Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Possukka ja muut NKL:n jonoista kiinnostuneet...

09.11.2005 |

Taannoin lupasin tulla kertomaan kuinka hoitomme etenee suunnittelukäynnin jälkeen!

Kyseessä siis IVF ja muita hoitoja ei mietitäkään, kun takana jo kaksi IVF:ää (joista toisen tuloksena syntyi esikoisemme). Jonossa olimme heinäkuusta lähtien ja suunnittelukäynti oli marraskuun alussa. Nyt lupailivat hoitoa aloitettavaksi alkuvuodesta! Sain luvan soittaa jo joulukuussa, mutta silloin vasta selviää minkä kuun menkoista varsinaisesti pyrkivät aloittamaan hoidon. Nyt kun ei itse ylilääkäri ollut paikalla ja asiaa ei saatu varmistettua suunnittelukäynnin aikana.

Muistutan vielä, että kun saa luvan " ilmoittatua" hoitoon, ei sekään vielä takaa itse hoitoon pääsyä. Itse tosin olen päässyt, kun ovat antaneet " x-kuun menkoista soitat" luvan.

Mielestäni varsin nopeasti homma kulkee tällä kertaa....verrattuna niihin muutaman vuoden takaisiin iffeihin!

Jaksamista kaikille jonotukseen ja hymyillään tavatessamme siellä odotustilassa :)

Pajunkissa

Ai niin: mitään puhetta ei ollut lääkärin kanssa noista VL:lla tehtävistä hoidoista. En tajunnut itse kysyä, eikä lääkäri niitä maininnut. Liekö koko systeemi vielä alkanutkaan!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
09.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkaa icsi-hoito nyt marraskuun lopulla,tosin olemme olleet jonossa helmikuun alusta saakka ja ensikäynti oli kesäkuussa.Joten ehkä he ovat saaneet jo pahimmat ruuhkat purettua,jos noinkin nopeasti pääsette.

Olen saanut itse sen kuvan että vuoden alusta yhteistyö VL:n kanssa alkaisi,joten jonojen purkua on odotettavissa.Muistaakseni HUS teki 200 pariskunnan tai 200 hoitokerrasta (en nyt muista) hoidosta sopimuksen VL:n kanssa.

Vierailija
2/2 |
09.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih, hyvältä vaikuttaa kun noinkin nopeasti hoidot ilmeisesti alkavat! Te pääsitte tosi nopsaan ensikäynnillekin näköjään, meillä laitettiin lähete kesäkuussa ja ensikäynti on vasta joulukuun puolessavälissä=( Mutta eipä tuo haittaa, jos hoidot aloitetaan vuoden alussa niin sekin riittää mainiosti!

Ihanaa saada noin hyviä uutisia! Ja hymyillään odotustilassa kun tavataan, siellä on varmasti monia " tuttuja" tältä palstalta... =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän