Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko narsistin tai sairaalloisen mustasukkaisen miehen naineiden ongelmat mielestäsi omaa syytä?
19.11.2011 |
Eli olisi pitänyt vähän paremmin ja perusteellisemmin tutustua mieheen pinnan alta eikä suinpäin heittäytyä posket onnesta hehkuen avioliittoon?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
ei ole juurikaan hyötyä, sen sijaan voi miettiä mistä mikäkin johtui, onko itsessä joitain asioita tai ominaisuuksia, jotka johtivat tuollaiseen suhteeseen?