Yksittäinen syrjähyppy
Nyt joudun myöntämään että olen sen tehnyt. Siinä ei ollut mitään kaunista eikä intohimoista, pelkkää kännisen örvellystä.
Olo on ahdistava eikä arjen askareista tule mitään. Minulla ei käytännössä ole ollut muita miehiä kuin nykyiseni. Elämä on junnannut paikallaan ja ollut ylipäätänsäkin tylsää. En silti ole missään vaiheessa miettinyt että haluaisin olla jonkun muun kanssa. Olen vain kaivannut jotain jännitystä elämään.
Nyt sitten humalassa yksi asia johti toiseen ja siinä sitä oltiin. Olen masentunut ja ymmärrän etten todellakaan tarvitse enään minkäänlaista "jännitystä". Kumpa tehdyn saisi tekemättömäksi - ne kuuluisat sanat..
Pakko oli vaan saada purkautua. Nyt pähkäilen vain pitäisikö minun tunnustaa miehelleni. Tiedän että hän raivostuisi ja mahdollisesti haluaisi erota. En kyllä kestäisi sitä, mutta mikäpä minä olisin siihen mitään sanomaan, itsehän olen virheeni tehnyt.
Kommentit (47)
Mäkin olisin vielä vuosi sitten ollut täällä tämä alapeukuttelija ja tuominnut jyrkästi. Kunnes tosiaan itsestäni tuli tämmöinen "pettäjälutka" yhdessä kännisessä yössä. Olen edelleenkin ihan ehdottomasti pettämistä vastaan, siltikin - kuten tänne joku jo kirjoitti niin virheitä tapahtuu elämäs
sä jokaiselle. Turhaan itseäsi ruokia, tiedän että omatunto soimaa ihan jo muutenkin. Ota opiksi ja päivä kerrallaan. Kyllä se vielä helpottaa.
Mies sikailee ja sen on kärsittävä, nainen hairahtaa ja sen on annettava anteeksi itselleen. Naisen on saatava tietää, miehen ei tarvitse tietää.
Itse en haluaisi tietää jos vastaavanlainen olisi tapahtunut miehelleni. Näin mitättömästä asiasta kannattaa pitää suu tiukasti kiinni.
Ja tämä siis tälle miehelle vastaukseksi.
Olit sitten nainen tai mies niin sinulla pitäisi olla yhtäläinen oikeus tietää kumppanin touhuista. Tosin itse en kertonut miehelleni, että olin pettänyt häntä vaan jätin hänet.. kaikki tosin toimii tavallaan. Täytyy toimia oman tunnon mukaan ja niin miten kokee itselle parhaaksi. Jos rakastat miestä voit luvata itselle, ettet enää petä ja haudata asian. Jos omatunto ei kestä salailua niin kerro miehelle. Mutta kertomalla siirrät vain oman huonon olosi toiselle...mieti mitä haluat.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 23:47"]
Itse en haluaisi tietää jos vastaavanlainen olisi tapahtunut miehelleni. Näin mitättömästä asiasta kannattaa pitää suu tiukasti kiinni.
[/quote
en vain käsitä tätä logiikkaa. pettäjä on pettäjä, oli mies tai nainen. valehtelee puolisolleen.
Mies37
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 23:47"]
[/quote]
pettäminen on mielestäsi mitätön asia? huhhuh. en halua kuulla enempää moraalistasi.
Mies37
AP, kaikki pettää ja pitää sen omana tietonaan. Näin se menee.
Minä ainakin rakastan miestäni ja meillä on oikeasti hyvä, pitkä suhde takana. Lapsiakin. En todellakaan aio riskeerata YHDEN ainoan kännisen hairahduksen vuoksi koko meidän perheen elämää. Uskon että tämmöistä ei tule koskaan enää tapahtumaan. Siitä aion pitää huolen. Jos joskus vielä vastaavanlaista tapahtuisi, niin lupaan kertoa miehelleni ja hakea jostain apua itselleni.
kun mies pettää, riittää kehuvia kommentteja jättävälle naiselle. av-mammojen korkein raati on tosin sitä mieltä siis , että miehellä ei ole oikeuksia kun nainen pettää. miesviha-palstalla kun olemme.
http://www.vauva.fi/keskustelu/4242039/ketju/kostaminen_petetyksi_tulemisesta
ok. lähdenkin tästä pillua metsästämään kun vaimo ja lapset nukkuu. kun se kerran on ok.
-tosimies hki-
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 23:55"]kun mies pettää, riittää kehuvia kommentteja jättävälle naiselle. av-mammojen korkein raati on tosin sitä mieltä siis , että miehellä ei ole oikeuksia kun nainen pettää. miesviha-palstalla kun olemme.
[/quote]
Hyvä huomio, me tosiaan olemme vauva palstalla, missä takuulla suurin osa keskustelijoista on naisia. Heureka!
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 23:58"]
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 23:55"]kun mies pettää, riittää kehuvia kommentteja jättävälle naiselle. av-mammojen korkein raati on tosin sitä mieltä siis , että miehellä ei ole oikeuksia kun nainen pettää. miesviha-palstalla kun olemme.
[/quote]
Hyvä huomio, me tosiaan olemme vauva palstalla, missä takuulla suurin osa keskustelijoista on naisia. Heureka!
[/quote]
eli vauvapalsta (naispalsta tämä ei edes ole ) on siis vain miesvihaa varten? niinkö?
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 23:55"]
kun mies pettää, riittää kehuvia kommentteja jättävälle naiselle. av-mammojen korkein raati on tosin sitä mieltä siis , että miehellä ei ole oikeuksia kun nainen pettää. miesviha-palstalla kun olemme.
[/quote]
Linkkaus keskusteluun oon siinä mielessä asiaan kuulumaton, sillä linkkaamassasi tapauksessa mies oli pettänyt useamman kerran eri tavoin. Se ei osoita minkäänlaista katumusta, toisin kun tämän viestiketjun ap.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 00:08"]
[/quote]
Linkkaus keskusteluun oon siinä mielessä asiaan kuulumaton, sillä linkkaamassasi tapauksessa mies oli pettänyt useamman kerran eri tavoin. Se ei osoita minkäänlaista katumusta, toisin kun tämän viestiketjun ap.
[/quote]
se on ihan yksi ja sama pettääkö joku yhden vai sata kertaa.
ap on pettäjälutka ihan yhtä lailla kuin tuon toisen ketjun mies pettäjäkusipää.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 00:11"]
[/quote]
[/quote]
ap on pettäjälutka ihan yhtä lailla kuin tuon toisen ketjun mies pettäjäkusipää.
[/quote]
Pettäjiä kummatkin, totta. Mustavalkoinen ajattelu ei kuitenkaan auta. Katumuksen osoittaminen kertoo siitä, että ap katuu. Jos pettäminen toistuu, ei pettäjä ole pahoillaan. Silloin se kusipäisyys astuu kuvaan oikein urakalla.
Itse haluaisin tietää, jos mieheni toimisi noin. Voisin sitten itse tehdä saman. Kiusausta riittää ja mielikin olisi joskus tehnyt, mutta en ole sortunut.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 00:14"]
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 00:11"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Pettäjiä kummatkin, totta. Mustavalkoinen ajattelu ei kuitenkaan auta. Katumuksen osoittaminen kertoo siitä, että ap katuu. Jos pettäminen toistuu, ei pettäjä ole pahoillaan. Silloin se kusipäisyys astuu kuvaan oikein urakalla.
[/quote]
niin. haluatko että ap salaa huoraamisensa mieheltään vai ei ?
Olen ollut täsmälleen samassa tilanteessa. Aloimme mieheni kanssa seurustella ollessani 18v. Sitä ennen ei mitään kokemuksia miehistä/pojista sillä olin ihan kamalan epäsuosittu ja kiusattu koulussa (etenkin poikien keskuudessa). Seurustelimme ehkä vuoden/kaksi. Suhteessamme oli isoja ongelmia, lähinnä siinä miten mies kohteli minua. Erään känni-illan päätteeksi olin huumaantunut siitä tunteesta kun joku on kiinnostunut minusta! MIES teki aloitteen (aiemmin minä olin jahdannut miestäni ja saanut hänet viimein ihastumaan minuun) ja flirttaili minulle. Minä typerä heitukka lähdin mukaan ja surkeaan kännikoheltamiseen päädyttiin. Seuraava aamu oli elämäni hirvein. Inhosin itseäni ja itkin silmät punaisiksi. Tunnustin koko jutun miehelleni. Hän antoi samantien anteeksi... En tajua miten hän siihen kykeni. Näki kai miten sirpaleina olin. Kaduin niin kovasti. Sinun täytyy tehdä nyt päätös ja ottaa vastuu teoistasi. Ole valmis ottamaan kaikki se paska vastaan mitä teoistasi seuraa. Tsemppiä.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 23:53"]Minä ainakin rakastan miestäni ja meillä on oikeasti hyvä, pitkä suhde takana. Lapsiakin. En todellakaan aio riskeerata YHDEN ainoan kännisen hairahduksen vuoksi koko meidän perheen elämää. Uskon että tämmöistä ei tule koskaan enää tapahtumaan. Siitä aion pitää huolen. Jos joskus vielä vastaavanlaista tapahtuisi, niin lupaan kertoa miehelleni ja hakea jostain apua itselleni.
[/quote]
Asioilla on tapana tulla ilmi. Jos mies saa tietää muuta kautta kuin ap:ota, on ap paitsi pettäjä myös valehtelija.
itse miehenä haluaisin ehdottomasti tietää. eri asia olisi mihin se johtaa. miksi mies pitäisi pitää pimennossa, kun taas naisella olisi oikeus tietää? kertokaa tämä logiikka?
Mies37