Keskiviikon PUOLUKKApino
Kommentit (27)
Täällä meillä päin ei edes terveyskeskuksessa tehdä viisureiden leikkauksia. Jos ei repimällä voi ottaa niin lähettävät yksityiselle. Joten tilasin suosiolla ajan yksityiselle ja samalla olen käynyt ennenkin. Oulun hammaslääkärikeskuksessa. Mies lääkäri ja oli oikein kliinisen hammashoidon erikoishammaslääkäri, jotenki nuin se nimike meni. Tekee kyllä ainakin mulle muitakin hoitoja. Mua vaan aina hoito kun hoito kammottaa mennä hammaslääkäriin, ei ole kiinni lääkäristä. Toisaalta kyllä minulla on omat ennakkoluulot tk:n hammaslääkäreitä kohtaan, se olisi halvempaakin, mutta tällä hetkellä minulla on hyvä lääkäri enkä sitä vaihda vaikka vähän kalliimpi onkin.
[color=red]Tuohon [b]Galluppiin[/b] voisin sanoa sen verran, että vaikka mäkin ajattelin pitäväni kunnostani hyvää huolta näin raskausaikana, niin eipäs se ihan niin mennytkään. Suunnittelut ei valitettavasti aina auta, jos tulee jotain vaivoja. Tykkään käydä kävelylenkeillä, mutta valitettavasti ne on pitänyt suurilta osin unohtaa nyt raskausaikana. Selkä kipeytyy jo lyhyestä lenkistä.
Mulla on tollanen iän vanha stepperi ja sillä poljin nyt puolisen tuntia. Ajattelin, että liikunta varmaan auttaa tuohon kramppaamisen. Hengästymään aloin heti aluksi, vaikka ennen raskausaikaa pystyin polkemaan sillä tunnin. Toivottavasti ei nyt ihan joka yö alkas vaivaamaan tuo jalka... Selkä ei vielä ainakaan antanut kipeytymisen merkkejä :) Toivotaan, et tuosta stepperistä sais nyt lenkkeilyn tilalle uuden liikuntamuodon.
Eilen oli napa kipeä ja voi " ihanaa" miten tuota mahanahkaa välillä kutiaa. Apteekin rasvaa olen laittanut jos muistan ja se tuntuu auttavan. Mitään erityistä " raskausarpirasvaa" en ihme kyllä ole hurahtanut ostamaan. Ei paljoa arvet paina kun tuloksena on oma tuhnuttaja :)
Illan jatkoja [b]puolukkaiset[/b]! Mä jänskään täällä, et mitähän se yllätyspaketti BB:ssa oikeen sisältää...
JJ + Potkutuutti ♥
Kiitos vihejeestä! Täytyy kirjoittaa kalenteriin ja tarkkailla ilmoittelua tuossa 9 viikon paikkeillla ja laittaa mieskin varaamaan aikaa hääpukukauppassa käyntiin. Tosina ajattelin kyllä käydä vakoilemassa tuota mallistoa jo ennen tuota, kun en todellakaan tiedä lopulta minkä tyyppinen mulle sopis. Olis ihan kiva säästää puvun hinnassa vois ne rahat laittaa vaikka sormukseen... :)
Eipä tässä nyt kummempaa jaksa kirjotella, nukkumaan menossa, tein yhdet töppöset valmiiksi ja vien huomenna työkaverille jolla 3 viikkoinen. =o)
Tulin vain toivottamaan hyvää yötä ja toivottavasti JennaJaneten yö on parempi kuin edellinen!
Samaa mieltä kuin leijona. Ei avioitumisvaiheessa ole mitään järkeä miettiä mahdollista eroa. Vaikka karu totuus onkin että noin puolet avioliitoista päätyy eroon. :(
Tottahan se on että ero tulee jos on tullakseen oli sitten avioliitossa tai avoliitossa. Avoliitosta voi kävellä pois vaikka heti, avioliitossa sentään toivottavasti harkinta-aikana tulee miettineeksi asiaa edes toisen kerran.
Ja avioliitostakin on varsin helppo " päästä pois" avioerohakemuksen voi tehdä yksipuolisestikin (tai yhdessä) ja nykyaikana kun ei enää tarvitse etsiä syyllistä avioeroon kuten joskus aikaisemmin.
Joskus jo pitkään kestäneissä suhteissa naimisiin menoa käytetään " korjaamaan" jotain silloin kun pitäisi oikeasti miettiä suhteen tilaa/tulevaisuutta. Eihän tämä tietenkään ole mitenkään aina on näin asia.
Suhteessa olevat ihmiset muuttuvat ja elämäntilanteet muuttuvat.
JJ: Toivottavasti tuleva yö on helpompi!
merineito
sain tänään ajat kystan takia labraan ens viikolle ja sit joulukuun alkuun jolleki naistentauti lekurille... Vähä jännittää mut sittenpähän asia selvii... =)
Nyt mulla on tuo alavatta ollu kovasti kipee vaik ei mensut oo menossa, semmosta vihlasua vähä väliä... ikävän tuntusta... mistähän se johtuu... kystasta kai mut ei aikasemmin tämmöstä ollu.. vai voisko se olla raskauden alku.. sehän ei ihan mahottomuus tässää massussa ole... =)
Ohops. onpas kello paljon, taidan mennä nukkumaan ja palaan aamulla, hyvät yöt!!!!
-Thunderi-
Aamulla kävin taas lekurilla poskionteloideni takia.. Sain nyt armon aikaa ainaki ens maanantaihin.. Siis armon aikaa siihen tehdäänkö punktio vai eikö tehdä. Kävin siellä röntgenissä ja perjantaina soittelen lekurille tuloksista. Uhkas jo tänään punktiolla mut vaadin et ensin kuvataan et turhiin punktioihin en ala. Sanoin et jos meinaa punkteerata niin sen vois tehä narkoosissa..;) Toista kuuria en saanu ku oon jo kaks syöny.. toisen nielutulehdukseen ja toisen tähän nykyiseen vaivaani.. Meinas lekuri et ei välttämättä olekkaan poskiontelotulehdus koska mulla ei oo nenä tukossa, vaan on jotain limakalvoturvotusta ehkä (allergiasta johtuvaa?)
Golda:Söin poskiontelotulehdukseeni Doximycin 150mg -kuurin. Ja nielutulehdukseen jonku penisilliinin. Nyt en siis enää saanu uutta kuuria ku olen jo kaks syöny.
Kerroin eilen ukolle hannelen vauvareseptistä ja sanoin et sellanen kai tässä itsellekin tarvittais. Mut vastauksena oli se vanha tuttu " hömähdys" . Ukko on huomannut muutenki tän mun palstailun ja eilenki ku jotain kirjottelin nii heti tuli kommenttia et " siellä se vaan juoruaa kuin tyhmä äijä sulla on ku ei haluu vauvaa vielä.." . Vaikka eilen huolestuin itekki itsestäni ku aloin kyseleen et hakeeko se mulle aamulla mun pyöran ku meen aikasin töihin eikä oo ku yks varaston avain.. Oli kuulemma hakenu sen jo illalla ja luuli et oon tietonen asiasta ku olin huutanu perään moikat yms.. Olin istunu tietokoneella kirjottamassa puolukoille sillon ku se lähti. Mulla ei itella oo minkäänlaisia muistikuvia siitä et ukko ois käyny jossain koko iltana.. Vissiin aika intensiivistä tää mun puolukoihin paneutuminen..;)
Tässä tän päivän omaa napaa osio..
G: Haluan ja aijon liikkua ja pitää kunnostani huolta raskausaikana niin paljon kun mahdollista, kävelemällä, kevyellä jumpalla tms.. En oikeen tiedä vielä miten.. Juoksemisesta en oikeen tiesä, mut kai se jossain vaiheessa käy hankalaksi ku kohtu painaa ja tuntuu varmaan ikävältä juosta masun kanssa.. Mut kertokoon joku joka tietää paremmin..=)
-Pikkupiru-