Easydiet-pussit laihdutuksessa? Onko kokemuksia?
Itse vedin juuri ensimmäisen pussin. Ylipainoa on n. 20kg ja ajattelin jos tällä pääsisi painonpudotuksessa alkuun. Eli 3 pussia päivässä, ei muuta. Kuinka kauan kuuria voi jatkaa? T. 162cm ja 76 kg, pian 56 kg ;)
Kommentit (4)
laihdutus on helppoa ja mukavaa ja kivaa jne. Niin se on HUMPUUKIA. Rahat pois tyhmiltä. Ne myy teille jotain lisäainepusseja hirvittävällä kilohinnalla. Haloo naiset, laihduttaa voi syömällä kunnon ruokaa. Arvostakaa nyt sitä kroppaanne hiukan enemmän ja antakaa sille kunnon sapuskaa noiden litkujen sijaan.
2 viikkoa mutta tapahtui jotain, minkä vuoksi jouduin keskeyttämään kuurin. Tapahtumat eivät liity Easydiet-tuotteeseen.
Tuossa ajassa paino tippui 3,2 kg eivätkä ole tulleet takaisin. Itse asiassa paino on pudonnut hieman lisääkin.
Minulla on kaapissa siis 10 päivän pussit jäljellä ja aion aloittaa uuden kuurin Itsenäisyyspäivän jälkeen.
Koska olen tottunut syömään 5 kertaa päivässä, jaoin pussit kahtia eli söin 6 kertaa päivässä. Sopi ainakin minulle hyvin.
Toivon, että tuon 10 päivän kuurin aikana saisin 5-6 kg pois.
Minulla pituutta 168 cm ja painoa nyt 70,7 kg. Tavoittelen painoa 60-63 kg.
Aina kun jossain laihdutustuotteessa kehutaan että tämän avulla laihdutus on helppoa ja mukavaa ja kivaa jne. Niin se on HUMPUUKIA. Rahat pois tyhmiltä. Ne myy teille jotain lisäainepusseja hirvittävällä kilohinnalla. Haloo naiset, laihduttaa voi syömällä kunnon ruokaa. Arvostakaa nyt sitä kroppaanne hiukan enemmän ja antakaa sille kunnon sapuskaa noiden litkujen sijaan.
mun on vaan pakko saada potku jostain todella tarkasta ruokavaliosta, jotta pääsen alkuun.
-kakkonen
mä pidin 2 viikkoa, jonka aikana paino putosi 5,6kg. jatkoin sen jälkeen pv:n pisteillä. kesäkuun 6. paino 76,6kg, nyt 51-53kg