Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ratkaisisit verhoasian suihkutilassa?

Vierailija
21.11.2011 |

meillä on ikkuna suihkutilassa ja se tulee katosta rintojen korkeudelle. En halua kiinteää suojaa, vaan verhon jonka saa ikkunan edesta tarvittaessa pois. Millainen systeemi? Onko suihkuverhokangas hyvä valinta verhoksi? Auttakaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mittojen mukaan tehtynä ikkunan kokoinen, muutama sentti reunoilta yli. Tehdään materiaalista, joka kestää kosteutta eli käytetään yleensä ulkomarkiiseissa. Hinnat menee nittojen mukaan, ei ole kallista. Olen juuri itse tilaamassa samanlaista.

Vierailija
2/6 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lisäksi ikkuna on viisikulmainen (ylhäällä kolmio). Ei onnistu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mittojen mukaan tehtynä ikkunan kokoinen, muutama sentti reunoilta yli. Tehdään materiaalista, joka kestää kosteutta eli käytetään yleensä ulkomarkiiseissa. Hinnat menee nittojen mukaan, ei ole kallista. Olen juuri itse tilaamassa samanlaista.

että kuivuu, eikä voi nostaa / vetää rullalle eikö? ap

Vierailija
4/6 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kastuu, niin onhan se hyvä jättää kuivumaan. Mutta pintakäsittelyn takia verho ei ime vettä, vaan pysyy pinnalla ja kuivuu pian.

Vierailija
5/6 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kastuu, niin onhan se hyvä jättää kuivumaan. Mutta pintakäsittelyn takia verho ei ime vettä, vaan pysyy pinnalla ja kuivuu pian.

tätä täytyy miettiä. kiitos, ap

Vierailija
6/6 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

päästävää kangasta. Kuivuu nopeammin kuin muovinen. Sellaista rullahökötystä en todellakaan ostaisi keräämään hometta. Kuivuminen kestää muovitetussa kauemmin ja sitten se rullataan haisemaan..yyh.

Tavallinen ohut kangas kuivuu nopeasti ja näyttää tuhat kertaa tyylikkäämmältä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän