Mitä mieltä minusta ja minun tilanteesta?
Olen ollut aviossa 8 vuotta. lapsia ei ole, minä en voi saada lapsia. Mieheni ja mieheni perhe rakastaa minua, minulla ei ole oikasti mitään valittamista, vaikka mies onkin joskus kireenä hän kuitenkin välittää minusta. Ostelee lahjoja, tuo kukkia. On herrasmies ja teidän monien kadehtivan minua. Hän on myös pitkä ja hyvin komea. Tämä ei ole vain minun oma mielipiteeni.
MUTTA hän matkustelee aika usein ja minä tunnen itseni yksinäiseksi ajoittain ja menin sitten siinä ja ihastuin toiseen mieheen. Olin treffeillä hänen kanssaan, pusuja pitemmälle ei menty, mutta olin todella kiihottunut hänestä vaikka hän ei ulkoisesti vastaa edes ihanteitani eikä ole mieheni veroinen muutenkaan. Tunnen nyt halua viedä sen asian pitemmälle, vaikka mieheni on ulkoisesti siis hyvin puoleensavetävä, seksielämämme on ollut jo kauan laimeata, enkä tunne juuri vetoa häneen, paitsi nyt kun tämä mies pyörii ajatuksissani. En halua kuitenkaan ottaa riskiä että jään kiinni ja että menetän mieheni...
Kommentit (7)
että olet melko heikko ihminen, kun tunnet itsesi yksinäiseksi kun olet omillasi. Hankipa elämä?
se ei ole tyydyttänyt minua vuosiin, en nauti siitä ja luulin että minussa on joku hormoonivika tms. Yhtäkkiä sitten tämä toinen mies saa minut tuntemaan ja haluamaan aivan hirveästi. Kun hän on lähelläni olen aivan suunniltani halusta. Se minua itseänikin ihmetyttää.
ap
Ei se parisuhteen seksielämä parane ellet panosta siihen
mutta onko miehessä tärkeintä ulkonäkö ja se, että hän ostelee lahjoja ja tuo kukkia? Mies ja hänen perheensä rakastavat sinua, mutta ketä sinä rakastat?
Seksielämänne on ollut huonoa jo pitkään - mitä olet aktiivsesti tehnyt tilanteen parantamiseksi, kävitkö edes tutkituttamassa hormonitasapainosi kun epäilit siinä jotain häikkää? Vai oletko seksissäkin vain passattava osapuoli?
Mieti, mitä iloa sinusta on miehellesi tai tälle uudelle, joka ei ole hyvännäköinen mutta kiihottava.
Olen sitä mieltä sinusta, että vaikutat aika itsekkäältä ja hieman pinnalliselta tai lapselliselta. Tilanteesi on hyvin tavallinen - tilaisuus tekee varkaan. Kiihotuit todennäköisesti enemmän pettämisen mahdollisuudesta kuin toisesta miehestä.
mieheni ei ole mitekään seksuaalinen, eikä osaa niitä hommia. Vain perusjuttuja eikä muu oikein tunnu luonnistuvan vaikka yrittäisi opettaa.
mieheni ei ole mitekään seksuaalinen, eikä osaa niitä hommia. Vain perusjuttuja eikä muu oikein tunnu luonnistuvan vaikka yrittäisi opettaa.
Et sitten ota sitä riskiä. Herää pahvi.