Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Merkonomit HOi!

Vierailija
21.11.2011 |

Mitä merkonomi yo tekee työkseen, siis missä? Esimerkkejä. Ja paljonko palkka?

Mietin otanko vastaan koulupaikan, valmistuisi merkonomi, pohjana yo.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan yhtä tyhjän kanssa. Ilman sitä koulutustakin pääset kaupan kassalle töihin. Itselläni oli toki välietappi korkeakoulututkintoon.

Vierailija
2/9 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskisuuressa kansainvälisessä yrityksessä. Palkka bruttona n. 2600,-.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan yhtä tyhjän kanssa. Ilman sitä koulutustakin pääset kaupan kassalle töihin. Itselläni oli toki välietappi korkeakoulututkintoon.

sitä, joka on opiskellut hyvin paperein merkonomiksi peruskoulun jälkeen kuin sitä, joka ei ole käynyt mitään kouluja peruskoulun jälkeen. Itse olen merkonomi ja koen oppineeni koulutuksessa sellaisia asioita, joita ilman sihteerin työssä toimiminen olisi hankalaa ja jopa mahdotonta.

Vierailija
4/9 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

palkkatyössä olin myymäläpäällikkönä.

Vierailija
5/9 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pankkiin pari tyttöä töihin. Yksi tyttö päätyi isännöitsijätoimistoon. Riippuu kovasti, mihin menee työharjoitteluun.

Monilta myyjiltä halutaan merkonomin tutkintoa, koska se tuo kaupallista ajattelua. Työ voi sitten tosin olla ihan tavallista ruokakauppaa.:)

Vierailija
6/9 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällä hetkellä kiinteistösihteeri. Palkka n. 2000 €, en asu pk-seudulla, siellä paremmat palkat.

Vierailija
7/9 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää vielä kaivataan. Ja minkälainen työlistymis mahdollisuus merkonomeilla on, siis onko töitä? En halua opiskella suoraan kortistoon... :(

Vierailija
8/9 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laskuttajana ja osastosihteerinä, vähän aikaa myös johdon assistenttina. Sittemmin opiskelin lisää ja olen nykyisin asiantuntijatehtävissä.

Miettisin sinuna tradenomin opintoja, niistä on sitten halutessaan helpompi jatkaa myöhemmin eteenpäin.

Vierailija
9/9 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskon, että se on asenteesta kiinni:)

Olen valmistunut merkonoomiksi vuonna 1995, tämän jälkeen olen ollut töissaä vvo:lla, satolla, yhdessä isännöitsijän toimistossa, forttumilla ja äippäloman jälkeen rupesin yrittäjäksi. Aina työpaikkaa tosissaan hakiessani olen sen myös saanut.

Palkka on ollut työntekijänä 1900 ja 2800 euron välillä. Yrittäjänä jotain ihan muuta...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi