Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä alumiiniton hienhajun ehkäisyaine lapselle. Erisan ei tehoa.

Vierailija
21.11.2011 |

Eli sitä on jo kokeiltu.

Sen pitäisi olla myös tuoksuton.

Onko kokemuksia?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli meissä hikoilevissa 30-kymppisissä ei ole mitää vikaa, vaikka nro 34 niin epäileekin. Olen itsekin hoikka (BMI 20) ja en käytä mitään hormonaalista ehkäisyä, mutta silti hikoilen. Mielestäni jalkojen ja kainaloiden hikoilu on ihan normaalia kehon eritystoimintaa, joka on osa elinmistön aineenvaihduntaa.

Vierailija
2/35 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole minullakaan mitään ehkäisyä käytöössä mikä aiheuttaisi ongelman. Ruokatavat säännölliset ja terveelliset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii minulla vaikka Erisan ei tehonnut. Erisan vain lisäsi hikoilua ja hajua... :(

Minulla on sellainen mineraalikivisuihke, jossa on purkin pohjalla kivenpaloja ja sinne lisätään vettä. Sitten vain suihkitaan. :)

Vierailija
4/35 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii täälläkin!

Vierailija
5/35 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan ne kiviaineshiukkaset pitemmän päälle turvallisia? Teho kai perustuu siihen, että kivestä irtoaa pieniä kiviaineshitusia, jotka tukkivat hikirauhaset? Itse siis kuvittelen noin.

Tulee vaan mieleen, että ihan pieni kivipöly on haitallista hengityksessä. Kertyy keuhkojen perukoille.

Täytyy tutkailla. Ehkä on kumminkin ihan hyvä juttu ja tämä ensiajatukseni hölynpölyä.

ap

Vierailija
6/35 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että myös hysteerinen alumiinikammosi on hölynpölyä, niin ehkäpä sitä kiveä voisi kokeilla... En kyllä tajua mikset osta lapselle (?) kunnon deodoranttia, mutta ehkä jonkun kohtalo on haista pistävälle hielle, koska äiti on urpo.

Niin ja toivon myös, että "lapsesi" on tarpeeksi vanha haisemaan hielle, eikä kyseessä ole ennenaikainen puberteetti, jota hörhöäiti ei vain tajua.

Vierailija
7/35 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan ne kiviaineshiukkaset pitemmän päälle turvallisia? Tulee vaan mieleen, että ihan pieni kivipöly on haitallista hengityksessä.

ap

Keuhkot ja kainalothan ovat anatomisesti ajatellen sama asia. Not! Mites muuten suhtaudut siihen, että normaalissa ruokavaliossakin lapsi saa mm. kuparia, sinkkiä, seleeniä, hiiltä, rautaa ja kovasti paljon kaikkia muitakin alkuaineita, joita myös se psykoottisesti kammoksumasi kivi sisältää. Hui!

Vierailija
8/35 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tarpeeksi vanha?

Vierailija
9/35 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hajusteita, joille ikävä kyllä olen allerginen. Lapseni on myös perinyt atooppisen ihon, joten en usko, että hänelle sopii alkoholia sisältäväkään.

En pelkää alumiinia hysteerisesti, käytänhän sitä itse. Lapselleni (10-v.) etsisin mieluummin turvallisemman ratkaisun, jos teillä ystävällisillä palstalaisilla olisi neuvoja.

Vierailija
10/35 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan ne kiviaineshiukkaset pitemmän päälle turvallisia? Teho kai perustuu siihen, että kivestä irtoaa pieniä kiviaineshitusia, jotka tukkivat hikirauhaset? Itse siis kuvittelen noin.

Tulee vaan mieleen, että ihan pieni kivipöly on haitallista hengityksessä. Kertyy keuhkojen perukoille.

Täytyy tutkailla. Ehkä on kumminkin ihan hyvä juttu ja tämä ensiajatukseni hölynpölyä.

ap

Mineraalideodorantti ei todellakaan tuki mitään ihohuokosia kivipölyllä!...saati että ihan keuhkoihin asti, hellanlettas... *pyörittelee silmiä* Sitä sivellään iholle ja se estää bakteerien kasvun iholla. Ja todella toimii, en ole vuosiin käyttänyt muuta!

Vierailija
11/35 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Miksi Erisanissa mainostettaisiin isolla, että ALUMIINITON, jos siitä ei aika monet kiinnostuisi.

Joo, normaalin ruokavalion asiat ovat eri juttu. Kumminkin kammoksun myös sitä, että monissa lääketableteissa käytetään talkkia. Sekään ei ole terveellistä. Niitä silti joutuu joskus antamaan.

Eli vältän kaikkea mahdollisesti vaarallista, mikäli löytyy vaihtoehto. Sitä nytkin etsin.

Vierailija
12/35 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

menee keuhkoihin ihon läpi vaan hengitysilman kautta ajan mittaan.

Ja en tiedä asiasta mitään. Eli siis estää bakteerien kasvua. Millä mekanismilla kivi estää bakteerien kasvua.

ap

Vierailija
13/35 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsele sivut pro luonnonkosmetiikka,

ja vaikka hyvinvoinnin nettikaupan valikoima,

löydät todella monta merkkiä!

Vierailija
14/35 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

menee keuhkoihin ihon läpi vaan hengitysilman kautta ajan mittaan.

Ja en tiedä asiasta mitään. Eli siis estää bakteerien kasvua. Millä mekanismilla kivi estää bakteerien kasvua.

ap

se on jotain suolaa, bakteerit ei pysty lisääntymään suolaisessa ympäristössä. Mulla iho ei ole ollut moksiskaan kyseisestä deodorantista ja mulla on herkkä iho.

Vierailija
15/35 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

luontaistuotekaupasta löydät useampaa. muista, että mieto tuoksu kuuluu vääjäämättä kosmetiikkatuotteeseen, mutta niissä hento tuoksu harvoin ärsyttää. koska se on luonnollinen ja terveellisessä pohjassa.

Vierailija
16/35 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsi loppumaan ja kokeilin Erisania, mutta ei toimi :( en muista onko Dermosilissa mieto tuoksu mutta jos on niin tosi vähäinen koska en pidä voimakkaista tuoksuista.

Vierailija
17/35 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeata kiveä, vaan se on kiteytynyttä vuorisuolaa (tai jotain sinnepäin), samaa tavaraa kuin astmaisten suolakivilamput

Vierailija
18/35 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kivi on silkkaa alumiinia..

Vierailija
19/35 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytetään apteekissa myytävää Avenen deodoranttia. Ei ole tuoksuton, mutta alumiiniton on. Toimii erittäin hyvin.

Vierailija
20/35 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä kostutetaan tai laitetaan märkiin kainaloihin suihkun jälkeen. Yksi kivi kestää ikuisuuden. Ei muuten haise hiki eikä mitään kemikaaleja, alkoholin kirvelyä tms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän