roikkuvat huulet eivät taas koskaan ole viehättävät, vaan pitää olla muhkeat, mutta myös "kiinteät" huulet ja tärkeintä on muoto.

Vierailija
11/37 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

osat jopa näyttää pusukaloilta

Vierailija
12/37 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
13/37 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnostaan pulleat huulet tosi jees, kaikki keinotekoinen yliällöä

Vierailija
14/37 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ne näyttää paremmalta kullin ympärillä.

Vierailija
15/37 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huulista näkee millaiset häpyhuulet on. Siksi niiden halutaan olevan pulleat, punaiset ja kosteat.

Vierailija
16/37 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiä miks suuret huulet on kauniit, mutta itse tykkään kuin hullu hunajasta =) http://huultentaytto.blogspot.com/2014/10/danielan-ihastuttavan-paksut-huulet.html

Vierailija
17/37 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnollisesti isot huulet ovat mielestäni kauniit (ja niitä on kiva pussata). Botox-huulet puolestaan näyttävät naurettavilta. Myös ankkailmeet ja muunlainen huulien tahallinen törröttely on ärsyttävää.

Vierailija
18/37 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavampi suudella muhkeahuulisia, etenkin kun itsellä on paksut huulet. Jos toisella osapuolella on olemattomat huulet niin tuntuu jotenkin kovalta ja siltä, että itse nuolisi toisen koko naaman, koska omat huulet menee pakosta toisen huulien "yli".

Vierailija
19/37 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset haluaa muistuttaa esi-isiään (apinoita)

Vierailija
20/37 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No musta isit huuket on ihanat ja niitä on kiva suudella. Itselläni on kai normaalit, miehellä vähän isot. Mies ei ymmärrä yhtään, miksi kukaan suurentaa huulia. Näyttää kuulemma tyhmältä suurennetut eikö ymmärrä mikä pienemmissä on vialla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän