Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kouvolan surma, joko tiedossa kuka teki?

Vierailija
22.11.2011 |

Mä vasta aukasin netin, niin aika vähän täällä aiheesta. Liekö poistettu?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään, ei mikään ole seikka, miksi tuota murhaajaa pitää suojella! Toivon sydämestä, että joutuu pitkäksi aikaa telkien taakse ja kärsii asiasta todellakin loppu ikänsä.

Vierailija
42/48 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se tarkoittaa sitä että nämä muut on terveitä.

Tosiasia kuitenkin on se että kuka tahansa meistä voi sairastua ja kun ihminen sairastuu fyysisesti ja menettää esimerkiksi kyvyn kävellä kuten terve ihminen, samalla tavalla mieleltään sairastunut ihminen menettää kyvyn ajatella kuten terve ihminen. Ei silloin pysty järkeilemään että minäpä haen nyt apua kun olen sairas. Sairas mieli ei vain toimi niin.

Syvästi masentunut voi olla niin toivottamassa tilanteessa ettei näe mitään apua olevan olemassa, hän ei pysty kuvittelemaan sellaista tilannetta missä saisi apua ja paranisi.

Olen niin pahoillani ettei tämä äiti saanut apua ajoissa, sairas ihminen ei pysty sitä itse hakemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se tarkoittaa sitä että nämä muut on terveitä.

Tosiasia kuitenkin on se että kuka tahansa meistä voi sairastua ja kun ihminen sairastuu fyysisesti ja menettää esimerkiksi kyvyn kävellä kuten terve ihminen, samalla tavalla mieleltään sairastunut ihminen menettää kyvyn ajatella kuten terve ihminen. Ei silloin pysty järkeilemään että minäpä haen nyt apua kun olen sairas. Sairas mieli ei vain toimi niin.

Syvästi masentunut voi olla niin toivottamassa tilanteessa ettei näe mitään apua olevan olemassa, hän ei pysty kuvittelemaan sellaista tilannetta missä saisi apua ja paranisi.

Olen niin pahoillani ettei tämä äiti saanut apua ajoissa, sairas ihminen ei pysty sitä itse hakemaan.

Vierailija
44/48 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jää mieluummin itse kärsimään, kuin että tappaisi itsensä ja jättäisi lapsensa kärsimään. Sairas mieli ei ajattele samalla tavalla kuin terve mieli.

se tarkoittaa sitä että nämä muut on terveitä. Tosiasia kuitenkin on se että kuka tahansa meistä voi sairastua ja kun ihminen sairastuu fyysisesti ja menettää esimerkiksi kyvyn kävellä kuten terve ihminen, samalla tavalla mieleltään sairastunut ihminen menettää kyvyn ajatella kuten terve ihminen. Ei silloin pysty järkeilemään että minäpä haen nyt apua kun olen sairas. Sairas mieli ei vain toimi niin. Syvästi masentunut voi olla niin toivottamassa tilanteessa ettei näe mitään apua olevan olemassa, hän ei pysty kuvittelemaan sellaista tilannetta missä saisi apua ja paranisi. Olen niin pahoillani ettei tämä äiti saanut apua ajoissa, sairas ihminen ei pysty sitä itse hakemaan.

Vierailija
45/48 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään, ei mikään ole seikka, miksi tuota murhaajaa pitää suojella! Toivon sydämestä, että joutuu pitkäksi aikaa telkien taakse ja kärsii asiasta todellakin loppu ikänsä.

Tai ihminen, jolla on ollut vain helppoja vauvoja ja aina apua tarjolla vieressä. Tai jolla on vain yksi lapsi ja mieliala on pysynyt hienoissa lukemissa helpon vauvan kanssa.

Minä ymmärrän ihan hyvin miten tuohon tilanteeseen on mahdollista joutua, sen verran empatiakykyä löytyy ja ymmärrystä siitä ettei kaikilla ole aina niin helppoa kuin itsellä.

Vierailija
46/48 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei päivässä masennukseen sairastu kukaan. Sen tietää lääkäritkin. Mikäli Kouvolan äiti on käynyt säännöllisesti neuvolass (mitää 5kk ikäisen kanssa yleensä käydään), niin kyllä nyt pitäisi vähän neuvolaakin puhutella asian tiimoilta.

Näin vakavan teon tekeminen ei ihan helposti onnistu lievästi masentuneelta ihmiseltä. En vaan oikein usko, että tämä äiti on ihan yksin ollut. Kyllä läheiset ihmiset huomaa, milloin asiat ei ole kunnossa.

Minä teen työtä suljetulla puolella ja olen kohdannut paljon äitejä, jotka toipuvat synnytyksen jälkeisestä masennuksesta.

Tilanne sairaalaan tultaessa on kaoottinen, mutta se tila ei ole syntynyt vuorokaudessa. Ennusmerkit on olemassa. Miksi kukaan ei ole niihin reagoinut???

Vierailija
47/48 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 3 lasta, joista yhdellä parantumaton sairaus.

Vierailija
48/48 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietää tekijän ja on tutun tuttu. Olivat eronneet. Nimeähän ei tietenkään tässä vaiheesssa saa julkistaa, mutta tässä tapauksessa siirtäisien empatiat äidin sijaan isään ja muihin sukulaisiin, jotka näitä pieniä jäivät kaipaamaan.

kukaan lähipiiri huomannut mitään vai..kyllä vähän ihmettelen, että mitään merkkejä ei näy ilmassa..sitten vaan yks ilta hups tapanpa lapset kun en jaksa. En usko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi