Pitipäs mennä penkomaan likapyykkikoria>:(
Naiset, autakaas miestä, ennenkuin alan syytellä vaimoani (joka vielä iltavuorossa töissä) täysin syyttä.
Löysin nimittäin pyykkikorin pohjilta rakkaan vaimoni ja lastemme äidin juhlapikkarit, joihin oli jäänyt niin selviä merkkejä mahdollisesti siitä, mitä on tullut firman pikkujouluissa harrasteltua...
Vai hikeennyinköhän nyt suotta? Voisko pläntit tulla kuitenkin jostain naisten omista vuodoista?
Kommentit (60)
ettei pikkuhousuista voi päätellä kenenkään pettäneen toista.
Eli automaattisesti pidät vaimoasi petturina kun oli humalassa kun tuli pikkujouluista?
Oletko itse ollut pikkujouluissa? Kuvitteletko että siellä kaikki vaan panee toisiaan, ne on joka paikassa isot orgiat?
Vai onko sulla muita syitä epäillä vaimoasi? Jos pikkarit haisee sillille niin se on ihan sun oman vaimon tuoksi joka on levännyt pyykkikopassa. Älä tee ongelmaa sinne missä sitä ei ole.
Ja tämä oli asiallisesti sanottu.
eli ei pikkuhousunsuojia. Ja tosiaan, valkovuotoa voi tulla välistä paljonkin. Kyllä mullakin on silloin tällöin pikkarit vaaleassa möhnässä. Joten veikkaisin tosiaan että on ihan naisesi omaa eritettä. =) Nou hätä. =)
ettei pikkuhousuista voi päätellä kenenkään pettäneen toista.
Eli automaattisesti pidät vaimoasi petturina kun oli humalassa kun tuli pikkujouluista?
Oletko itse ollut pikkujouluissa? Kuvitteletko että siellä kaikki vaan panee toisiaan, ne on joka paikassa isot orgiat?
Vai onko sulla muita syitä epäillä vaimoasi? Jos pikkarit haisee sillille niin se on ihan sun oman vaimon tuoksi joka on levännyt pyykkikopassa. Älä tee ongelmaa sinne missä sitä ei ole.
Ja tämä oli asiallisesti sanottu.
Hotkyilet ihan turhia, housuissa on valkovuotoa. Unohda koko juttu alaka suututa vaimoasi taysin aiheettomasti.
jo viittaa siihen että hötkyilet turhia!
Mulla on usein pikkarit valkovuodossa. Vaikka silloin tällöin käytän pikkuhousunsuojia, en niitä aina halua käyttää. Ja etenkin illan viettojen jälkeen pikkarit on valkeat, koska olen silloin todella kiimainen (yleensä ihan omalle miehelle, vaikka ei mukana olisikaan).
on todennäköisesti valkovuoto. Minunkin housut on aina ihan töhnäiset. Mutta jos niissä haisee silli, niin minulla ainkakin vanha sperma haisee sillille, kun on oikein alapäässä muhinut. Oletteko sekstailleet vuorokauden sisällä, ennen pikkujouluja? Jos olette, niin se silli on sun spermaa, höystettynä valkovuodolla.
Tosi on.
että ei ole rölli niin vastaanpa. Naisen valkovuoto, jota tulee aika ajoin runsaastikin, ei normaalisti haise millekään, mutta jos on tulehduksia tai harrastanut seksiä n. vuorokautta ennen, vuoto haisee justiinsa sillille. Eli pikkuhousuissa olevan vuodon haju nyt voi johtua ihan mistä vaan, luultavimmin ap:n spermasta (ellette käytä kortsua?). Eikö niissä vaimon muissa pikkareissa ole valkovuotoa??
Juu ja kiitos vaan, mutta testailemaankaan en kyllä ala ja ehkäisynä vaimolla on kierukka.
No en nyt kaikkia viitsinyt alkaa nuuhkimaan, mutta parissa muissakin pöksyissä oli samanlainen vieno tuksahdus kyllä havaittavissa, ei kuitenkaan niin voimakas, kuin noissa nurin käännetyissa.
Vaikka en mielestäni mitenkään mustasukkainen ole, niin pakko kait jotenkin kauttarantain on tuosta vaimolta kysäistä, ettei jää hiertämään.
Tekeydyn sitte vaikka yksinkertaiseksi, niinkuin tuolla jotkut teistä jo minua epäilivät. Vai onko teillä parempia ehdotuksia..?
Ap.
minun kaikisssa pikkuhousuissa on enemmän tai vähemmän länttejä. valkoisisa pikkareissa läntti voi olla kellertävää tai vihertävää, riippuu paljonko sitä on. mustissa pikkareissa näyttää valkoiselta. ja siis kaikissa pikkareissa tuota on.
nuuhki kuule mitä haluat, olet selvästi tyhmä. Tyhmä mies/nainen ja tyhmä provo. Kysele kuule vaimoltas mitä mönjää pikkareissa on! Tai sit vaan ihan suoraan jätä sen! Laita lappu pöydälle että pikkareissa oli valkoista töhnää, lähden enkä takas tuu.
Tää on niin tyhmäå juttu että en edes tiedä miksi kirjoitan tähän... älytön provo, ei kukaan ole noin idiootti!!
Mun mielestä hötkyilet liikaa. Mulla ainakin pökät kostuu juodessa enemmän. Eikä juhliin mitään pikkissuojia laiteta ellei ole erityistä syytä. Noista mainitsemistasi mikään ei ole pikkissuojia vaan normimenkka suojia.
Oli niin tai näin, sinulla ei ole mitään todisteita uskottomuudesta. Sinuna unohtaisin koko jutun. Pahimmassa tapauksessa epäilysi saavat turhaan särön liittoonne.
Ja vaikka jostain syystä vaimosi olisikin pettänyt, niin voit lohduttautua sillä, että kännissä se tuskin on tuntunut yhtään miltään ja taatusti ollut huonompaa kuin arkiset puuhat kotilakanoiden alla.
Pyykkäyksestä: mullakin on mies joka pyykkää, ripustaa ja viikkaa. Laittaapa vielä ruokaakin. Sanonpa vain että toivottavasti vaimosi arvostaa sitä että kannat kortesi kekoon - sinä ja mieheni olette vielä nykypäivänäkin harvinaisia aarteita.
Tsemppiä sinulle ja unohda todellakin koko juttu.
Ja vielä maistelemaan. Ei kiitos. Nuuhkaistuksi kyllä tuli ja sillin tuksuahan tuo muistutti.
Niissä Libressen side pakkauksissa luki. Invisible Normal, Invisible Normal Wing ja Invisible Goodnight Wing, eli ei sano mulle mitään, joten tulkaateko naiset?
Juu ja ihan vaan tiedoksi sille ihmettelijälle.
Kyllä meillä menee niin, että jos lapset likaa tarhavaatteet, jotka pitää taas seuraavana aamuna olla tarhakunnossa, niin kyllä minä ne silloin pesen, jos vaimo on iltavuorossa töissä.
Eihän niitä muuten saa aamulla puhtaina ja kuivina taas päälle, jos ei heti illalla pestä. No jos se on teistä jotenkin kummallista, että isäkin voi pestä pyykkiä, niin ei voi mitään.Ai niin vielä. Vaimo ei ole moneen vuoteen ollut niin hutikassa, kuin mitä pikkujouluista tullessaan oli. Sehän tässä onkin pikkuisen ihmetystä herättänyt.
No mitä teen, hötkyilenkö turhia?
Vastatkaa asiallisesti, kiitos.
Ap.
"Älä turhaan jatka tätä enää, ei kiinnosta enää" ..
nuuhki kuule mitä haluat, olet selvästi tyhmä. Tyhmä mies/nainen ja tyhmä provo. Kysele kuule vaimoltas mitä mönjää pikkareissa on! Tai sit vaan ihan suoraan jätä sen! Laita lappu pöydälle että pikkareissa oli valkoista töhnää, lähden enkä takas tuu.
Tää on niin tyhmäå juttu että en edes tiedä miksi kirjoitan tähän... älytön provo, ei kukaan ole noin idiootti!!
Sillä se, mikä ei minua kiinnosta, ei saa ketään muutakaan täällä kiinostaa. Vain minä olen viisas ja te muut tyhmiä kirjoituksinenne ja kysymyksinenne. Amen.
jos vaimosi olisi sua pikkujouluissa pettänyt, niin olisiko ollut niin tyhmä, että ilman kortsua olisi hommaillut!? Eli jos vaimosi on fiksu se on valkovuotoa ja jos vaimosi taas on ihan ääliö, niin se voi olla spermaakin.
Kiitos kun sain nauraa :D Ollut todella surkes päivä, mutta tämä piristi!
Mutta jos antanut kastaa kärkeä paljaaltaan ja niellyt puuron?
harmi vaan tunnistaa provoksi noista juhlapikkareista :D mistä ihmeestä voisit tietää, mitkä pikkarit vaimollasi on milloinkin päällä tilaisuuksissa, joihin sua ei ole kutsuttu ?
mistä ihmeestä voisit tietää, mitkä pikkarit vaimollasi on milloinkin päällä tilaisuuksissa, joihin sua ei ole kutsuttu ?
vaikkei mun miestä olisikaan kutsuttu jonnekin mihin olen menossa, saattaa hän hyvinkin nähdä kun hillun ympäri taloa alusvaatteisillani juhliin valmistautuessani. Toisaalta tietenkin jotkut käyttää juhlissa juhlapikkareita. Vai onko teillä muka aina samanlaiset alkkarit riippumatta oletteko menossa hiihtoladulle vai bileisiin?
Ap:lle taas sanoisin, että mulla on sellainen käsitys ettei pikkuhousuja tutkimalla voi päätellä yhtään mitään seksin harrastamisesta. Korkeintaan, jos pikkuhousuissa olisi jossain muualla kuin jalkovälissä joku spermamainen läntti. Se taas olisi uhkarohkeaa olla ilman kortsua ja vieläpä antaa mällien valua housuihin. Johan siinä voisi olla päälivaatteetkin spermassa ja sukupuolitaudit tai vähintään lapsi muhimassa.
Eli unohda koko housut, sen sijaan voit kertoa ja puhua peloistasi vaimollesi vakavasti, jos epäilet vaimosi käytöstä. Jos hän on fiksu, hän ottaa huolesi tosissaan.
Ja vielä maistelemaan. Ei kiitos. Nuuhkaistuksi kyllä tuli ja sillin tuksuahan tuo muistutti.
Niissä Libressen side pakkauksissa luki. Invisible Normal, Invisible Normal Wing ja Invisible Goodnight Wing, eli ei sano mulle mitään, joten tulkaateko naiset?
Juu ja ihan vaan tiedoksi sille ihmettelijälle.
Kyllä meillä menee niin, että jos lapset likaa tarhavaatteet, jotka pitää taas seuraavana aamuna olla tarhakunnossa, niin kyllä minä ne silloin pesen, jos vaimo on iltavuorossa töissä.
Eihän niitä muuten saa aamulla puhtaina ja kuivina taas päälle, jos ei heti illalla pestä. No jos se on teistä jotenkin kummallista, että isäkin voi pestä pyykkiä, niin ei voi mitään.
Ai niin vielä. Vaimo ei ole moneen vuoteen ollut niin hutikassa, kuin mitä pikkujouluista tullessaan oli. Sehän tässä onkin pikkuisen ihmetystä herättänyt.
No mitä teen, hötkyilenkö turhia?
Vastatkaa asiallisesti, kiitos.
Ap.