Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko mielestäsi huonompi ihminen, koska

Vierailija
19.11.2011 |

en tykkää enkä halua syödä: etanoita, simpukoita, oliiveja, mausteisia ruokia, linssejä, paprikaa, sieniä, bataattia, hillosipulia, kebabia, tonnikalaa, piimää, kaalia, etikkasäilykkeitä, silliä, vuohenjuustoa, kylmäpuristettua rypsiöljyä...

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettaisin, että olet mahdollisesti hitaasti lämpiävä, kranttu, estynyt, syömishäiriöinen tai allerginen. Siis mahdollisesti.

Vierailija
2/24 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en vapaaehtoisesti syö etanoita, simpukoita, piimää tai vuohenjuustoa. Jos voin huomaamatta jättää väliin kylässä jätän, jos mitään sopivaa ei ole tarjolla, syön vain vähän. Nälkään ei yhdellä kyläreissulla kuole vaikka vain siirtelisi ruokaa lautaselle.

Minulla on yksi supernirso kaveri, ja kyllä on raskasta miettiä mitä söisi. Tuo ei-tykkäämisensä esiin kuin huonosti kasvatettu lapsi, ja rajoitelista on paljon pidempi. Olen joskus ajatellut tarjota makaronia ketsupilla, jos se kelpaisi. En edes osaa tehdä mitään eksoottista, vaan ihan tavallista ruokaa. Mikään kasvis perunan ja kurkun lisäksi ei kelpaa tietääkseni, kaikki juustot paitsi miedoin edam ja oltermanni ei kelpaa (liian vahvoja ovat mm. emmental ja koskenlaskija), maitotuotteet ei kelpaa, leivässä ei saa olla jyviä, ruoka ei saa näyttää oudolta, eikä ruoka saa olla ulkomaalaista. Ei esim. suostu kylässäkään syömään ruokia, joissa onIngmanin maitoa kun

se on kuulemma ulkomaista. Kotimaisten einestehtaiden äitien tekemä ruoka maistuu, sen ainekset eivät ilmeisesti ole ulkomailta tai muuten epämääräisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun syömällä lihalla pitää olla ollut eläissään 2-4 jalkaa ja eläny elonsa maalla. Nilviäiset, simpukat, kalat saa jäädä. Samoin lemmikkieläimet. Laadukas kebab menee kyllä toisinaan ja punajuuret etikassa.

Mutta muutoin sä oot kuin mä:)

Vierailija
4/24 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta syön kyllä mausteisia ruokia, oliiveja jne

Vierailija
5/24 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja että pidät ihmisiä brassailijoina, jos he vuorstaan nauttivat eksoottisemmistakin mauista.

Minä taas en syö oikein mitään perisuomalaista. Enkä lihaa.

Vierailija
6/24 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun syömällä lihalla pitää olla ollut eläissään 2-4 jalkaa ja eläny elonsa maalla. Nilviäiset, simpukat, kalat saa jäädä. Samoin lemmikkieläimet. Laadukas kebab menee kyllä toisinaan ja punajuuret etikassa.

Mutta muutoin sä oot kuin mä:)

Vierailija
7/24 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

teini?

Vierailija
8/24 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voinks mä kutsuu sut meille kylään, saisin kerrankin tehdä kaikki lemppariherkkujani tarjolle, eikä tarvis miellyttää vuohenjuusto-oliivi-friikkejä, eikä duunata etanapannuja :)

Vierailija
9/24 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa niillä, jotka mainostavat olevansa kaikkiruokaisia (kuten minä). Sitten jos ruvetaan oikein penkomaan, niin löytyy VÄHINTÄÄN kymmenisen ruoka-ainetta mistä ei tykkää.

Eikö se ole ihan normaalia?

Noista sinun mainitemistasi en halua syödä silliä, simpukoita, etikkasäilykkeitä enkä hillosipulia. Lisäksi en tomaattia, katkarapuja, persikkaa, päärynää, enkä mielelläni riisiäkään.

Vierailija
10/24 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

omat inhokkiruokansa.

Vierailija
11/24 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun kysyit: olet

Vierailija
12/24 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai luulisin ainakin, että mausteiset ruoat, kaali, paprika ja etikkasäilykkeet ovat aika yleisiä suomalaisessa ruokavaliossa...

Vierailija
13/24 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti lempiruokasi on makaronilaatikko mihin ruutataan reilusti ketsuppia ja pidät eksoottisemmista mauista pitäviä ärsyttävinä brassailijoina.

Vierailija
14/24 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska en tykkää munamaidosta. Enkä ketsupista. Lempiruokani on grillimakkara+sinappi.

Vierailija
15/24 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rapuja pystyn syömään katkarapuina, oliiveista pidän, myös etikkasäilykkeistä, Mut ravut muuten sellaiseen, simpukat yök. Maistettu on, en ole tottunut. Enkä etanoita, kieltä, aivoja, maksaa, munuaista pysty syömään myöskään. ;)

Ja jos bimbouteni on siitä kiinni, niin sitten olen bimbo. Välimerellinen ruoka muuten, mausteinen ruoka on herkkua :P

Vierailija
16/24 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan sitä, joka sanoi, että kaikilla meillä on inhokkiruokia, joita ei haluaisi syödä.

Jos tekee ison numeron siitä, että ei syö sitä ja tätä ja tuota kun on niiiin pahaa, on musta huono aikuinen. Yhtäläisen huono on, jos väittää kivenkovaan, että kaikilla ihmisillä on oikeasti samanlainen maku kuin itsellä ja jos syö jotain muutakin, tekee sen vain esittääkseen.

Tätä sarjaa ovat yleensä ne, jotka kuvaavat ruokarajoitteitaan sanoilla "rehellinen", "aito", "suomalainen" yms. Ihan niin kuin ihminen ei voisi rehellisesti tykätä muusta ruuasta kuin vaikka nyt siitä mainitusta grillimakkarasta sinapilla.

Vierailija
17/24 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten olet supertyhmä, jos mielummin kuolet nälkään kuin söisit noita.

Vierailija
18/24 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisen pitää pystyä syömään perusruokia, eikä ainakaan nostaa meteliä tarjoiluista. Pitäisin aika lapsellisena jos joku tulis kylään ja jättäis esim. pizzan syömättä sen takia, ettei tykkää tonnikalasta.

Allergiat on ihan eri juttu.

Vierailija
19/24 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylässä jättää syömättä muuten, ilmaista asia suureen ääneen, jos olisi jotain mistä en pidä. Mutta etanoita tai simpukoita en vain pystyisi syömään. Luultavasti keksisin kohteliaasti jonkun tekaistun jutun, jos niitä tarjottaisiin ;)

Vierailija
20/24 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onkohan ap syönyt sitä raakana, kun ei tykkää?