Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onks ihan tyhmä jos on valkoset verhot olkkarissa jouluna? Oon hukannu punaset verhoni:/

Vierailija
20.11.2011 |

Meillä on kyllä kaitaliinoja punasena ja jotain Kivilyhtyjä tms. piristeenä, et kai nuo valkoset verhot sit olis ok..

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on olohuone-keittiö akselilla pelkästään valkoisia verhoja enkä arvellut jouluksi vaihtaa!

joulua voi tehdä sit just punaisilla tuikkukipoilla tai tyynynpäällisillä.. meillä joulun tekee tosin vain joulukuusi, jossa siinäkin on pelkästään valkeita ja hopeita koristeita.. booooooriiing:D

Vierailija
2/3 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kans valkoiset. Tosin lisänä sattuu olemaan sivukapat joissa valkoisen lisäksi beessiä, rauhallisen oranssia ja joulunpunaista jo valmiiksi. Mut itse en edes kestäis mitään joulunpunaisia verhoja olohuoneessa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ovat hankalia malliltaan ja ihan ikkunaan teetettyjä. En rupea sitten teettämään jouluverhoja ja vaihtamaan, kun on ihan älyttömän hankalaa.

Saa siis riittää jouluiset liinat ja koristeet. Olkkarin beigen värisiin verhoihin ostin sitten sellaisia lumitähtiä ripustettavaksi.

Tärkeintä, että lapset kokevat kodin jouluiseksi, ei se, että kaikki sopii värimaailmaltaan yhteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi