Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisitte miettii mitä laitatte tänne. Tääl käy hei lapsiiki!

Vierailija
19.11.2011 |

Esim mä oon järkyttyny monesti ku oon nähny teijän pilluja, munia, tissejä YM! Sit aiheet on ällöjä. Esim ku jos on keskenmeno ni sit kertoo et tulee isoi klimppei ja sillee..

t. 14v

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 tämä ei ole lapsille suunnattu palsta

2 joka ketjua ei ole pakko avata - suuresta osasta jo otsikko kertoo sisällöstä

Vierailija
2/8 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. vauva.fi on hämäävä

2. no jos ei kerro

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on myös kehitysvammaisia. Miltähän heistä tuntuu kommentit, että heidän kaltaisiaan ei saisi olla ja heidän kaltaisensa pitäisi abortoida.

Vierailija
4/8 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii

Vierailija
5/8 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä on aikuisten palsta joten lapset pois täältä. Se on kävijä itse joka miettii ja ratkaisee millä palstalla käy. Lapset ei osaa tätä punnita - joten pysy poissa kokonaan, se on varma neuvo. Palsta ei mukaudu lastenmukaiseksi se on varmaa :)

Vierailija
6/8 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii, mut jopa mulle on kerrottu et nettiin pitää miettii mitä laittaa nii oottepa sitte hyvii esimerkkei jos joku teijän toosan kuvan näkee nii sitte kaikki luulee et on okei laittaa pillun kuva jakoon ja en tarkota et täst tulis lapsipalsta mut oikeesti miettikää mitä traumoi joku voi saada

Vierailija
7/8 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii, mut jopa mulle on kerrottu et nettiin pitää miettii mitä laittaa nii oottepa sitte hyvii esimerkkei jos joku teijän toosan kuvan näkee nii sitte kaikki luulee et on okei laittaa pillun kuva jakoon ja en tarkota et täst tulis lapsipalsta mut oikeesti miettikää mitä traumoi joku voi saada

Tottakai pitää vähän miettii et mitä laittaa nettiin, mutta se on kuule ihan jokaisen TÄYSI-IKÄISEN oma asia että mitä tietoja/kuvia itsestään levittelee. Tää palsta on tosiaan tarkoitettu ihan vaan aikuisille ja sen takia jutut onkin joskus sitä luokkaa että niitä ei lasten välttämättä kannata lukea. Kannattaa vaan ihan pysyy poissa täältä jos noin ahdistaa.

Ja jos sä saat traumoja tollasista asioista niin sä varmaan kuolet järkytyksestä jossain vaiheessa elämää :3

-ohis

Vierailija
8/8 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mist voit tietää et ne on kaikki täysikäsii