Mieheni kertoi telakoituneensa saunaillassa
Mieheni tuli juuri kotiin saunaillasta. Hän kertoi minulle, että on "telakoitunut" siellä kaverinsa kanssa. Eli olivat asettaneet kalunsa vastakkain ja sitten vuorotellen vetäneet esarit toisten päälle.
Mitä tästä pitäisi ajatella? Olen järkyttynyt.
Kommentit (884)
En ymmärrä, miksi tämä ikiaikainen ja telakoitujien vain itsensä tuntema riitti on pitänyt tällä tavoin tuoda koko kansan tietoisuuteen. Paljastettakoon siis loputkin. Telakoitumisella sinetöidään vapaamuurareihin liittyminen. Liskoihmiset eivät pysty telakoitumaan. Siksi telakoituminen on ainoa keino paljastaa heidät. Minä en pysty telakoitumaan...
Ja mennään lopulta syvään päätyyn. Paljastan loputkin. Aatami telakoitui käärmeeseen, siitä tämä lähti.
Täälläpä yksi Eeva, potkut ja kiertoon lähtisi heti minulta ukko joka noin telakoituisi. N 62 v.
Vierailija wrote:
Homoille pitäisi olla oma palsta.
Te homot luulette, että "kaikissa on vähän homoa" ja siksi teillä on pokkaa kirjoitella päässänne olevaa sontaa normaaleille ihmisille.
On miehiä jotka lyövät jos edes luulevat, että yrität lähestyä heitä.
Me ollaan homoja kaikki kun oikein silmiin katsotaan.
Normipuuhaa. Tätä harrastetaan myös kansainvälisen yhteistyön edistämiseksi valtiollisella taholla ulkoavaruutta myöten.
"...venäläinen Sojuz-avaruusalus on telakoitunut onnistuneesti Kansainväliselle avaruusasemalle."
https://www.kaleva.fi/kazakstanista-lahtenyt-alus-telakoitui-avaruusase…
Aika monta telakointi-iltaa onkin 12 vuodessa mennyt aloituksesta.
Telakallahan tää oli hyvin yleistä. Telakoiduttiin mahdollisimman monen kanssa sarvi-viinojen juonnin jälkeen
Millä logiikalla heterosta tulee "homo", jos on kosketus tai kiinnostus samaan sukupuoleen, mutta homosta ei tule "heteroa" jos on kosketus tai kiinnostus eri sukupuoleen?
Vierailija kirjoitti:
Millä logiikalla heterosta tulee "homo", jos on kosketus tai kiinnostus samaan sukupuoleen, mutta homosta ei tule "heteroa" jos on kosketus tai kiinnostus eri sukupuoleen?
tottakai tulee, jos on kiinnostunut vastakkaisesta sukupuolesta.
Ei tuo ole edes pettämistä, jos ei katsota silmiin eikä ole kielisuudelmia kun telakoidutaan.
Mitä tuosta? Minäkin olen vaimoltani salaa viikonloppuisin treffaillut ja nainut vanhempien isokullisten homomiesten kanssa. Vaimoni ei siis tiedä kymmeniä vuosia jatkuneestani piilohomoudestani eivätkä lapsemmekaan. Vasta olin 2 viikon Lapinmatkalla kahden parikymppisen homoparin kanssa. Vuorotellen työnsimme paljaat terskamme yhteen ja vedimme esinahat päällekkäin ja runkkasimme samalla ja pussailtiin kielareita se joka laukesi ensi nieli ja imi ja nieli toisten spermat suuhunsa toki otin muistoja runsaasti kun pyysin poikia kuvaamaan touhumme muistoksi. Oli niin ihanaa imeä kahta kullia samaan aikaan..
Vamolta salaa naimisissa mutta 200% Homo ei ole vaimon kanssa ollut seksiä yli 15 vuoteen.
Kyllä miehen paskaisen persereiän nuoleminen on ihanaa kun kolman mies kusee samaan aikaan kasvoille 🥰
Vierailija kirjoitti:
Lähdetäänpä rehellisesti siitä, että kaikki ovat homoja ja ei kerta heteroa tee & kymmenestä nollataan.
Siihen riittää tavalliset käytöstavat ja sanat ei kiitos, pidän vain naisista.
On homoja jotka lyövät sinua ja laittavat pakettiin ja viskaavat ulos ennenkuin kätesi on ehtinyt nousta. Turha lässyttää