Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kalluppia...
20.11.2011 |
1. Kuinka moni teistä kokee netissä keskustelujen auttavan arkielämää? 2. Kuinka moni oppii tuntemaan nettikeskustelukaverinsa? 3. Kuinka monta tuntia käytätte aikaa netissä päivisin? 4. Kuinka monelle netistä on tullut riippuvuusoireita? 5. Kuinka monella on huono omatunto siitä, että aika on tuhlaantunut liikaa netissä kirjoitteluun 6. Kuinka moni unohtaa ajantajun netissä ollessaan? 7. Kuinka moni voi rehellisesti myöntä, että on oikonut kotitöissä ehtiäkseen kirjoittelemaan netissä pidempään esim. pikaruokaa ja näennäissiivoilua ja lasten olemassaolon unohtaminen?
Rehellisiä vastauksia, kiitos!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
1. Kuinka moni teistä kokee netissä keskustelujen auttavan arkielämää?
Ihan kerran tai kaks saanut ideoita. Google kertoo vastaukset nopeammin ja luotettavammin.
Auttoihan sekin arkielämää, kun oli ajankulua vauvan nukkuessa tuntitolkulla päiväunia.
2. Kuinka moni oppii tuntemaan nettikeskustelukaverinsa?
Jossain nimimerkkipalstalla jo tietää mitä joku tietty vastaa. Irl mulla ei ole mitään intressiä tutustua.
3. Kuinka monta tuntia käytätte aikaa netissä päivisin?
Riippuu päivästä, jos töissä ei oo puuhaa, niin paljonkin. Yleensä tunti pari kun muu perhe on menny nukkumaan.
4. Kuinka monelle netistä on tullut riippuvuusoireita?
En tiedä? Ei mulla nyt ainakaan.
5. Kuinka monella on huono omatunto siitä, että aika on tuhlaantunut liikaa netissä kirjoitteluun
Ei ole.
6. Kuinka moni unohtaa ajantajun netissä ollessaan?
Joskus näinkin on käynyt.
7. Kuinka moni voi rehellisesti myöntä, että on oikonut kotitöissä ehtiäkseen kirjoittelemaan netissä pidempään esim. pikaruokaa ja näennäissiivoilua ja lasten olemassaolon unohtaminen?
Mä näennäissiivoaisin vaikkei olis nettiäkään. Ruuanlaitto ja lapsi nyt kuitenkin on tärkeämpiä. Olen kyllä komentanut lasta muihin touhuihin laskunmaksun yms. asianettailun tieltä.
Rehellisiä vastauksia, kiitos!
Ole hyvä.