Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko seurustella miehen kanssa jolla lievä ADHD ja johon on lääkitys?

Vierailija
08.12.2011 |

Muuten aivan ihana mies !

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiitos

Vierailija
42/63 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kyllä ne oireet ovat kiusallisia lääkityksestä huolimatta, sitäpaitsi alttius noihin häiriöihin on jossain määrin periytyvää joten huolehdi nyt ainakin ehkäisystä!

Näköjään harrastuksena täällä eugeniikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin. Ja täysillä.  Olen adhd-miehen vaimo.

Adhd tyypit eivät ole tyhmiä.  Useilla heistä on korkeakoulutus, älykkyyttä on.

Nuo miehet ovat aloitteellisia. Ja heti täysillä mukana kaikessa.

He ovat villejä ja vapaita.

Tietynlainen lääkitys auttaa siihen, ettei aktiivisuus mene överiksi.

Toki toisinaan elämä voi olla haastavaa, mutta se rehellisyys, hurmauskyky ja , lämpö mitä heidän levoton persoonallisuutensa sisällään pitää, voittaa kaikki esteet suhteessa.

Vierailija
44/63 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ja kuinka pitkiä matkoja joutuu ajamaan? Onko se tärkeää ammatissaan, siis autolla-ajokyky?

Kannattaa myös muistaa ettei mies välttämättä kerro ihan rehellisesti syytä jos asia vaikka hävettää.

Nimenomaan adhd ihmiset on todettu erittäin rehellisiksi ihmisiksi.

He ovat niin suoria, etteivät yksinkertaisesti osaa valehdella.

He eivät näe mitään syytä siihen, miksi yleensä valehdella pitäisi.

He suoltavat, vilkkaina ihmisinä, suustaan ulos liiankin paljon suoria totuuksia.

Vierailija
45/63 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adhd ei ole rehellinen, vaan valehtelee jatkuvasti koska ei edes muista. Vankilat on täynnä adhd ihmisiä, epärehellisen elämänsä takia. Moni adhd on myös väkivaltainen. Joka tapauksessa ihmisenä hyvin stressaava, joka tarvitsee henkiläkohtaista avustajaa enemmän kuin kumppania. Vaihtaa kumppania usein ja kyllästyy  helposti. 

Vierailija
46/63 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi epämiellyttävimmistä miestyypeistä epävakautensa takia. Lievä adhd ei edes tarvitse lääkitystä. 

Vierailija
47/63 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adhd näyttää tyhmältä pelleltä, koska ei ole johdonmukainen ja tasapainoinen. 

Vierailija
48/63 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kyllä ne oireet ovat kiusallisia lääkityksestä huolimatta, sitäpaitsi alttius noihin häiriöihin on jossain määrin periytyvää joten huolehdi nyt ainakin ehkäisystä!

Näköjään harrastuksena täällä eugeniikka.

Adhd järjestää häiriintyneitä kostoja, onhan hän idearikas. Tässä vertaa ehkäisyä ja rodunjalostusta. 

Vierailija
49/63 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, jos ei käytä päihteitä. 

Vierailija
50/63 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ja kuinka pitkiä matkoja joutuu ajamaan? Onko se tärkeää ammatissaan, siis autolla-ajokyky?

Kannattaa myös muistaa ettei mies välttämättä kerro ihan rehellisesti syytä jos asia vaikka hävettää.

He suoltavat, vilkkaina ihmisinä, suustaan ulos liiankin paljon suoria totuuksia.

Olen ollut 12 vuotta avoliitossa adhd-miehen kanssa. Diagnoosin sai (meni minun vaatimuksestani lääkäriin) viime syksynä. 

Omat voimani ovat nyt aivan lopussa. Syön itse mielialalääketta, jotta pysyisin edes jotenkin kasassa. Mies ei ole itselleen määrättyjä lääkkeitä halunnut edes kokeilla. 

Minä huolehdin meidän perheessä kaikesta lapsiin liittyvästä (koululainen ja eskari), siivouksesta - joka ihan mahdotona, kun mies on sellainen huithapeli - ja ylipäänsä kaikista arkisista asioista. Jos olen poissa kotoa, eivät lapset välttämättä syö silloin kuin pitäisi tai pese hampaitaan yms. arkisia asioita. Mies istuu tietokoneella tai puhuu puhelimessa. 

Täysin patologinen valehtelija hän on ja muutenkin epärehellinen. Tuntuu, että hänellä on ihan omat laita ja tapansa hoitaa asioita. Kovin äkkipikainen ja stressaantuvakin. 

Talous on aivan retuperällä. 

Nyt en kyllä enää keksi, että mistä saisin voimia jatkaa elämää.

Vierailija
51/63 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla adhd mies ja elämä todella vuoristorataa. Mihinkään mitä lupaa tai sanoo ei voi luottaa. Ne vaihtuu koko ajan. Ensin hän on onnensa kukkuloilla ja hetkenpäästä eroamassa. Yhteiset suunnitelmat ja sopimukset ei pidä eikä niihin voi luottaa kun hänen itsekkäät suunnitelmat menee edelle. Saa aikaiseksi asioita jotka palvelee häntä. Yhteiset asiat ei luonnistu kun ei luota mihinkään eikä keneenkään. Ei luota edes itseensä eikä sen vuoksi sitoudu mihinkään. Menee adhd diagnoosin taakse kun ei ota vastuuta mistään vaikka pystyis kyllä vaikka mitä. Luulee että sitä käytetään jotenki hyväksi joka asiassa. Empaattisuus ja täydellinen välinpäitämättömyys vaihtelee nopeasti. Käytös on välillä hyvin lapsellista ja kielenkäyttö ala arvoista. Hyviäkin puolia tietenkin on mutta ne ei auta kun luotto on jo mennyt.

Vierailija
52/63 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edes autistit ei välttämättä ole rehellisiä ja voivat manipuloida. Eikä hävyttömyydessään edes koe tunnontuskia valehtelusta yhtä paljon kuin muut. 

Vierailija
53/63 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi taivas. Missä kuplassa ihmiset on eläneet, kun tällaista joutuu miettimään? Olisi mielenkiintoista tavata se ns täydellinen ja virheetön ja 100% ongelmaton ihminen. 

Anteeksi kun noin provosoivasti kirjoitin. Meni tunteisiin. 

Vierailija
54/63 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Adhd ei ole rehellinen, vaan valehtelee jatkuvasti koska ei edes muista. Vankilat on täynnä adhd ihmisiä, epärehellisen elämänsä takia. Moni adhd on myös väkivaltainen. Joka tapauksessa ihmisenä hyvin stressaava, joka tarvitsee henkiläkohtaista avustajaa enemmän kuin kumppania. Vaihtaa kumppania usein ja kyllästyy  helposti. 

🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Siksihän ne adhdtyypit ovatkin vankilassa! Omg😆

Vierailija
55/63 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on paha adhd, samoin mulla, ja yhdellä lapsistakin. Rehellisesti sanottuna en ole eläissäni tavannut yhtä hyvää ja rehellistä ja hyväsydämistä ja luotettavaa ihmistä kuin mieheni. Kaiken lisäksi järjettömän hauska. Meillä näistä kohelluksista väännetään vitsiä porukalla, vuoroin kenenkin sähläämisistä. Onneksi ne vahvuudet ja heikkoudet on jakaantuneet sillä tavalla mukavasti, että yhden heikkous on toisen vahvuus. Homma toimii tosi hyvin! 

Vierailija
56/63 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut 12 vuotta avoliitossa adhd-miehen kanssa. Diagnoosin sai (meni minun vaatimuksestani lääkäriin) viime syksynä. 

Omat voimani ovat nyt aivan lopussa. Syön itse mielialalääketta, jotta pysyisin edes jotenkin kasassa. Mies

Sinun täytyy nyt hyväksyä, että miehesi suurin haaste ei ole suinkaan adhd vaan jotain ihan muuta. Kuulostaa todella ikävältä ihmiseltä, jolla sattuu olemaan lisäksi tuo piirre. Tsemppiä sulle, ei varmasti ole helppoa mutta jotain sun on nyt tehtävä toisin.

Vierailija
57/63 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas rasistista 

Vierailija
58/63 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin. Ja täysillä.  Olen adhd-miehen vaimo.

Adhd tyypit eivät ole tyhmiä.  Useilla heistä on korkeakoulutus, älykkyyttä on.

Nuo miehet ovat aloitteellisia. Ja heti täysillä mukana kaikessa.

He ovat villejä ja vapaita.

Tietynlainen lääkitys auttaa siihen, ettei aktiivisuus mene överiksi.

Toki toisinaan elämä voi olla haastavaa, mutta se rehellisyys, hurmauskyky ja , lämpö mitä heidän levoton persoonallisuutensa sisällään pitää, voittaa kaikki esteet suhteessa.

Tämä kaikki voi olla alkuun. Mitään ei oikein tule valmiiksi ja mielenkiinnon kohteet vaihtuu lennossa.

Vierailija
59/63 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Siksihän ne adhdtyypit ovatkin vankilassa! Omg😆

Ovatko siksi myös syyttömiä, kun kaverit huijasi muka?

Vierailija
60/63 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään tapauksessa. Olen mies ja hetero.

Mutta jos naisella olisi ADHD niin kyllä seurusteli hänen kanssaan jos muuten synkkaa. Ei sairaus määrittele ihmistä. Sitä paitsi ADHD on persoonallista. Joskus hassua joskus rasittavaa.

-Kylmät kädet

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi