Olenko pöhkö kun haluan vaihtaa design-aterimet Savonia-sarjaan?
Mua ärsyttää kun noissa design-aterimissa ei löydy kaikenlaisia "härpäkkeitä" kuten Savoniassa joka on tosi monipuolinen. Haluan vaihtaa kaikki Savoniaan, olen epänormaali? Mieheni mielestä olen.
Kommentit (14)
eivätkä ruostu (tietenkään). Lisäksi ovat suomalaista muotoilua parhaimmillaan, eivät konstikkaita vaan käytännöllisiä.
Savonia toimiva ja käytännöllinen, mutta niin arkinen ja askeettinen, sellasta taiteltua peltiähän se on.... Mutta on se ihan kauniskin, kauniimpi kuin monet krumeluuriaterimet. Kauneus on makuasia, siitä on tuetty turha kiistellä ja suomalainen muotoilu on ihan erilaista kuin joku Villeroy&boch.
Mä en taas ymmärrä miksi kaiken pitäisi olla samaa sarjaa. Jos ei löydy kaikenmaailman keittokauhoja, niin ne voi ostaa täysin eri valmistajaltakin...! Meillä on iloinen sekamelska kun ruokalautaset, lasit, kahvikalustot ja aterimet on lähes kaikki eri sarjoja ja eri valmistajien. Ollaan hankittu sellaisia mistä tykätään ja osa on miehen poikamiesajoilta, osa mun vanhoja.
Mä pohdin pitkään mikä sarja olis kaunis ja toimiva. Jotkut erikoisennäköiset aterimet vaikuttavat todella kömpelöiltä, esim.se Mango -sarjan haarukka oli ihan järkyttävä kolmine piikkeineen.
Meillä on Artik-sarja nykyään käytössä, ainut miinuspuoli on se, että veitsen kahva on niin painava, ettei meinaa pysyä lautasella kun kuljettaa astioita pöydästä koneeseen.
Kyllä, aloituksestasi henkii vahvasti, että saatat hyvinkin olla pöhkö.
Savonia on mielettömän hyvä kädessä ja menee aterinlaatikossa pieneen tilaan kun menevät aika hyvin limittäin. Mulla on Savoniaa ja Scandiaa :)
Vihdoin joku tarttui ap:n provoon. Mutta kerro toki, mitkä ne design-aterimesi ovat?
Luuletko, että ne ottaa ne sun vanhat aterimet kauppaan takaisin ja saat tilalle Savoniat, vai miten? Mikset vain yksinkertaisesti osta Savonioita jos ne kerran haluat, kai noita design-aterimia voi käyttää vaikka joskus vieraille tai juhlakattauksessa tms.? Meillä ainakin on useammatkin aterimet, kaikille löytyy kyllä käyttötarkoitus...
Istuu käteen.