Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Kenen julkkiksen vieressä olet istunut lentokoneessa?

Vierailija
20.11.2011 |

Juttelitko vieruskaverin kanssa?

Mulla Olli Rehn, Ben Furman ja Tiina Lymi ( ja siis tietenkin eri lennoilla); Furmanin kanssa juttelin muiden kanssa en

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei juteltu.

Vierailija
2/4 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petri Kokon ja Aarno Arvelan. Kirkan kanssa en jutellut.... Timo Soini istui takan, en tod. jutellut ( eri lennot siis myös)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimari Jere Hård, Bomfunk MC:n pojat, Elisabeth Rehn istui takana. Kenekään kanssa en jutellut mitään.

Vierailija
4/4 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jutelut mitään. Tai joo, kysyin Kurkiselta, että haluaako se istua ikkunapaikalla ja hän halusi. ( Päättelin, että noin laiha ihminen ei varmaan paljoa syö, eikä siksi ramppaa taukoamatta vessassakaan - ja oikeassa olin:DD ).

Tosin olen sit taas vartavasten lentänyt samassa seurueessa, kuin henkillöt, jotka "kaikki" tuntevat Suomessa. Onhan se sillai vähän kummaa sit taas noin päin, kun silloin ei yhtään itse ajattele, että ooh, olen jullkisten seurueessa, vaan lähinnä tuntuu hassulta, että monet suhtautuu silloin jopa muhunkin erilaisesti; niinkuin olisin vähän joku mielenkiintoisempi - tai hienompi ihminen...( älkää loukkaantuko, tää on ollut huomio, jonka olen tehnyt useita kertoja, enkä sano sitä pahalla! ).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän