Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ysiluokalla valinnaisaineen vaihtaminen. Kokemuksia?

Vierailija
19.11.2011 |

Mihin ihmeeseen poika voi enää vaihtaa, kun koulua on jäljellä enää puoli vuotta... Tosi kurjaa, joutuu kaiketi jättämään valinnaisen liikunnan pois polvivammojen takia ja tämä painokas suositus tuli opettajalta itseltään.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koulun opo tutkii missä ryhmissä on tilaa jäljellä ja mihin on ylipäätään mahdollista mennä kesken kaiken. Ope

Vierailija
2/5 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kertoa pojalle ne vaihtoehdot. Mitä muita valinnaisaineryhmiä on teidän koulussa olemassa ja mihin pääsee hyvin mukaan. esim. kieltä ei välttämättä kannata valita kun toiset on jo lukeneet sitä yli vuoden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika olisi halunnut lukea saksaa, mutta edes sellaista ryhmää ei saatu perustettua. Jäljelle jää kai sitten musiikki ja kuvis... Liikunnan ope sanoi, että hänelle arvostelu ei tuota ongelmia, mutta miten puolen vuoden suoritukseta voi saada mitään arviointia toisessa aineessa? Kaipa siitä voi...

No, pitää olla Wilman kautta yhteyksissä alkuviikosta.

Vierailija
4/5 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei teidän itse tarvitse miettiä, mihin vaihdetaaan, vaan reksi järjestää jotain.

Mut meidän koulussa ei kyllä voisi eikä tarvitsisi noin vaihtaa, vaan liikunnanope keksisi sitten jotain, mitä voi tehdä polvivammoista huolimatta. Opitussuunnitelmassa kun on pitkän valinnaisaineen tarkoitus ola nimenomaan pitkä: siinä opitaan jotain minkä oppimiseen menee noin kaksi vuotta - ei ensin puolitoista vuotta jotain ja sitten vähän jotain muuta. Ope ei taida olla ihan tehtävänsä tasalla, kun tuollaista edes ehdottelee.

Vierailija
5/5 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ysillä ja nyt ku on ollu parikuukautta kouluu niin tuntuu et tekstiilikäsityö ei olekkaan se mun juttu ja haluisin vaihtaa