Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Unicefin mainos tv:ssä

Vierailija
23.11.2011 |

Auta afrikan nälkäkuoleman partaalla olevia lapsia. Lahjoita rahaa. Ja kuvassa paksuposkinen vauva kultarengas korvassa. Paljonko lahjoitat? Myykööt korvakorun ensin. Ja missä oli kärpäset? Oliko tämä taas kuvapankin filmimateriaalia?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kulta rahaksi -pussin jos tietäisin sen afrikan osoitteen.

Vierailija
2/6 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lahjaksi suvultaan, ja jos sellainen myydään, ruokaa saa ehkä viikoksi, no more.

Pikkuisen kannattaa matkustella kehitysmaissa, niin tajuaa, ettei se nälkä ja köyhyys ole kovin mustavalkoista.

Itse olen Unicefin kk-lahjottaja (25 e) ja minusta se on kaikille oiva valinta, jos yhtään jää rahaa yli välttämättömimmän. Meillä on täällä asiat hyvin, kaikkialla ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei tipu. Kultakorut pois ensin.

Vierailija
4/6 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhyyttä näkee suomessakin ei sitä varten tarvitse savimajoihin mennä lepran ja hivin saastuttamille alueille. Ja tuppaahan noita tummapintaisia tänne ihan kotiovelle asti ihmeteltäviksi. Osaavat pyytää sitä rahaa ihan omatoimisestikin.

Vierailija
5/6 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhyyttä näkee suomessakin ei sitä varten tarvitse savimajoihin mennä lepran ja hivin saastuttamille alueille. Ja tuppaahan noita tummapintaisia tänne ihan kotiovelle asti ihmeteltäviksi. Osaavat pyytää sitä rahaa ihan omatoimisestikin.

Sulla on tiedot ihan hakusessa ja asenne sanonko-mä-mistä.

Suomessa ei kuitenkaan kuolla nälkään. JOS oisit kuunnellut esim. sitä Unicefin juttua, olisit kuullut, että maailmassa kuolee kaksi, jopa kolme MILJOONAA lasta aliravitsemukseen joka vuosi.

Ihan ok kai sitten sun mielestäsi.

Vierailija
6/6 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka ei kyetä yhtäkään elättämään. Ja sotimiseen on varaa. Noista surusilmäisistä poikalapsista kasvaa isona miehiä, jotka raiskaavat heimosotien nimissä (tai muutenkin) naisia, ja jotka käyttävät energiansa sotimiseen. Tai osasta heistä kasvaa, ehkä joukkoon mahtuu jokunen perheestään oikeasti välittävä ihmisarvoinen yksilö.

Tuen vain naisten pankkia, mikään voima ei saa minua antamaan ropojani keräyksiin, joissa on pienikään vaara että varat päätyvät miessukupuolta hyödyttäväksi.