Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käykää protestoimassa ylen kuuluttajien irtisanomisia!

Vierailija
22.11.2011 |

Törkeetä, että kaksi täydellisen kaunista ja fiksua kuuluttajaa laitetaan ulos nuorten ja rohkeiden tieltä jotta saadaan houkuteltua nuoria katsojia kanavalle. Laittakaahan tekin palautetta netin kautta yle kakkoselle! Kävin jo itse äksyilemässä keski-ikäisen angstillani.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, keski-ikäinen angstinen nainen ei tajunnut olevansa lähes ainoa keski-ikäinen (konservatiivinenkin?) perusarvoja kannattava tylsimys tällä palstalla. Minusta kuuluttajat ovat nimenomaan tarjonneet taustatietoa ja palvelleen minua sillätavoin, eikä kuuluttaminen toki liene heidän ainoa tehtävänsä (tuskin istuvat kaffella ohjelmien ajan).

Kustannussäästöä? Missä? Maksetaanko niille kaksikymppisille puolet vähemmän :) ?

Vierailija
2/24 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas ihmisten koulutus/sivistystaso. Peruskoulupohjalta on hyvä kommentoida ja palata sitten ruudun ääreen katsomaan BB:a.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 45v ja haluan ehdottomasti nähdä myös tv:ssä ja voisin jopa sanoa, että etenkin tv:ssä itseni ikäisiä naisia. Juontajina, kuuluttajina jne.

Mä en halua mitään teinihömppää enkä nuoria bimboja tv ruutuun. Haluan kokeneita, järkeviä ja ennen kaikkea vanhempia naisia tv:hen enemmän! Maksajana mulla on oikeus saada mitä vaadin.

Vierailija
4/24 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ylen toimintaa saisi muutenkin karsia rankalla kädellä. Eli myös tv1:n kuuluttajat voisi poistaa ruudusta. En usko tämän heikentävän ylen julkista palvelua lainkaan.

Ylen toiminta on paisunut vuosien varrella liian laajaksi ja ohjelmat ovat muuttuneet viihteellisemmiksi. Luultavasti tv2:n kanava uudistus vain jatkaa nykyisen kaltaista kehitystä. Lisää ruutuun vain Uusi Päivä:n kaltaisia ohjelmia.

Onko täällä muuten ketään, kuka katsoo Uusi Päivä-sarjaa?? Kun en tiedä ketään, kuka sitä katsoisi. Olen vain joskus ihmetellyt kenelle sarja on suunnattu..ilmeisesti teineille.

Mielestäni ylen tv-lupamaksu rahat tulisi käyttää uutis- ja ajankohtaiohjelmien tuottamiseen ja jättää viihde ja ulkomaisten sarjojen hankinnat kaupallisten kanavien harteille. Viihdettä voisi tosin tuottaa lapsenmielisesti ja ei-kaupallisesti lapsille.

Vierailija
5/24 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ko sarjaa ja tykkäävät siitä kovasti :) ja tunnustan usein istahtavani silloin itsekin tv:n ääreen, sillä sen jälkeen tulee uutiset ja lasten kanssa on kiva hetkeksi rauhoittua siihen. Lapseni ovat 10-14 vuotiaita.

Vierailija
6/24 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos palkataan tilalle uusia. ne vaan uudelleensijoitetaan yle:ssä

Vierailija
7/24 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas ihmisten koulutus/sivistystaso. Peruskoulupohjalta on hyvä kommentoida ja palata sitten ruudun ääreen katsomaan BB:a.

Heti kun muut ovat eri mieltä, heiltä puuttuu koulutus ja sivistys ;-)

Olen joskus katsonut Yleä, enkä oikein tajua mitä arvoa sillä kuuluttajien antamalla taustatiedolla on. Heidän spiikkinsä ovat yleensä sellaisia, että katsomalla elokuvan ja sen lopputekstit, ne samat asiat saa normaalijärkinen kyllä selville.

Vierailija
8/24 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kuuluttajat voivat kertoa siitä seuraavasta ohjelmasta taustatietoja. Ja jos ohjelmissa on ongelmia, kuuluttajat antavat siitä tietoja.

Katsojien palvelua siis...

on info-nappi tuota varten.

Vierailija
9/24 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä, että keski-ikäiset naiset eivät enää kelpaa ruutuun, kun taas mies voi olla kuin läski (vrt. Karhuvaara kolmosella) tai ryppyinen/rokonarpinen (vrt. se uutistenlukija ylellä) ja porskuttaa huoletta eläkeikään asti ruudussa. Se korpeaa. Kustannuksia voisi yle säästää, se on totta, mutta tämä vaihdos ei sitä tee. Nätimpää ja sileempää vaan ruutuun. HEi haloo?!?

Vierailija
10/24 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei osata puhuam niin ei osata viestittää

Vierailija
11/24 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että muutoksia ei tehdä muuttumatta...

Vierailija
12/24 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitäkö nyt pitäisi elämöidä? On sitä maailmassa suurempiakin ongelmia kuin kahden kuuluttajan häippäseminen telkkarista. Kuka niitä kaipaakaan ja miksi? Säästetäänpähän niidenkin palkka pois yhteisistä veroista.

Vierailija
13/24 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jollain kanavalla vielä kuuluttajia vai?

Eipä vissiin ole viimeiseen 10 vuoteen paljoa YLE päällä ollut.

Vierailija
14/24 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä olla irtisanomassa, vaan ainoastaan poistamassa ruudusta.

Vierailija
15/24 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitäkö nyt pitäisi elämöidä? On sitä maailmassa suurempiakin ongelmia kuin kahden kuuluttajan häippäseminen telkkarista. Kuka niitä kaipaakaan ja miksi? Säästetäänpähän niidenkin palkka pois yhteisistä veroista.

Ei Yleä verovaroin rahoiteta.

Järkky ketju tämä.

Itse olen Ylellä duunissa ja täällä on säästetty kaikesta jo monta vuotta. Ei sinänsä mikään uusi juttu siis. Mutta eihän tuossa ole mistään säästöistä kyse, jos tilalle palkataa nuorempia kuuluttajia.

Ei sellainen edes OLE mikään keino kalastaa nuoria katsojia. Siihen tarvittaisiin laajemmin ohjelmiston muutosta, ja toisaalta voi hyvin kysyä, miksi yhtäkkiä pitäisi reivata Ylen tarjota tyystin toisenlaiseksi? Ei jotain Big brotheria tarvita julkisen palvelun kanaville...

Minä uskon, että ihmiset aikuistuessaan myös järkevöityvät ja kiinnostuvat muustakin kuin viihteestä. Tätä ei varmuudella vielä tiedetä, mutta siis yli 45-vuotiaat ovat Ylen uskollista yleisöä. Menetettäisiinkö se, jos kalastellaan liian innolla nuorempia?

Minusta nuoremmillekin voisi tehdä julkisen palvelun tyyliin sopivaa ohjelmaa. Joku uutismixi oli ja meni, palkittiin, mutta lopetettiin muutaman vuoden päästä - miksi?

Vierailija
16/24 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mihin niitä kuuluttajia tarvitaan.

Eikö sitä ohjelman nimeä voi kirjoittaa ruutuun jos on oikeasti vaarana, että vähä-älyisemmät eivät tajua mikä ohjelma seuraavaksi tulee?

Vierailija
17/24 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen ulkopuolisilla ole nokan koputtamista.

Vierailija
18/24 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kuuluttajat voivat kertoa siitä seuraavasta ohjelmasta taustatietoja. Ja jos ohjelmissa on ongelmia, kuuluttajat antavat siitä tietoja.

Vierailija
19/24 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä olisi tuotakaan tiennyt. Toki siitä on pitkä aika kun olen YLE:n kuuluttajan nähnyt. Niitä ei vissiin Teemalla käytetä?

Vierailija
20/24 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kuuluttajat voivat kertoa siitä seuraavasta ohjelmasta taustatietoja. Ja jos ohjelmissa on ongelmia, kuuluttajat antavat siitä tietoja. Katsojien palvelua siis...

Enpä olisi tuotakaan tiennyt. Toki siitä on pitkä aika kun olen YLE:n kuuluttajan nähnyt. Niitä ei vissiin Teemalla käytetä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi