Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia? SYYLÄSTÄ

Vierailija
21.11.2011 |

Mulla on sormessa tossa kynnen vieressä syylä. Ollut siinä varmaan jotain puol vuotta. Sit kyllästyin siihen ja ostin Wartnerin syylä "kynän". Laitan sitä ohjeiden mukaan 2krt päivässä, mutta näyttäisi siltä, että syylä kasvaisi. Ja siitä tulee aivan kivikova ja valkoinen.

Pitäisikö sen ihon lähteä kohta irti?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ite oon käyttäni apteekista syylä ainetta jonki ajan mut muutosta ei tullu sitte mä kyllästyin ja revin sen irti kauhee määrä verta tuli ja säikähin mut se on normaalia:) jos sä revit jotain irti ihostas ja siijen tulee ns.reikä niin tottakai verta tuloo:DD

Vierailija
2/5 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekissa kun kysyin, että mitäs lääkettä tähän laitetaan nii antoi ton syyläkynän

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsken revin siitä jotain irti ja verta pulppusi ja se muuttui mustaksi

Vierailija
4/5 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhden syylän irti kun olin sitä ensin jollain lääkkeellä "kuivattanut" ja siitä tuli aivan järkyttävän paljon verta, mutta siitä se sitten parani. Ehkä tuo verenvuoto kuuluu asiaan?

Vierailija
5/5 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syylä on viruksen aiheuttama hyvälaatuinen ihokasvain.Ärhäkkä,vuotaa verta ja usein myös kipeä!Kaik kuulostaa iha normaalilta.Jos mahdollista,kokeile ilmastointiteippiä.Vaihda uusi joka 3.pv,tapat syylän hapen puutteeseen =) .

t.kosmetologi =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän