Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Me&i hyvää laatua?

Vierailija
22.11.2011 |

Alkaa vähän epäilyttää, kun selailen myynti-ilmoituksia. Koko ajan saa lukea miten on "langannousuja", "tyypilliseen tapaan haalistunut", "merkille ominaiseen tapaan nepparien vieressä reikiä".

Häh. Ei mulla ole noin käynyt halvemmissakaan vaatteissa - ei edes sellaisissa mitkä saanut kierrätettynä. Lisäksi kuulin, että tällä kaudella uusissakin ollut erityisen paljon reikiä, värivirheitä, vääriä kokolappuja ja eri pituisia hihoja.

Hiukan hetken houkutti merkki, mutta taidan jättää väliin tuolla laadulla.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laatu vaihtelee laidasta laitaa.

Kaksi näistä on ollut aivan huippulaatuisia, kuivausrummusta kun ottanut niin mitään ei ole tervinnut tehdä ja ihan uuden näköisiä tosi pitkään. Nämä ostettu uutena.

Yksi uutena ostettu meni ekassa pesussa ihan eri oloiseksi kuin nämä kaksi. Heti värit haalistuivat ja tuli pesunukkaa.

Kaksi ostettu käytettynä ja näiden kunto kohtalainen. Niitä joutuu silittelemään että ovat siistin näköisiä.

Jos tietäisin että saisin samanlaatuisia kuin ne kaksi olivat, en muuta ostaisikaan!

Nyt olen lähinnä skeptisellä kannalla...

Neppareita näissä ei ollut, niistä en osaa sanoa.

Vierailija
2/2 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käytössä kahdella pojalla muutama pusero, sekä housut. Housut ovat kutistuneet heti ekassa pesussa, vaikka 30 asteessa pesin. Koko ei vastaa. Lisäksi meillä toisen pojan kaksi kertaa päällä ollut pusero venähti pesussa käyttökelvottomaksi. 30 tämänkin pesin. Toisen pojan piadat kestäneet paremmin, mutta kyllä nekin venähtäneet leveys suunnassa. Onkohan tämä uudempi tuotanto huonompaa laatua? Itse tein juuri valituksetn paidasta ja housuista. Toivottavasti saan edes osan rahoista takakisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän