Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Onko sinulla näitä tapoja?

Vierailija
22.11.2011 |

Käykääpä siskot katsomassa tuolta Helmi-sivustolta montako miestäsi ärsyttävää tapaa sinulta löytyy ja kertokaa ne meille muille täällä. http://www.mtv3.fi/helmi/rakkaus/artikkeli.shtml/2011/11/1445392/nama-t…

Itselle osui pahiten: Jatkuva tekemisen tarve.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut siitäkin olen nyt lapsen saamisen jälkeen päässyt eroon..

Vierailija
2/6 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekemisen tarve ja oletus että mies korjaa kaiken.

Lisäselvitykset eivät mielestäni tosin sovi itseeni mitenkään. Minulle ei olisi mikään ongelma löhöillä sovalla illasta toiseen, mutta lapsiperheessä on _pakko_ häärätä koko ajan että saa pakolliset kotihommat hoidettua. Siksi siis ärsyttää jos toinen istuu tyynen rauhallisesti sovalla tuijottamassa telkkaa, jos itse on sen tuijottelun aikana tehnyt ruoan, auttanut lapsia syömisessä, siivonnut pöydän, tyhjentänyt/täyttänyt tiskikonetta, hoitanut pyykkihuoltoa, auttanut läksyissä, pessyt kurahousut jne.

Jos kerran miehelle ei perheessämme kuulu yksikään "naistentyö", niin todellakin oletan hänen tekevän ne vähäiset miesten työt joita saattaa joskus ilmaantua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtunee varmaan siitä, että olen aikuinen, hyvällä itsetunnolla varustettu nainen, joka on ollut aviossa jo yli vuosikymmenen. Tuo teksti tuntui olevan teineille, jotka ovat aloittaneet parisuhteen aika äskettäin.

Vierailija
4/6 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

päähänpinttymä omasta painosta.

Semmoisesta ahdistun itsekin jos joku vaatii olemaan koko ajan tavoitettavissa, aina vastaamaan puhelimeen ja tekstiviesteihin nopeasti.

Myös jatkuvasti jotakin tekevät ihmiset ovat rasittavia.

En myökään tykkää vatvoa tunteista tai muistakaan asioista.

Vissiin olen henkisesti äijä :/

Vierailija
5/6 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajoittain. Käyn salaa vaakalla ja jos kiloja on kertynyt niin saatan asiasta mainita. En asiasta puhu pahemmin, mutta kyllähän mies sen huomaa jos vaakailen ruokia ja merkkailen kalorilaskuriin.

Osaan kyllä rentoutua, en välitä puhelimesta enkä tunteiden vatvomisesta. Pidän miehestä juuri sellaisena kuin hän on ja osaan itsekin korjailla kotona kaikenlaista.

Vierailija
6/6 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainainen keskustelu tunteista:

Käymme silloin tällöin näitä keskusteluja, mutta puhumme muutenkin paljon ja jutut sitten joskus vaan ajautuvat tähän. Oikeastaan mies puhuu tästä aiheesta enemmän kuin itse.

Suuttuminen laiskuudesta puhelimen kanssa:

Kuulostaa pahalta tuo "suuttuminen", oikeastiko naiset _suuttuvat_ miehilleen vähän kaikesta?? Mies kyllä ihan esimerkillisesti vastailee puheluihin ja viesteihin, ei aihetta hermostuakaan.

Ulkonäön muuttaminen:

En todellakaan halua muuttaa miehen ulkonäköä. ? Pidän hänen minimalistisesta tyylistään - oma vaatekaappini pursuaa vaatetta, miehellä on muutamat perusvaatteet joita hän pitää, kuitenkin aina huolehtii että vaatteet ovat puhtaita ja tuoksuvia. Jos joku menee rikki eikä ole korjattavissa, ostaa uuden. Ei osta uutta vain siksi, että näki jotain kivaa. Yritän oppia tätä...

Jatkuva tekemisen tarve:

Kerrankin laiskuudestani on jotain hyötyä! =D Tykkään, että asiat tehdään kerralla loppuun (esim. siivous) ja sitten voi vaan laiskotella. Miehen kanssa ollaan onneksi tämän suhteen samanlaisia. Joskus on levoton olo ja tekee mieli häärätä jotain, mutta on sen verran harvoin, että miehen mielestä se on vain hellyttävää. Väittää.

Odotetaan miehen korjaavan kaiken:

Eh, syyllistyn ehkä tähän. Mutta mies kyllä tykkää, kun saa tehdä asioita. Itse hoidan enimmän siivoamisen ja tykkään, kun mies öljyää vaikkapa saranat, vaikka osaan sen aivan hyvin itsekin. Mieskin saa "tuntea itsensä tärkeäksi". ;) (ei, en oikeasti suhtaudu häneen noin alentuvasti)

Päähänpinttymä omasta painosta:

Nääh.