ärsyttävät anopit
kokemuksia..
Minulla tulee mieleen nämä asiat, anopillani on vanhalla iällä tehty iltatähti joka on tietenkin aivan ihmeellinen, kun tämä lapsi on vieraillut meillä, tiputtelee juotavaa ja syötävää pitkin poikin, repii verhoja kun seurailen tilannetta , toteaa anoppi kärkkäästi, no voithan sinä komentaa kun sinun kotisi on, ei siis koskaan kiellä mitään kullannupultaan, ihmettelee myös miksi emme ole ostaneet "hilmalle" leluja, kun tulevat käymään kun ei hänen lapsellaan ole tekemistä meillä.. toinen on meidän koira, kun "hilma" tahtoo tulla meille mutta kun koira on pelottava, makoilee lattialla eikä ole ollenkaan kiinnostunut lapsesta, jolloin anoppi sanoo "viehän koirasi aina toiseen huoneeseen kun me tulemme" no enpä vie ja olen sen sanonutkin, tämä on meidän koti ja meidän säännöt. tästä loukkaantui ja kehotti noudattamaan hänen toiveitaan, siihen totesin että vie sitten sinä Hilma toiseen huoneeseen kun minä tulen niin minä vien mustin kun sinä tulet:)
t. hirveä miniä..:)
Kommentit (2)
Lapseni 1v 1 kk istui lattialla 2 m päässä koirasta ja yhtäkkiä koira hyökkäsi ja puraisi lasta silmän yläpuolelle otsaan. Siis se koira, joka ei koskaan tee mitään, makoilee vain lattialla.
puutuu kaikkien asioihin ja kaikkiin asioihin