Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä alumiiniton hienhajun ehkäisyaine lapselle. Erisan ei tehoa.

Vierailija
21.11.2011 |

Eli sitä on jo kokeiltu.

Sen pitäisi olla myös tuoksuton.

Onko kokemuksia?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kivi on silkkaa alumiinia..

Täällä taas joku huutelee perättömiä. Älä ap usko. Vuoisuolassa ei ole yhtään alumiinia.

Vierailija
22/35 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ostatte muuten kivenne? Jos ei kivi tehoa, ostan sitten jotain muita tässä ehdotettuja. Enpä varmaan olisi itse löytänyt enää mitään. Olette ihania, kun neuvoitte.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
24/35 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
25/35 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat todellakin täynnä alumiinia (aluna), itse käytän Sebamedin deodoranttia, sitä saa apteekista muistaakseni myös hajuttomana. Myös tuoksulliset ovat sopineet minulle vaikka olen hajusteallergikko.

Vierailija
26/35 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mineraalideodoranteissa kumminkin alumiinia?

No, johan menee hankalaksi. Juuri kun aloin pitää sitä hyvänä. Eikö perustukaan suolan antibakteeriseen vaikutukseen?

ap

Vierailija
27/35 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka alumiinisuola.

Alunasta: Klassillinen

määritelmä: KaliumAluminiumSulfaatti. Alunoiksi sanotaan myös suoloja, joissa alumiini on korvattu esimerkiksi kromilla.

Alunaa käytetään paperin liimauksessa saostamaan hartsi kuitujen pinnalle. Kromialunaa käytetään parkitsemisessa. Alumiinisulfaattia käytetään vedenpuhdistuksessa.

Eli nimitys aluna on mun mielestä epäselvä. Onkos alumiinisuolaa vai ei.

Vierailija
28/35 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

dodo. Valk-sininen purkki.

Vierailija
29/35 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sivut. Siellä myydään hajusteettomia tuotteita. En tiedä onko alumiinitonta.

Valitsisin ehdottomasti lapselle aluminittoman deodorantin. Käytän sellaista itsekin. Aluminin deodorantissa epäillään olevan yhteydessä mm. rintasyöpään.

Alumini toimii tukkimalla hikirauhasen. Deodoranttikiviestä ei imeydy kemikaaleja elimistöön.

Vierailija
30/35 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
31/35 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

terveyskauppaan! Useita mahdollisuuksia valita sekä osaava palvelu!!

Vierailija
32/35 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosi hyvä! Mä en tykännyt tuosta kivestä, oli huono, ja sitten se koko purkki hajosi.

Vierailija
33/35 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin tässä miettimään että onko ihmisissä jotain vikaa kun haisevat hielle?Ymmärrän kyllä teini ikäiset yms kun hormoni toiminnat käynnistyvät mutta entä 30-v naiset?

Hikiliikunta asia erikseen mutta moni nainen haisee ihan normi askareissakin.

Itse olen siis vilukissa ja oikeasti en edes muista koska viimeksi olen hielle haissut tai edes hikoillut niin paljon että hikeä valuisi norona päälakea myöten?!Liikunta harrastuksessa joskus niska/pää tullut nihkeäksi vaikka hengitys nopeaa rasituksesta johtuen ja olotila että nyt ei enää jaksa yhtäkään liikettä mutta en silloinkaan hielle haissut,ehkä ne bakteerit ei sitten ehtinyt alkaa haisemaan tai jotain? Samoja sukkia saatan pitää jopa 4-5 pv koska jalkani eivät haise tai hikoile,edes saappaissa jota paljon pidän.Tarkistan asian parisen kertaa päivässä kun työkavereina haisevia ihmisiä jotka hikoilevat omien sanojensa mukaan koko ajan.

Olen hoikka ja syön usein ns.epäterveellisesti.Ehkäisynä 6-v kuparikierukka joten kehossani ei ole mitään ylimääräisiä hormoneja.Voiko se vaikutta tähän?

Vierailija
34/35 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kainalon iho on ihan tukossa (näyttää siltä kun ois täynnä mustapäitä). Pesulla käyn päivittäin ja mulla on AIVAN KAAMEA kainalo hiki ongelma. Jos joku tietää miten pääsen ongelmasta eroon olisin iki onnellinen. Haluaisin kauniit ja sileät kainalot eikä haisevia mustapää/näppy ongelma alueita.

Vierailija
35/35 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..on Nivean pure & natural action. Myydään ihan perus ruokakaupassa ja maksaa alle 3 €. Ei tosin taida käydä ap:n lapsella, mutta suosittelen kaikille muille alumiinin välttelijöille.

Ja "luulosairaudesta kettuilijoille" voin kertoa, että alumiinia sisältävät dödöt aiheuttavat minulla sietämätöntä kutinaa kainaloissa, vaikka en mielestäni omaa allergista/atooppista ihoa.

Itse käytin ennen erisanin ja sebamedin dödöjä, mutta mielestäni Nivean ko. dödö peittää paremmin hienhajun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi