10v lapseni mitat 135cm ja 30kg. Kommentteja?
Kommentit (37)
Hoikka on tyttösi ainakin. Meillä lyhyempi ja 5 kiloa enemmän ja ihan pelkkää luuta ja nahkaa. 3 liikuntaharrastusta viikossa ;-)
Mä itse olin aina luokkani lyhin ja nyt olen suunnilleen yhtä pitkä kuin muutkin muutaman sentin erolla. HYVÄ siitä tulee...
Hoikka on tyttösi ainakin. Meillä lyhyempi ja 5 kiloa enemmän ja ihan pelkkää luuta ja nahkaa. 3 liikuntaharrastusta viikossa ;-)
Mä itse olin aina luokkani lyhin ja nyt olen suunnilleen yhtä pitkä kuin muutkin muutaman sentin erolla. HYVÄ siitä tulee...
on alle 128cm ja 24 kg. Terve, urheilullinen nuorimies, ja todellakin ok. Eipä tulis mieleenkään epäillä, etteikö lapsi olisi ok.
Pienihän tuo on kuin mikä, mutta en se minäkään suuri ole, ja silti olen ok.
on 132 cm ja 25 kg. Luokkakavereina kaksi yhtä pitkää tyttöä.
Jotkut lapset vain ovat "nopeita kasvajia". Itsekin olin 11-vuotiaana yli 160-senttinen.
Hoikka ja lyhyt, mutten ole minäkään kuin 160cm
on kyllä todella lihava ja /tai sairas lapsi. En juurikaan huutelisi moista tulosta, vaan häpeäisin, ja miettisin miten voisi lasta auttaa vähän normaalimpiin painolukemiin.
ja nyt aikuisena 157 cm. Eli melkoinen jättiläinen minusta tulikin... :D
Melkoisia jättejä jos 10veet ovat jo 150-senttisiä
aikuisina varmaan aikamoisia jättiläisiä etenkin jos tytöistä kyse. Ap sun lapsi on oikein sopivan kokoinen etenkin jos kyseessä tyttö.
aikuisina varmaan aikamoisia jättiläisiä etenkin jos tytöistä kyse. Ap sun lapsi on oikein sopivan kokoinen etenkin jos kyseessä tyttö.
Pitkillä tytöillä on painoakin enemmän, joten menkat alkaa aikaisemmin kuin lyhyemmillä tytöillä. Pituuskasvu hidastuu kun menkat alkaa. Mutta toki varmaan näistä pitkistä lapsista suurin osa on pitkiä aikuisenakin.
Itse aina ajatellut, että kivempi olla pienempi kuin isompi. Eli mielummin 160cm kuin 175cm. Se on vaan kauniimman näköistä. Mutta makuasia.
ottaen pitkiä naisia pidetään kauniimpana, mieti vaikka missi ja mallikisoja. Ja kyllä monen miehen kauneuskriteeri naiselle on se että on pitkä. Toki mukavaa että olet itseesi tyytyväinen lyhyenä.
Mun poika 10v. on alle 128cm ja 24 kg. Terve, urheilullinen nuorimies, ja todellakin ok. Eipä tulis mieleenkään epäillä, etteikö lapsi olisi ok.
Pienihän tuo on kuin mikä, mutta en se minäkään suuri ole, ja silti olen ok.
Oma 6-vuotias tyttäreni on samankokoinenN!
Eli mielummin 160cm kuin 175cm. Se on vaan kauniimman näköistä. Mutta makuasia.
ottaen pitkiä naisia pidetään kauniimpana, mieti vaikka missi ja mallikisoja. Ja kyllä monen miehen kauneuskriteeri naiselle on se että on pitkä.
Vaatteet on totuttu esittelemään pitkien ja ennekaikkea laihojen mallien päällä. Miehille pituus ei ole mikään "enemmän parempi" -juttu, vaan normaali on varmasti se suosituin ja sitten on mieltymyksiä lyhyisiin ja pitkiin aika saman verran. Söpö taskuvenus on aika monen unelma sekin... Ja jos mittaa alkaa olla liki 180 tai yli, mieheistä löytyy paljon, jotka nimenomaan ei tykkää pituudesta.
Itsellä vartta 177 cm ja varsinkin yläasteella 80-luvulla (Itä-Suomessa ;) se oli todella paljon. Nykytytöt on pitempiä.
Oma 9v tytär on 156cm/44kg, luokkansa pisimpiä
Meillä on
* 8-vuotias 134 cm ja 27 kg
* 5-vuotias 120 cm ja 23 kg
Mielestäni kumpikin ihan ok.
Kavereistaan osa on lyhyempiä, osa pidempiä, osa hoikempia, osa paksumpia. Ihan ovat ok-mittaisia hekin.
on 132 cm ja 25 kg. Luokkakavereina kaksi yhtä pitkää tyttöä. Jotkut lapset vain ovat "nopeita kasvajia". Itsekin olin 11-vuotiaana yli 160-senttinen.
11-vuotiaana yli 160 cm pitkä.
Sen en paljon enää kasvanutkaan. Nykypituuteni on 163 cm.
Pitkillä tytöillä on painoakin enemmän, joten menkat alkaa aikaisemmin kuin lyhyemmillä tytöillä. Pituuskasvu hidastuu kun menkat alkaa. Mutta toki varmaan näistä pitkistä lapsista suurin osa on pitkiä aikuisenakin.
Itse aina ajatellut, että kivempi olla pienempi kuin isompi. Eli mielummin 160cm kuin 175cm. Se on vaan kauniimman näköistä. Mutta makuasia.