Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Victorialla jättimaha

Vierailija
23.11.2011 |

Iltasanomassa kuva Victoriasta ja sen perusteella laskettu aika kyllä jo tän vuoden puolella, tai sit odottaa kaksoisia. En osaa linkittää valitettavasti kuvaa tänne.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai häh?

Vierailija
22/37 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan normikäytäntö, että ilmoitetaan väärä laskettu aika julkisuuteen? Jotta saisi rauhassa synnyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun synnytin 2 pv ennen laskettua aikaa. Monet ei uskonut että oon viimeisilläni. Normaalikäyrän sf-mitta ja just kolmen kilon vauva tuli. Uskon että Victorialla vatsaan kiinnittyy huomio kun on ollut niin laiha ja pitkä. Kyllä sen synnytyksen huomaa lähestyvän kun vatsa on laskeutunut.

Vierailija
24/37 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalatkin selluliittimössöä! Ei normaali nainen tuollaiseksi muutu pelkän raskauden vuoksi!

Vierailija
25/37 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
27/37 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin se rasva kertyy jalkoihin, lantiolle, olkavarsiin jne jne. Ei taida Victorialla olla helppoa olla koko ajan julkisuudessa, kun kommentointi ihan normaalin olotilaan ja sen mukanaan tuomiin muutoksiin ovat tätä luokkaa. Samat kommentit on Ruotsin puolella. Onneksi olen tavis ja sain rauhassa lihoa ja paisua raskaana ollessani, sitä ei pohdittu julkisuudessa. Ja voi sitä kommentointien määrää ja laatua, kun Victoria ei palaudu julkkiselle (ja av-äideille) määrätyssä kuukaudessa synnytystä edeltäviin mittoihin.

Jalatkin selluliittimössöä! Ei normaali nainen tuollaiseksi muutu pelkän raskauden vuoksi!

Vierailija
28/37 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta leuan alle on kieltämättä tullut vähän täytettä. Olen samaa mieltä kuin ruotsalaiset kuvien kommentoijat - telttatyyli ei pue häntä! Kauniit, joustavat, tyköistuvat vaatteet olisivat parempia. Nuo saavat kenet tahansa näyttämään isolta.

Onnelliselta näyttää.

Vierailija
29/37 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

väkee...Ihan kauniiltahan näyttää.

Vierailija
30/37 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

väkee...Ihan kauniiltahan näyttää.

Vierailija
31/37 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä isompi maha tuossa vaiheessa raskautta. Kummallakin kerralla enkä odottanut kaksosia.

Vauvani ovat olleet ihan normaalikokoisia (n. 3,5 kg).

Ei Victorian maha minun mielestäni erityisen isolta näytä.

Vierailija
32/37 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toikin hame jotenkin loppuu kesken?

Vierailija
33/37 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ei saisi näytttää raskaus aikana kauniilta ainakin minun mielestäni victoria näyttää kauniilta kun hänellä on minihame päällänsä raskaudenkin aikana

Vierailija
34/37 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin ollut paljon isompi maha noilla viikoilla ja vaan 1 lasta kerrallaan on syntynyt.

Joku ihmettele että sf mittansa ollut yläkäyrillä ja mahansa ollut pienempi. Olen luullut että kaikki synnyttäneet naiset tietävät että kohtu voi olla eteen tai taakse kallistunut. Silloin kun se on eteenpäin kallistunut, vatsa näyttää isommalta.

Tämän vuoksi mullakin oli jättivatsa. Yläkäyrillä menin, mutten juurikaan yli käyrien.

Mitä tulee Vickanin pukeutumiseen, niin eihän se nyt toki mitään midihameita ole käyttänyt. Mä itse pukeuduin raskaanaollessani varmaan keskimääräistä näyttävämmin, sillä hehkuin niin raskauden onnea. Oli kiva pukeutua hameisiin ja yläosaa korostaviin puseroihin.

Vierailija
35/37 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut joo, oma la helmikuun puolivälissä, ja minusta Vickan voisi olla samassa aikataulussa.

Vierailija
37/37 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös yhtä iso maha, koko ajan yläkäyrillä. Vauva syntyi viime maaliskuussa, joten helppo verrata. Vauva 3,6 kg, minä 53 kg ennen ja jälkeen raskauden. Viimesillään 74 kg!:). En ollut läski varsinaisesti missään vaiheessa. Mahan kasvu rauhoittui loppua kohden.