AV-raati, auttakaa tulkinnassa! Miehen käytös...
En uskoisi kysyväni asiaa täältä, mutta pakko se on kun ei enää ymmärrä mistään mitään. Taustaa: erosin pari vuotta sitten hyvin rankasta avioliitosta, johon syntyi kaksi lasta. Erokin oli rankka, koska lapset olivat tuohon aikaan hyvin pieniä. Hyvä kun hengissä selvisin siitä kaikesta, ja nämä viime vuodet olen vain koettanut vahvistua ihmisenä ja keskittyä oman elämäni rakentamiseen. En ole seurustellut, korkeintaan tapaillut muutamaan miestä mutta aineksia mihinkään vakavaan ei ole ollut.
Noooh, jonkin aikaa työpaikan lounasruokalassa on ollut "jotakin" vireillä saman talon eri osastolla työskentelevän miehen kanssa. Suht samanikäinen mies, mutta lapseton. Mies on puhelias, mutta juttelee harvoin kenenkään naisen kanssa, eli useimmiten viihtyy miesporukassa. PAITSI silloin kun mä menen syömään samaan aikaan. Ollaan viime kuukausina juteltu kauhean paljon, syvällisiä ja vähän pinnallisempiakin. Mies kertoo paljon omasta suhtautumisestaan parisuhteeseen (ainakin haluan ajatella, että hän vähän niinkuin "myy" itseään mulle niillä jutuillaan - miten ottaisi kumppanin huomioon siinä ja siinä asiassa jne.) ja usein korostaa yksinäisyyttään ja sinkkuuttaan - olematta kuitenkaan mikään reppana.
Mutta näemme siis toisiamme vain siellä lounaalla, ei koskaan missään muualla. Mies ei ole kysynyt yhteystietojani, vaikka nimen tietää toki - -se vaan on niin tavallinen, että meitä on kai useampi tuossa isossa talossakin :(
Kuvittelenko vaan, että se mies voisi olla tällaisesta yksinhuoltajasta kiinnostunut? Miksi hän ei sitten tee mitään ehdotusta? Itse olen niin karrella vielä, pelkään pettymystä ja torjutuksi tulemista, etten uskalla ehdottaa mitään hänelle. En edes mitään "viatonta" :(
Kommentit (5)
Ja aina miehet ei vaan osaa tehdä aloitetta vaikka haluaisikin. Joten reippaasti vaan kysymään treffeille. Eihän sitä noloutta kestä ikuisesti jos tuletkin torjutuksi. :)
Pelottaa vaan että olen ymmärtänyt kaiken ihan väärin. Ja kun me kuitenkin voidaan törmätä siellä ruokalassa, niin tosi kurjaa jos lähentelen häntä eikä hän ole lainkaan samoissa mietteissä. Jäi aloituksesta mainitsematta, että se mikä tuo kauheesti epävarmuutta tähän tilanteeseen on meidän kohtaamisten "harvuus": mies tietää kyllä mihin aikaan mä menen syömään (menen aina tiettyyn aikaan), ja hän tulee samaan aikaan paikalle ehkä vaan 2 kertaa viikossa, vaikka tietääkseni hänellä on täysin vapaus pitää ruokatuntinsa kun haluaa. Jospa siis olen käsittänyt hänen juttelunsa aivan väärin :(
-ap-
voisitko samaan tapaan kuin mies antaa tietoa itsestasi, ehka se on miehelle ainoa lahestymistapa, se tavallaan odottaa signaalia etta uskaltaa edeta seuraavalle tasolle.
kysya minkalainen on tuon miehen naisihanne. Jos on kovin erilainen, voit leikillisesti kuitata, etta sullahan ei sitten ookkaan
"mahiksia edes treffeille", sitten voitte jatkaa juttua entiseen tapaan kasvojasi menettamatta.
kysya minkalainen on tuon miehen naisihanne. Jos on kovin erilainen, voit leikillisesti kuitata, etta sullahan ei sitten ookkaan
"mahiksia edes treffeille", sitten voitte jatkaa juttua entiseen tapaan kasvojasi menettamatta.
Ja aina miehet ei vaan osaa tehdä aloitetta vaikka haluaisikin. Joten reippaasti vaan kysymään treffeille. Eihän sitä noloutta kestä ikuisesti jos tuletkin torjutuksi. :)