Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

saakohan tästä edes puhua.. kuopukset ovat yleensä kauniimpia kuin esikoiset

Vierailija
21.11.2011 |

jostain syystä niin se vaan menee... mistäkähön johtuu?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saipahan repeillä :D Pallinaamaa ja hevosnaamaa.. irvistäviä ikeniä yms..

Vierailija
22/31 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuon ap:n huomion allekirjoitan. Mun omassakin lapsuuden perheessä näin (minä kuopus ja nätimpi, isosisko taas fiksumpi ja menestyneempi koulussa...)

Mutta mun lapset taitaa olla poikkeus. Isompi on niin nätti. Vauvasta asti ollut kuin kaunis nukke ja on edelleen (nyt alakoulussa). Hän on myös tosi fiksu. Kuopus on alle 2v ja ihan tavallisen näköinen pallinaama. Ihan hyvällä sanottu tuo, on ihana ja rakas, mutta hänessä ei ole sillä tavalla mitään erityistä... Ihan nätti, mutta kuitenkin sellainen keskiverto joka asiassa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

otanta tietysti tosi pieni, mutta pätee omaan sisarusparveen. pikkusisko on malli (tehnyt mallin töitä ulkomaillakin). ja minä olen häntä 5-10 senttiä lyhyempi (en tiedä enää minkä mittainen olen, olen painunut kasaan vanhemmiten) ja roikkuvaluominen, huonoihoinen (ollut ihan murrosiästä saakka) kaksoisleukainen...

kroppa on minulla ok, olen ollut myös aina normaalipainoinen, mutta siis meidän perheen nuorin on kaunein. minä vanhin ja koulu meni parhaiten.minä siis koulussa menestynein.

omista lapsista en osaa sanoa kumpi on kauniimpi.

Vierailija
24/31 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen sanottiin, että esikoiset ovat harjoituskappaleita, ja siksi seuraavat ovat nätimpiä...

Olen esikoinen, oma esikoinen on tyttö ja tuo nuorempi poika... harmillista :D

Vierailija
25/31 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä sanoa, mutta olen isosiskoani kauniimpi, vaikka isosisko on aina ollut hoikka ja minä en. Jos tuo pätee omiinkin lapsiin, täytynee hankkia lisää, koska esikoinen on todella suloinen ja kaunis, häntä kehuvat vieraat ihmisetkin lähes päivittäin.

Vierailija
26/31 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mun sisarusparvessa voin ton kuopuksena myöntää, mutta omasta kolmesta keskimmäinen on kuin nukke, kaunis lapsi. Kuopus on enemminkin söpö :)

Vierailija
27/31 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt lähtenyt tässä pikkulapsia vertailemaan, mutta nuoria aikuisia siskoksia, ja vähän vanhempiankin, joilla ei ole paljoa ikäeroa keskenään, niin totta, melkein poikkeuksetta nuorempi tai nuorin on kaunein.

Vierailija
28/31 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei voi yleistää.

Vierailija
29/31 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuopus oli hevosnaamainen, jopa niin että otin kuvia jotta voisimme myöhemmin ihmetellä miten ruma lapsi hän oli.

Vierailija
30/31 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

esikoiset ovat isänsä näköisiä... Johtuisko tuosta tuo kauneusero...

kun meillä esikoinen on poika :D

Ja ei siis onneksi mikään kaunis, komea ja hyvännäköinen kylläkin, kuten isänsä ;)

Vierailija
31/31 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeasti, eihän noita voi mitenkään yleistää. Esim. äitini sisaruksista (8-lapsinen perhe) kauneimmat ovat niitä keskimmäisiä, samoin mummoni sisaruksista. Okei, exäni pikkusisko on veljiään nätimpi, mutta se lienee normaalia ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan