Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi imurinmyyjä tekee tilauksen vain miehen kanssa?

Vierailija
21.11.2011 |

Olen kuullut ennenkin näistä imurimyyjistä jotka tulevat kotiin esittelemään laitetta ja pariskunnan tulee olla kotona molempien, vaimo ei yksin saa tehdä sitä tilaussopimusta.

Kuulin sivusta yhden keskustelun kun joku oli tilannut kotiinsa esittelyn ja jäin taas ihmettelemään että mitenkäs yksinasujat sitten? Eivätkö he saa imuria ollenkaan..?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No saisko mies tehdä tilauksen ilman vaimoa?

Kuulin, että ainoa ehto on, että mies on paikalla. Eli kai sitten saa?

Vierailija
2/6 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

moinen myyjä ei astuisi jalallakaan minun kotiini. Tai lentäisi ulos tämän ehdon kohdalla, ihan vaimon toimesta ilman miehen lupaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilaamaan imurin. Sitten vaimo alkaa miehelle puolustella itseään ja syytellä myyjää, että myyjä oli lupaillut alhaisempaa hintaa tai lisäosia tai ei ollut kertonut jotain osamaksun korkoa tms. Ja myyjät ovat siksi ottaneet käytännön, että molempien on oltava paikalla myyntihetkellä?

Vierailija
4/6 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilaamaan imurin. Sitten vaimo alkaa miehelle puolustella itseään ja syytellä myyjää, että myyjä oli lupaillut alhaisempaa hintaa tai lisäosia tai ei ollut kertonut jotain osamaksun korkoa tms. Ja myyjät ovat siksi ottaneet käytännön, että molempien on oltava paikalla myyntihetkellä?

Vierailija
5/6 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut ennenkin näistä imurimyyjistä jotka tulevat kotiin esittelemään laitetta ja pariskunnan tulee olla kotona molempien, vaimo ei yksin saa tehdä sitä tilaussopimusta. Kuulin sivusta yhden keskustelun kun joku oli tilannut kotiinsa esittelyn ja jäin taas ihmettelemään että mitenkäs yksinasujat sitten? Eivätkö he saa imuria ollenkaan..?

Vierailija
6/6 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vaimo tilannut ja mies perunut. Kotimyynnistä ostetulla tuotteellahan on sama palautusaika kuin postimyynnistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän