Yksittäinen syrjähyppy
Nyt joudun myöntämään että olen sen tehnyt. Siinä ei ollut mitään kaunista eikä intohimoista, pelkkää kännisen örvellystä.
Olo on ahdistava eikä arjen askareista tule mitään. Minulla ei käytännössä ole ollut muita miehiä kuin nykyiseni. Elämä on junnannut paikallaan ja ollut ylipäätänsäkin tylsää. En silti ole missään vaiheessa miettinyt että haluaisin olla jonkun muun kanssa. Olen vain kaivannut jotain jännitystä elämään.
Nyt sitten humalassa yksi asia johti toiseen ja siinä sitä oltiin. Olen masentunut ja ymmärrän etten todellakaan tarvitse enään minkäänlaista "jännitystä". Kumpa tehdyn saisi tekemättömäksi - ne kuuluisat sanat..
Pakko oli vaan saada purkautua. Nyt pähkäilen vain pitäisikö minun tunnustaa miehelleni. Tiedän että hän raivostuisi ja mahdollisesti haluaisi erota. En kyllä kestäisi sitä, mutta mikäpä minä olisin siihen mitään sanomaan, itsehän olen virheeni tehnyt.
Kommentit (47)
Ap, itse tiedät tilanteenne parhaiten. Jos lastenkin etua on ja tiedät miehen lähtevän saadessaan tietää, voi olla järkevintä pitää kaikki sisällään ja antaa vuosien kulua. Silloin edellytyksenä tosin on varmuus siitä, että miehesi ei saa tietää tätä toista kautta (miehet kyllä puhuvat näistäkin asioista ja piirit Suomessa ovat yleensä pienet). Voisin kuvitella pahimman vaihtoehdon olevan, että miehesi saisi kuulla joltakin muulta olleensa aisankannattaja, silloin hän saattaisi alkaa epäillä isyyttäänkin ym.
Kävin vieraissa edellisessä suhteessa. En jäänyt kiinni enkä kertonut. Erottiin sittemmin muista syistä. En kyllä tekisi uudestaan, turhan suuri taakka oli. Saattaisin nykyään kertoa jos muuten siltä tuntuisi että ns. oikean kanssa elän mahd. lopun elämääni.
Jos olisin miehesi, haluaisin tietää.
Pettäjälutka on oikeastaan vasta jos ei kerro. Se ei ole pettämistä, jos kertoo totuuden "petetylle" saman tien. Se on paha teko ja väärin ja virhe, mutta ei varsinaista pettämistä. Pettämisessä pahinta ei ole itse teko vaan valhe.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 23:58"]
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 23:55"]kun mies pettää, riittää kehuvia kommentteja jättävälle naiselle. av-mammojen korkein raati on tosin sitä mieltä siis , että miehellä ei ole oikeuksia kun nainen pettää. miesviha-palstalla kun olemme.
http://www.vauva.fi/keskustelu/4242039/ketju/kostaminen_petetyksi_tulemisesta
[/quote]
Hyvä huomio, me tosiaan olemme vauva palstalla, missä takuulla suurin osa keskustelijoista on naisia. Heureka!
[/quote]
Miten niin? Monella miehelläkin on lapsia, jopa lapsenlapsia.
Itse ainakin haluaisin tietää. Mielestäni siihen on toisella oikeus.