Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näkyykö syöpä aina laajasta verenkuvasta?

Vierailija
21.11.2011 |

Entä perusverenkuvasta?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kyseessä tietyti syövät jotka ei näy? Mitkä?

Vierailija
2/3 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se voi olla näkymättä? Onko kyseessä tietyti syövät jotka ei näy? Mitkä?

Pikemminkin pitäisi kysyä, miten ihmeessä se siellä veren soluissa voisi näkyä. Paitsi tietysti jos kyseessä on verisyöpä eli leukemia (jolloin elimistö muodostaa poikkeavia verisoluja, aivan kuten maksasyövässä muodostuu poikkeavia maksasoluja jne...).

Mitä sinä kuvittelet, että laaja verenkuva / perusverenkuva kartoittaa? Se kertoo vain millaisai VERISOLUJA veressä on. Ei se mittaa mitään hormonitasoja tai maksa-arvoja tms.

Ja kuten verkkolääkärin vastaus yllä kertoo, vaikka mitattaisiin verestä kaikki mitä verestä osataan mitata, ei se välttämättä syöpää paljastaisi, ellei syöpä vaikuta jollain sellaisella tavalla joka näkyy veressä. Monestihan syöpä ei varsinaisesti saa aikaan mitään erityistä kehossa, se on vain kasvain joka kasvaa hallitsemattomasti ja alkaa lopulta kasvaa useassa paikassa ja siihen sitten kuolee, kun ei sitä saada poistettua eikä se elimistöön mahdu vaan rikkoo siellä normaaleja toimintoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut esim. senkka koholla vuosia muutamien muiden veriarvojen lisäksi. Työterveyslääkärin mukaan syynä arvoihin oli sisäinen tulehdus eli minun tapauksessani nivelrikko.

Pääsin lopultakin tarvittaviin verikokeisiin ja nyt olen käynyt erilaisissa syöpätutkimuksissa.

Saatan sairastaa parantumatonta verisyöpää, jonka ennuste on huono.