Mieheni kertoi telakoituneensa saunaillassa
Mieheni tuli juuri kotiin saunaillasta. Hän kertoi minulle, että on "telakoitunut" siellä kaverinsa kanssa. Eli olivat asettaneet kalunsa vastakkain ja sitten vuorotellen vetäneet esarit toisten päälle.
Mitä tästä pitäisi ajatella? Olen järkyttynyt.
Kommentit (884)
[quote author="Vierailija" time="11.05.2013 klo 09:29"]
[quote author="Vierailija" time="12.12.2011 klo 09:58"]
et voi olla tosissas! heteromies ei koske kalullaan toisen miehen kaluun tai tunkedu hänen perseeseen koska heteromies ei saa siitä minkäänlaista tyydytystä! te jotka sitä harrastatte olette hyvin sairaita päästänne ai homoja! saa vaimonne ja lapsenne olla ylpeitä! hyi helvetti!
[/quote
juuri näin. Ja leikin varjolla väitetään ettei ole biseksuaaleja
[/quote]
leikkiä väittävät olevansa...? minulle jäi mieleen viime BBstä Markuksen "jööteri" ja "neppailut" jota harrasti kaveriensa kanssa ja sitten myös talossa ... eikä tainnut olla Joukollekaan ennalta tuntematonta puuhaa ... ja kyllähän Teijakin nuoleskeli ihan mielellään ...
http://keskustelut.sub.fi/forum/big-brother-2012/bb-2012-yleinen/markuksen-viimeiset-neppailut
ja olihan siellä BB-talossa 2010 myös Eetu, joka "läpällä" runkkaili keskenään kavereidensa kanssa ...
ja aikaisemminhan mukana oli
[quote author="Vierailija" time="23.11.2011 klo 08:04"]
Anteeksi vaan, mutta vaikka mies olisi miten hetero, niin penisten työntäminen toisen penikseen kiinni tai toisen peräaukon suulle on kylläkin homoseksiä tai vähintäänkin homoeroottista toimintaa. Tämä kertoo sen tosiasian, että ihmisen seksuaalisuus on liukuvaa, eikä siinä ole mitään pahaa. Se vain on niin. Mutta se mikä ärsyttää on se, että nämä samat miehet usein suureen ääneen vastustavat homojen oikeuksia toteuttaa omaa seksuaalisuuttaan ja muodostaa parisuhteita. Se on kaksinaismoralismia.
En ymmärrä, mikä tarve on korostaa, että juuri heterot tekevät tätä. Että eiväthän he mitään homostele! Jos kaksi naista hieroisivat toistensa klitoriksia yhteen niin eikö se olisi lesboseksiä? Kyllä olisi.
Loppupäätelmä: koska kaikki ihmiset sijoittuvat seksuaalisen suuntautumisensa kanssa johonkin kohtaan janalla hetero-bi-homo (suurin osa tuohon lähelle bi-seksuaalia) tulisi kaikilla olla samanlaiset oikeudet maailmassa seksuaalisesta suuntautumisesta riippumatta.
Ja mitä kirjoittajan ongelmaan tulee - jos sinua ei haittaa se, että miehesi toteuttaa homoeroottista puoltaan toisten miesten kanssa, niin mitään ongelmaahan ei ole.
[/quote]
just näin
Tää on sairasta piilohomoilua, säälittävää kun ei uskalla tulla kaapista kunnolla
Ihmeellistä että monet naiset eivät tiedä tästä, todella yleistä saunailloissa varsinkin parin kaljan jälkeen.
Eivät naiset homojen touhuista paljon tiedä - eivätkä niin välitäkään tietää!
Ei voinut välttyä ajatukselta että Jarla on lukenut tämän ketjun ja tehnyt stripin sen pohjalta. Tai sitten joku on vinkannut.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2013 klo 14:45"]
Ei voinut välttyä ajatukselta että Jarla on lukenut tämän ketjun ja tehnyt stripin sen pohjalta. Tai sitten joku on vinkannut.
[/quote]
No shit Sherlock.
[/quote]
Tää ketjuhan oli aika paljon esillä mm. radiossa taannoin. Varmasti on kuullut moni tästä telakoitumisesta, vaikkei itse ketjua olis lukenutkaan.
Häh, miten niin vinkannut? Täällä länsirannikolla telakoituminen on erittäin suosittu seurustelumuoto erityisesti suåmenruotsalaisten keskuudessa. Itsekin pääsin kerran vahingossa todistamaan kyseistä tapahtumaa, kun eksyin saunaan väärällä hetkellä.
[/quote]
Tämä ketjuhan oli ehdolla myös vuoden trolli-finlandiaksi aikanaan. Että kyllä tästä aika moni on kuullut. Luettukin aika monta kertaa..
[quote author="Vierailija" time="20.11.2011 klo 03:10"]
Olen kohta nelikymppinen heteromies ja tuo on mielestäni täysin normaalia toimintaa, ei mitään syytä huolestua. Kyseessä on siis lähinnä hyvien ystävien yhteenkuuluvuuteen liittyvä rituaali eikä siinä ole mitään seksuaalisuuteen viittaavaa. Varmasti suurin osa miehistä harrastaa tuota parhaiden ystäviensä kanssa.
[/quote]
no ei kyllä varmasti harrasta.
taidat olla lähinnä bi!.....yksikään oikeasti hetero ei tollaseen ryhtyisi!!!
Minä olla sudanista minä pippeli ola pitempi kus un pippeli minä pippeli olaa 26 metri ha minä serva sinä niga bug she did:D
Siis itehän olen samaa mieltä, että tommonon töröllä leikkiminen ei ole homojen hommaa...just!
Kyllä se vaan on nyt niin, että jokasessa teissä asuu pieni homo tai sitten muuten vaan haluutte päästä jonkun miehen lämpöön ja läheisyyteen. Ei se ihan oikeesti normaalia ole mennä kaverin luokse kylää ja yläfemman siasta heitetäänki telakat, JES!! Ite oon ihan täysin hetero mies ja minulla on myös tuttavapiirissä homoja ja voin väittää, että ei ole ikinä tullut mieleen tämmönen "hauska" leikki kavereiden kanssa. En edes kehtais sanoo tyttöystävälleni, että olipa taas siistii nähä kavereita, vittu mulkut oli toisissaan kiinni koko ajan.. mut jos tää on kaikkien mielestä ok homma, niin olkoon.
Tuleekohan naisille kanssa tommoinen saunailta buumi, esimerkiksi: Toistensa nuoleminen tai intiimienalueiden hierominen, sillä sehän on kanssa todella heteroa!!
Uskallan väittää, että me, jotka emme tällaisen asian olemassaolosta ole kuulleet mitään ennen viime päiviä ja/tai pidämme tällaista asiaa ajatukseltaankin perverssinä, outona, lapsellisena tai inhottavana, emme todennäköisimmin ole menettäneet tässä yhtään mitään.
Meneehän se elämä siinäkin kun jurottaa oman perheen parissa velkaloukossa kehyskunnassa ja viikon kohokohta on matka Prismaan. Toiset vain kaipaavat elämäänsä henkisempääkin sisältöä, merkityksellistä seuraelämää jne. Kukin tyylillään, mutta ihmettelen osaa kirjoittajista. Oman ahdaskatseisuuden vuoksi äimistellään toisille tuikitavallista ja tuttua traditiota vain paheksumisen ilosta. Ylpeillään jopa omalla tietämättömyydellä.
Tunnen monia konservatiiveja, jotka eivät hyväksyisi sukuun vävyehdokasta, joka ei tunne telakoitumistraditiota jo perhetaustansa vuoksi. Tasokkaiden perheiden miniäehdokkuudesta on turha haaveilla, jos suhtautuminen telakoitumiseen on yhtä matalaotsaista kuin ketjuun kirjoittaneilla.
Telakoituminen on tosiaan täysin normaalia urheilupiireissä. Hyvin pelaavat Suomen leijonat ovat varmasti Venäjän voiton jälkeen telakoituneet pukuhuoneessa toistensa kanssa ja erityisesti Raannon kanssa useampia kertoja. Sen jälkeen kuitenkin on aika valmistautua seuraaviin peleihin ja tällöin mm. kivesten hieronta tulee kyseeseen. Miehen kroppa on palautuu parhaiten, kun myös kivekset roikkuvat irtonaisesti ja niitä on aktivoitu hieronnalla testosteronin ja siittiöiden tuotantoon.
Alla vielä esimerkki hieronnasta, jonka kaveri kuitenkin löi läskiksi ice powerin kanssa.