Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä huomaa, että ystävyys on hiipumassa? ov

Vierailija
23.11.2011 |

Ärsyttää ulkomailla asuva ystävä, joka ei juuri pidä yhteyttä. Meilailemme n. kaksi kertaa vuodessa, usein minun aloitteestani. Sitten tulee selitystä, että kuinka on ollut kiire, eikä ole ehtinyt kirjoitella, ja lupauksia kirjoittaa useammin. Hoh hoijaa, miten hänellä muka on niin kiire kun on parisuhteessa ilman lapsia ja käy töissä 9-17? Illat ja viikonloput vapaat. Tekisi mieli sanoa hänelle, että kyllä sitä aikaa löytyy, jos löytyy kiinnostusta.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä vain on kiire tai toisen kanssa oleminen ei juuri siinä elämäntilanteessa ole kaikkein tärkein juttu. Tosiystävät tulevat elämään uudelleen ja uudelleen. Näin olen huomannut.

Tärkeintä on, ettei laita kokonaan välejä poikki tiuskaisemalla jotain typerää. Miksi niin tekisikään, ellei ystävä ole loukkaava.

Vierailija
2/2 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne ystävyydet vain hiipuvat pois. Eikä siinä mitään, aika aikaa kutakin! Jos asia häiritsee, voi tehdä jotain mutta minä olen usein vain antanut olla ja ainahan niitä uusia ihmisiä tulee elämään, erilaisia eri elämänvaiheissa.

Mulle on niin että suku ja perhe pysyy, ystävyydet vaihtelee. Mutta toki olemme erilaisia tässäkin kaikki. Mä antasin olla, jos ihmissuhde ei enää "toimi" tai ole molemminpuolinen. Mihinkään draamaan en myöskään rupeaisi. Se ei ole sen arvoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla