Milloin hiustenvärjäys raskausaikana on loppunut?
Sekoavatko naiset raskausaikana täysin?
Entä jätättekö lisäaineita sisältävät karkit yms. kauppaan ja syötte "vain" puhtaita ruokia?
Kommentit (10)
että yrittää ajatella lapsen parasta oman turhamaisuutensa sijaan.
Itse lopetin kestovärjäämisen jo pari kk ennen lapsen yritystä (silloin tasoitettiin väri lähelle omaani), enkä värjännyt raskaus/imetysaikana hiuksiani lainkaan.
Tämmösiä uutisia kun lukee: http://www.iltalehti.fi/kauneus/2011112214801763_ka.shtml , niin tietää että kannattaa vähän katsoa mitä tekee kun ei ole enää kyseessä vain oma hyvinvointi.
muualla kuin nettipalstoilla. Mutta täällä on loppunut äitien työssäkäynti, lasten kiinteän ruoat ennen 1 ikävuotta, lasten pinnasängyt ja äitien alkoholinkäyttö ennen kuin lapset on 18-v, eli ihan rauhassa voit varata kampaajakäynnin.
olen värjännyt tukkaa myös raskaus- ja imetysaikoina ja syönyt kaikkea mitä mieli on tehnyt. en jotenkin osannut olla 100 % raskaana. toiset sen sijaan, näyttävät olevan jopa 150 % raskaana
Ne värjäysaineissa olevat kemikaalit ovat moninverroin pahempia kuin esimerkiksi tupakka. Ja ne imeytyvät osittain päänahan läpi verenkiertoon, josta edelleen sikiöön.
en usko. En vaan millään. Tosissasko väität että jos joku raskaana oleva istuu kampaajalla värjyyttämässä päätäänsä niin se on _PAHEMPI_ ku tupakan poltto.
En oo koskaan provosoitunu näin pahasti mistään viestistä. Ihan kiukku kihisee. Ei ees mitkään soseiden alotus -ketjut koskaan oo saaneet niin kuikkuseks ku tää yks vitun viesti.
Ja minä hölmö lopetin tupakan polton, mutta värjäsin raskaana tukkani kolmesti. Voi sikiö rukka. Ois saatana pitäny antaa letin liehua vaan värittömänä ja sauhutella oikein antaumuksella. >:(((((
en usko. En vaan millään. Tosissasko väität että jos joku raskaana oleva istuu kampaajalla värjyyttämässä päätäänsä niin se on _PAHEMPI_ ku tupakan poltto.
En oo koskaan provosoitunu näin pahasti mistään viestistä. Ihan kiukku kihisee. Ei ees mitkään soseiden alotus -ketjut koskaan oo saaneet niin kuikkuseks ku tää yks vitun viesti.
Ja minä hölmö lopetin tupakan polton, mutta värjäsin raskaana tukkani kolmesti. Voi sikiö rukka. Ois saatana pitäny antaa letin liehua vaan värittömänä ja sauhutella oikein antaumuksella. >:(((((
On sulla ainakin sit tukka nätisti lapses hautajaisissa.
on täysin terve 16-vuotias :DD
...sattumalta terveitäkin lapsia. Se ei silti tee tupakoinnista ja alkoholista vaaratonta.
Jokainen määrittelee itse sen mitä riskejä ottaa. Itse en halua ottaa ylimääräisiä ja turhia riskejä toisen terveyden kustannuksella.
tätä ainaista keskustelua väreistä, ei se väriaine imeydy sikiöön eikä ole vaarallista raskausaikana käydä kampaajalla ja pitää tukkaansa kauniina, sama juttu meikkauksen kanssa, liian paljon tuntuu näkyvän näitä mammoja ketkä plussattuaan lopettavat meikkauksen, värjäyksen, tuoksujen käytön jne..jne.. jos näin voi sanoa niin kieltämättä koomista tavata naisia jotka ovat näyttäneet kauniilta ennen raskautta ja heti raskauduttuaan ovat suorastaan hirveän näköisiä, tukka roikkuu, vaatteet roikkuu ja naama kukertaa. koska eihän nyt toki itseään saa laittaa koska vauva kärsii..
minä olen kampaaja ja tapaan näitä naisia liian usein.. niin ja sekä minä että kollegani ovat saaneet varsin terveitä vauvoja maailmaan vaikka työstämme värejä ja muita kemikaaleja ihan äitiyslomaan saakka!!!! niinpä, ajatella..
ja enkä todellakaan voisi ajatella kulkevani verkkareissa, tukka roikkuen ja ilman meikin häivääkään koko 9 kuukautta.. turhamainenko? no en, vaan nimenomaan järkevä
ps.saa olla kaunis raskaanakin
Tutkimustuloksiakin tulee koko ajan lisää. Itse värjäsin hiuksia koko raskauden ajan, kun en kestänyt (enkä kestä vieläkään) luonnollista hiusväriäni.