Mieheni kertoi telakoituneensa saunaillassa
Mieheni tuli juuri kotiin saunaillasta. Hän kertoi minulle, että on "telakoitunut" siellä kaverinsa kanssa. Eli olivat asettaneet kalunsa vastakkain ja sitten vuorotellen vetäneet esarit toisten päälle.
Mitä tästä pitäisi ajatella? Olen järkyttynyt.
Kommentit (884)
Kannattaa panostaa henkisesti kypsempiin miehiin eikä näihin miesluolan väsääjiin
Vierailija kirjoitti:
Taas yksi hyvä syy olla loppuelämäni ilman miestä.
Kuules syitä välttää naisia löytyy valtavasti enemmän :) ja onneksi miehetkään ei tarvi sinua ja varsinkaan näitä muitakaan av vakkari femakkosekoilijoita joita riittää. Onneksi löytyy kuitenkin niitä normaalejakin naisia hiukan jotka ei kirjoita paeskaa av foorumeilla päivästä toiseen mutta täältä on turha ettiä
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa panostaa henkisesti kypsempiin miehiin eikä näihin miesluolan väsääjiin
Kannattaa panostaa ei av naisiin jotka ei valita av foorumeilla päivästä toiseen
Meillä on tapana saunailloissa olla onnenympyrässä. Eli maataan lattialla ympyrässä ja otetaan toisilta suihin.
Kaikki ottaa ja saa. Ei tarvi sitten kotona, kun mennä nukkuun.
Telakoituminen ja muu homostelu on yleistä lätkän pelaajilla.
Tämä on ilmeisesti jonkinlainen vitsi koko ketju?
Ainakin minulle uskomatonta!
Jotkut ihmettelee, että onko täällä porukka oikeesti muka tosissaan. Osa on, osa ei ja osa vääntää totuuden vähän uuteen muotoon. Siis tapahtuuhan miesten välillä kaikenlaista, olen itse nähnyt ja kokenut. Se vaan on edelleen niin iso tabu, niin eihän siitä puhuta kuin korkeintaan vitsaillen. Sitten ne joilla ei ole mitään kokemusta aiheesta äimistelee, että mitä ihmettä. :D
Mulle tuli iloisena yllätyksenä, ettei telakoitumiset jääneet siihen, kun joukkueurheilusta iän vuoksi jäin sivuun. Nimittäin työpaikan saunaillassa nuoriso-osasto otti loppuillasta aiheen puheeksi.. Ja vaikka yritin leikkiä, että minulle uusi kokemus, niin taisivat kyllä hoksata tiimellyksessä, etten ollut ihan noviisi.. ;)
Miksi tämä legendaarinen saunaketju on siirretty seksipalstalle?
Nykyajan miehet mies antaa bro jobeja.
Lol. Täyttä trollausta koko ketju, mutta tokihan sateenkaariväki yrittää tehdä vähemmistöjen touhuistaan "kaikkihan näin tekee"-asiaa.
Tarpeeksi kun toistelee niin satu alkaa tuntua todelta.
So so, minäkin kuulun Hiljaisten Telakoitujien Kerhoon, ja meillä on oma salainen tervehdys. Esim. kaupungilla ollessa voi käydä kerholaisen kanssa vaikkapa huoltoaseman vessassa pikatelakoimassa.
Juu meilläkin yleensä naisten saunailloissa pissataan toisten suuhun ja lauletaan karaokee toisen jalko välistä..vanhempi presidenttikin oli vieraana kerran..nää on näitä höpsöttelyjä joita kaikki tekee..
Tämä telakoituminen on joulun aikaan aivan normaalia toimintaa. Ei syytä huoleen.